Երևան
19 / Հունվար / 2017

Հ2 հեռուստաընկերությունը շարունակում է մոլորեցնել սպառողներին

Yelaket.am-ը գրում է.

Հ2 հեռուստաընկերությամբ հեռարձակվող «Օդից փող» հաղորդաշարը շարունակում է ահռելի եկամուտներ ստանալ սպառողներին մոլորեցնելու հաշվին: «Օդից փող» հաղորդման ընթացքում հաղորդավարն ընթերցում է 1-ին դասարանի մակարդակի մի հարց, որի պատասխանն իմացողները պետք է զանգահարեն նշված հեռախոսահամարով և տան ճիշտ պատասխանը: Նրանց սպասվում է նաև դրամական մրցանակ:
Մեզ դիմած քաղաքացու անչափահաս, անգամ 16-ը չբոլորած տղան ընկել է Հ2-ի լարած թակարդը: Երիտասարդը զանգահարել է նշված հեռախոսահամարով, սակայն չի կարողացել կապ հաստատել ուղիղ եթերում հաղորդավարի հետ: Նա փորձել է մի քանի անգամ, բայց ապարդյուն, իսկ ամսվա վերջում նրա ընտանիքին «անակնկալ» է սպասել: Պարզվել է, որ իրենք հեռախոսային կապի օգտագործման դիմաց մեծ գումար են պարտք: Օպերատորի հետ կապնվելուց հետո պարզվել է, որ պարտքը գոյացել է «Օդից փող» հաղորդմանը զանգահարելու հետևանքով:
Հաղորդումն իսկական ոսկու հանք է հեռուստաընկերության համար և արդեն մեծ թվով մարդիկ ընկել են այս ծուղակը: Խնդրին անդրադարձել են բազմաթիվ լրատվականներ, սակայն այս հարցին դեռևս չի ստացվել հանրային պատասխան: Խնդիրն առաջանում է նրանից, որ սպառողներին պատշաճ չի տեղեկացվում այն մասին, որ գումարը հաշշվում է անգամ եթե չի հաջողվում միանալ ուղիղ եթերին, այսինքն՝ գումարը սկսվում է հաշշվել այն պահից, երբ կատարվել է զանգը: Այսպիսով, անտեղյակ սպառողը համբերատար սպասում է միանալուն, սակայն այդ պահին նրա հաշվին գոյանում է պարտավորություն: Զանգի մեկ րոպեն արժե 540 դրամ:
Նշենք, որ armtimes.com-ի հետ զրույցում հաղորդաշարի ռեժիսոր Վարդան Հովնանյանն ասել է, որ այս «գործարքից» իր մասնաբաժինն ունի նաև կապի օպերատորը: «Մենք աշխատում ենք օրենքով, օրենք չենք խախտում»,- վստահեցրել է նա: Այս մասին մենք խոսեցինք «Իրազեկ և պաշտպանված սպառող» ՀԿ նախագահ Բաբկեն Պիպոյանի հետ, ով ասաց.
«Առաջինը, հորդորում եմ մեր բոլոր սպառողներին հեռու մնալ նման բոլոր պրոյեկտներից: Երկրորդ, խորհուրդ եմ տալիս ուշադիր հետևել բոլոր նախապայմաններին, որոնք իրենց մեջ պարունակում են մոլորեցնող տարր: Երրորդ, հորդորում եմ ՏՄՊՀՀ-ին ուշադիր լինել, որովհետև այստեղ կա սպառողների մոլորություն, իսկ մոլորությունը համարվում է անբարեխիղճ մրցակցության գործոն:
Ասեմ՝ մոլորությունն ինչումն է: Սպառողները ստանում են թյուր տեղեկատվություն, որը տանում է մոլորության: Մասնավորապես, մարդը սպասելու ընթացքում ևս պարտավոր է վճարել: Այս մասով անհրաժեշտ է տալ ամբողջական տեղեկատվություն: Սա վերաբերում է նմանատիպ բոլոր հաղորդաշարերին»:
Պարոն Պիպիոյանը նշեց նաև, որ տվյալ հարցով պետք է ակտիվորեն զբաղվի նաև ՄԻՊ գրասենյակը, քանի որ տվյալ դեպքում խոսքը գնում է 16 տարին չբոլորած անձի մասին:

loading...

Հայրի՛կ, տղաներն ինձ փչացած կանվանեն. տեսանյութ, որ մեծ աղմուկ է բարձրացրել համացանցում

Նոր հեռուստասերիալ հայկական հեռուստաեթերում՝ «Պապայի աղջիկները». (Տեսանյութ)

Բացառիկ կադրեր Մերժվածը հեռուստասերիալի նկարահանման հրապարակից. միթե նրանք...

Ինչպե՞ս գումար աշխատել աշխարհի ցանկացած կետում. կայացավ «Your Own Business» դասընթացը

Շուրջ 500 մասնակից Global Media Lab-ի Business & HR Forum 2016 կոնֆերանսին (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

ԼՂՀ նախագահը բարձր է գնահատում «ՀԱՅԲԻԶՆԵՍԲԱՆԿ» ՓԲԸ բաժնետիրոջ Վիտալի Գրիգորյանցի հայրենանվեր գործուն...