Երևան
20 / Ապրիլ / 2018

Google-ը հաստատել է, որ ռուս գործակալները $100,000-ի գովազդ են պատվիրել

Վերջերս Google կորպորացիան բացահայտել է, որ ԱՄՆ-ի անցած նախագահական ընտրությունների արդյունքներին ներազդելու նպատակով ռուսաստանյան գործակալները շուրջ 100 հազար դոլարի գովազդ են պատվիրել:

Google ընկերությունը բացահայտել է, որ ռուսաստանյան գործակալները շուրջ 100 հազար դոլար գովազդի են տեղադրել YouTube, Gmail և Google-ի որոնման պորտալներով:

Ավելի վաղ նման հայտարարությամբ հանդես էին եկել նաև Facebook և Twitter ընկերությունները: Սա նշանակում է, որ Ռուսաստանը իսկապես ջանք ու միջոց չի խնայել ԱՄՆ-ի 2016 թվականի նախագահական ընտրությունների արդյունքների վրա ներազդելու ողղությամբ:

Առցանց գովազդային ծառայություններ և վերլուծություն տրամադրող DPAA գործակալության տնօրեն Բարի Ֆրեյի խոսքերով, գոյություն ունեն գովազդային այնպիսի ալգորիթմեր, որոնք թույլ են տալիս գովազդային ուղերձը տարբեր ձևաչափով: Այն կարող է լինել, օրինակ՝ ավտոմեքենայի, մանկական խաղալիքների, կամ պոռնոգրաֆիկ բնույթի գովազդ, մինչ օգտատերերը հաճախ չեն կարող պարզել գովազդատուների իրական ինքնությունը:

Ինչպես Facebook և Twitter ընկերությունների բարձրաստիճան ղեկավարները, Google ընկերության ներկայացուցիչները նույնպես պատրաստվում են առաջիկայում վկայություն տալ Կոնգրեսում:

Հիշեցնենք, որ Հիլարի Քլինթոնը 2016 թվականի քարոզարշավի ընթացքում գովազդի վրա ծախսել էր շուրջ 400 միլիոն ԱՄՆ դոլար, իսկ Դոնալդ Թրամփը՝ շուրջ 100 միլիոն ԱՄՆ դոլար:

դիտվել է 1679 անգամ

Ելակետ լրատվականը գործակալությունը Մոսկվա-ում

Ինչպես են ոստիկանները բռնի ուժով բերման ենթարկում ակտիվիստ Դավիթ Պետրոսյանին և մյուս ցուցարարներին

«Ըսենց գոհ ու երջանիկ թշերդ ուռցնես, ասես` ես միակն եմ». Սերգեյ Դանիելյան

Բերման ենթարկված Վահագն Գևորգյանը Սերժի նկարը պատուհանից դուրս է գցել (տեսանյութ)

Ամեն ինչի վրա պետք է աշխատել, առաջինը՝ ինքդ քո վրա, ամեն օր պիտի զարգանաս. Հարություն Մանուկյան

Քանի որ մեր տարածքը հիմնականում ամայի է, մեր եղած ծառերն ու կանաչապատ տարածքները փորձելու ենք միանշա...

Մենք կարող ենք կանգնել մեր արտադրողի կողքին, որպեսզի նա կարողանա լիարժեքորեն հսկել ամբողջ արտադրական...