Երևան
27 / Ապրիլ / 2017

Ucom կապի օպերատորը ոտնահարում է սպառողի շահերը. Yelaket.am

Yelaket.am-ը գրում է.

Ucom կապի օպերատորը ոտնահարում է սպառողի շահերը: Խոսքը գնում է օպերատորի կողմից տարբեր հեռուստաալիքների հեռարձակման անսպասելի դադարեցման հետ: Ինչպես նախկինում տեղեկացրել ենք, ընկերությունը չի կարողանում ապահովել իր հաճախորդների պահանջները, ինչն էլ դարձել է բազմաթիվ մարդկանց դժգոհության պատճառ: Այս խնդրի մանրամասները մենք փորձեցինք պարզել «Իրազեկ և պաշտպանված սպառող» ՀԿ-ից.


«Իհարկե խախտում է, բայց ցավոք սրտի պետք է ասեմ, որ սա այն ոլորտն է, որտեղ մենք դեռ մշակութային և ինստիտուցիոնալ սպառողական պաշտպանությամբ չենք կարող զբաղվել:

Մեկնաբանեմ ինչու. մեզ մոտ սկզբունքային է՝ մենք վերահսկում ենք պետական վերահսկողությունը խնդրի նկատմամբ, որովհետև կարծում եմ, որ սա լավագույն օպտիմալ աշխատանքային մեխանիզմն է, որը բացառում է կամայական կոռուպցիոն ռիսկեր: Ես ընդամենը վերահսկում եմ, որ համապատասխան պետական կառույցը, որը ի դեպ կամայական ոլորտի համար գոյություն ունի, հավուր պատշաճի կատարի իր աշխատանքը: Բայց, ցավոք, սա այն ոլորտն է, որտեղ ըստ էության պետական վերահսկողություն և պետական կարգավորում չի սահմանվել»:

Մեր ճշգրտմանը, թե իսկապե՞ս չկա որևէ պետական կառույց, որը կվերահսկի ոլորտը, մեզ պատասխանեցին.
-Ըստ էության, դրանով մասնակիորեն պետք է զբաղվի Հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովը և Տրանսպորտի ու կապի նախարարությունը, այդ թվում՝ ՀՌԱՀ-ը: Պետք է պայմանագրերով հասկանալ, թե արդյո՞ք Յուքոմը պարտավորություն ստանձնել է հեռարձակել պարտադիր նշված ալիքները, թե՝ ոչ: Սա արդեն գնում է քաղաքացիաիրավական հարաբերություններ և կամայական սպառող կարող է իր իրավունքը վերականգնել դատական կարգով և վնասի փոխհատուցմամբ: Տրանսպորտի և կապի նախարարությունը պետք է տա եզրակացություն, թե արդյո՞ք կողմը օրենքով սահմանված կարգով ՀՀ-ում հեռարձակման թույլտվություն ստանալու ընթացքում պետք է ամբողջական տեղեկատվություն տա սպառողին, թե ինչ պարտավորություն է վերջինս ստանձնել, դրանից հետո միայն մենք կարող ենք ճշգրիտ գնահատել իրավիճակը:

Այսինքն իրենք ասում են 70 (պայմանական) ալիք, գովազդային վահանակի վրա գրում են 70 ալիք, բայց սպառողը վերցնում է և տեսնում է, որ դա այն 70 ալիքը չէ, որն ինքը պետք է ստանար: Նա ունի 70 ալիք, բայց Рай (պայմանական) չունի: Երբ կա պետական ատյանից գնահատական՝ «սա մոլորություն է, խաբեություն է», քաղաքացին գնում է դատարան իր իրավունքը վերականգնելու, իսկ երբ մարդը չգիտի կողմը լիարժեք ինչ պարտավորություն ունի ստանձնած ոչ միայն իր, այլև պետության առաջ... այստեղ կա խնդիր, որը պետք է լիարժեք հասկանալ, ցավոք ես այս տեղեկությանը լիարժեք չեմ տիրապետում:
Այն, որ այս դեպքում սպառողների շահը ոտնահարված է, երկրորդ կարծիք չկա, իսկ իրավունքի ոտնահարումը պարզելու համար պետք է աշխատեն պետական կառույցները:
Պետական կառույցի գնահատականն այս հարցի շուրջ մենք կպարզենք շուտով:


դիտվել է 1686 անգամ

«Պապայի աղջիկները» 56-րդ սերիա (Տեսանյութ)

«Պապայի աղջիկները» 55-րդ սերիա (Տեսանյութ)

15 մլրդ դոլարի ներդրումը կմնա արդեն մյուս ընտրությանը (Տեսանյութ)

Ինչպե՞ս գումար աշխատել աշխարհի ցանկացած կետում. կայացավ «Your Own Business» դասընթացը

Շուրջ 500 մասնակից Global Media Lab-ի Business & HR Forum 2016 կոնֆերանսին (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

Առավոտյան 10 ծես, որ իրականացնում են հաջողակ մարդիկ