Երևան
15 / Սեպտեմբեր / 2019

Forbes ամսագիրը հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների ցուցակը

Forbes ամսագիրը հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների ցուցակը...Ըստ նրա,այս տարի առաջին հորիզոնականը զբաղեցնում է Apple կորպորացիան,որի ապրանքանիշը գնահատվել է 154,1 միլիարդ դոլլար...Երկրորդ հորիզոնականում է Google-ն է՝82,5 միլիարդ դոլլար արժողությամբ,անցյալ տարվա 65,6 միլիարդի փոխարեն...Երրորդ տեղում է Microsoft-ը,որի ապրանքանիշը Forbes-ը գնահատել է 75,2 միլիարդ դոլլար...Հիշեցնեմ,որ Microsoft-ը անցյալ տարվա վարկանիշային ցուցակում զբաղեցրել է երկրորդ տեղը...Coca-Cola-ն 58,5 միլիարդ դոլլար արժողության ապրանքանիշով զբաղեցնում է չորրորդ տեղը...Իսկ լավագույն հնգյակը եզրափակում է Facebook-ը,որի "լոգոն" գնահատվել է 52,6 միլիարդ դոլլար...Facebook-ին հաջողվել է հնգյաից "վտարել" IBM-ին...Լավագույն տասնյակում են հատնվել նաև Toyota-ն, Disney-ը, McDonald’s-ը, General Electric-ը...
Հ.Գ.Հարց.Հայաստանի քանի՞ տարվա պետական բյուջեն կկազմի Apple ապրանքանիշի արժեքը,եթե ՀՀ-ի տարեկան պետբյուջեն կազմում է մոտ 3 միլիարդ դոլլար...

Նյութի աղբյուր՝ https://www.facebook.com/gagik.hambaryan/posts/1029994050417877

դիտվել է 894 անգամ

Ելակետ լրատվական գործակալությունը Մոսկվա-ում

Համաշխարհային Subrina Professional բրենդը արդեն Հայաստանում է

Տեղի ունեցավ Li Voice խմբի՝ «Երազում» տեսահոլովակի պրեմիերան

Էքսկլյուզիվ․ Քրդական համայնքի ղեկավարն արձագանքում է գերեզմանատներին վերաբերվող սկանդալին

Ամերիկյան «Էլ էյ Սոլար գրուպ» ընկերությունն (LA Solar Group) Հայաստանում մասնաճուղ է հիմադրել

Մի ցանկություն ևս ունեմ. ուզում եմ մեր խոշոր գործընկերներին բերել Հայաստան․ «ARARAT GROUP» USA գործա...

Նոր բիզնես՝ պետական համակարգում. 60 մլն դրամի հասնող փաթեթը դարձել է խնդրո առարկա