Country Flag
Facebook logo Instagram logo
am
ru en
09 / Հոկտեմբեր / 2025 : 19-35

«Comment Story»-ում՝ Արեգ Գևորգյանի նոր հայացքը հյուրընկալության ոլորտում

«Comment Story» հաղորդման հյուրն էր գործարար, ռեստորատոր Արեգ Գևորգյանը։ Զրույցը վերաբերում էր ոլորտում տեղի ունեցած փոփոխություններին, թվայնացման կարևորությանը, ինչպես նաև հյուրընկալության բիզնեսում մարդկային կապերի պահպանմանն ու նոր ձևավորմանը։

Արեգ Գևորգյանը նշեց․

«Կա լավ և հանճարեղ, կա լավ և լավագույն։ Այն, ինչ տեղի էր ունենում հյուրընկալության ոլորտում մինչև կորոնավիրուսի տարածումը, ընդունված էր բոլորի համար։ Այս պահի դրությամբ բոլոր բիզնեսների տեղն ու գոյությունը հիմնավորվում է թվային հարթակում․ դա փաստ է, և մենք դրա հետ հաշվի նստեցինք»։

Նրա խոսքով՝ ժամանակակից իրականությունը փոխել է ոլորտի պատկերացումը․

«Այն, ինչ ընդունված էր նախկինում, այժմ այլևս նորմալ չէ և նույնիսկ պարտադիր չէ։ Եվ հենց այդ քննադատական մոտեցումն էլ մեզ բերեց այն գաղափարին, որ ժամանակն է անել մի քայլ առաջ՝ կատարել մեր ոլորտում իրական ճեղքում»։

Քամանչա ռեստորանի հիմնադիրը նաև հավելեց․

«Մեր ամբողջ ռեսուրսները, այդ թվում՝ իմ անձը, օգտագործվում են մեր առաջխաղացման և բրենդի ներկայացման համար։ Ես ներկայացնում եմ հյուրընկալության ոլորտը, և էմոցիոնալ ու մարդկային կապը այն հենասյունն է, որի վրա կանգնած է այս ոլորտը»։

Մեկնաբանություն Արեգ Գևորգյանի խոսքերը ընդգծում են, որ հյուրընկալության ոլորտը նոր իրականության մեջ գտնում է իր տեղը՝ համադրելով թվային տեխնոլոգիաներն ու մարդկային շփումը։ Եթե նախկինում հաջողությունը պայմանավորված էր միայն սպասարկման որակով, ապա այսօր այն հիմնվում է նաև բրենդի ներկայության, հաղորդակցության և վստահության վրա։

Գևորգյանի մոտեցումը հիշեցնում է, որ հյուրընկալությունը բիզնեսից առավել է․ այն մարդկանց միջև ջերմ հարաբերության, զգացողության և վստահության արվեստ է։

Ամբողջական հարցազրույցը կարող եք դիտել այստեղ՝
Դիտվել է 2026անգամ
Վերջին լուրեր