Country Flag
Facebook logo Instagram logo
am
ru en
01 / Սեպտեմբեր / 2022 : 15-07

14 ընկերություններ, որոնք շուտով կսնանկանան

Իմացեք այն 14 ընկերությունների մասին, որոնք գտնվում են սնանկացման եզրին

1. Victoria’s Secret

Աշխարհի ամենաճանաչված և պահանջված ապրանքանիշերից մեկը Victoria's Secret-ն է: Ներքնազգեստի ապրանքանիշը միշտ փափուկ տեղ է ունեցել կանանց սրտում: Հայտնի մոդելներ, խելահեղ ձևավորումներ և զարմանալի շոուներ օգտագործելու նրանց ռազմավարությունը տարիներ շարունակ օգնել է վաճառքին: Մեր օրերում, թեև շոուները շատ հիպացված են, վաճառքները նվազում են, և խանութները փակվում են: Մարդիկ այնքան էլ շատ չեն գնում ապրանքանիշից, և դա կարող է պայմանավորված լինել նաև նրանց մարմնի ներառականության և պլյուս չափ մոդելների բացակայության պատճառով: Մարդիկ ցանկանում են գնել իրական բրենդներից, որոնք գովազդում են իրական կանանց, ոչ թե Victoria’s Secret-ի հրեշտակներին:

2: Diesel

Diesel-ը շատ հայտնի ընկերություն է, որը տարիների ընթացքում աշխատել է բազմաթիվ հայտնի մարդկանց և ազդեցիկ մարդկանց հետ՝ խթանելու վաճառքը և տեղեկացվածությունը: Բայց շատ նոր ապրանքանիշերի, առցանց գնումների և Instagram ապրանքանիշերի աճի հետ նրանք մոռացության են մատնվել: Նրանք սնանկության հայց են ներկայացրել 2019 թվականի մարտին և այժմ ծրագրում են վերանայել ապրանքանիշը և հուսով եմ, որ որոշակի գումար վաստակեն և վճարեն իրենց պարտքերը: Եթե այս ռազմավարությունը չաշխատի, մենք կարող ենք ընդմիշտ հրաժեշտ տալ դիզելային հագուստին:

3: FitBit

Սպորտային արդյունաբերությունը նույնպես ապահովագրված չէ հսկայական խափանումներից: 2015 թվականին այն հրապարակվելուց ի վեր, FitBit-ը այնքան լավ չի գործել, որքան կցանկանային: Նրանք շուկայում միակ ապրանքանիշը չեն, և Apple-ի կողմից նոր Apple Watch-ի և այլ խելացի ժամացույցների թողարկմամբ FitBit-ը դադարել է: Վաճառքները լավ չեն երևում ընկերության համար, ոչ էլ բաժնետոմսերի գինը, ուստի աղբյուրներից շատերն ասում են, որ FitBit-ը այն ապրանքանիշերից է, որոնք կարող են շուտով դուրս գալ բիզնեսից: Մրցակցությունը կատաղի է կրելի սարքավորումների ոլորտում, և FitBit-ը չի կարող մրցակցել Samsung-ի կամ Apple-ի կիրառած որոշ նոր տեխնոլոգիաների հետ:

4: GAP

Թվում է, թե նորաձևության ինդուստրիան կանգնած է նոր դարաշրջանի առաջ՝ նոր բրենդներից: GAP-ը ևս մեկ ապրանքանիշ է, որը գրեթե մոռացվել է մարդկանց կողմից Abercrombie-ի և Fitch-ի և J Crew-ի հետ միասին: Gap-ը հայտարարեց ամբողջ երկրում հարյուրավոր խանութների փակման մասին, և դա սովորաբար նշանակում է մեկ բան՝ սնանկություն: Ավելին, նրանց Old Navy մանրածախ խանութը պատրաստվում է բաժանվել և վերածվել անկախ ընկերության: Շատ երկրներում առևտրի կենտրոնների դարաշրջանի ավարտը ստիպել է բրենդներին փակել խանութները և կենտրոնանալ առցանց վաճառքի վրա: Նրանցից ոմանք չեն վերապրել այս փուլը, և Գապը կարծես նրանցից մեկն է:

5: AVON

Գեղեցկության հսկա AVON ընկերությունն այնքան էլ հայտնի չէ, որքան նախկինում: Հայտնի գեղեցկության խանութներում, ինչպիսիք են Sephora-ն կամ Ulta-ն, կատալոգից կամ գեղեցկության խորհրդատուից գնելը, որը թակում էր ձեր դուռը, անցյալում է: Վերմոնտի համալսարանի կողմից իրականացված ուսումնասիրություն կա, որտեղ նրանք պնդում են, որ AVON-ը սնանկանալու է մինչև 2025 թվականի վերջը, քանի որ նրանք շատ ուշ են միացել .com կուսակցությանը և նրանց եկամուտը հիմնված է զարգացող շուկաների վրա, ինչպիսիք են Լատինական Ամերիկան և այլք։

6: Roberto Cavalli

Ո՞վ է հիշում 2000 թվականի սկզբի օրերը, երբ Կավալլին ամենուր էր՝ կարմիր գորգից մինչև փողոց: Իտալական նորաձևության տունը փակել է ԱՄՆ-ի իր բոլոր խանութները և սնանկության հայց է ներկայացրել, ինչպես նշում են որոշ աղբյուրներ։ Բանն այն է, որ նրանք լուծարում են ԱՄՆ-ի աղյուսի և շաղախի բոլոր խանութները, բայց հետո նորից բրենդների մեծ մասը դա անում է։ Նրանք այժմ ներդրող են փնտրում՝ իրենց ամենօրյա բիզնեսը շարունակելու համար, բայց քանի որ նրանց մրցակիցներն այնքան լավ են անում, միայն հանճարը կվերադարձնի Կավալիի շուրջ աղմուկը:

7: Revlon

Գեղեցկության բաժնում պայքարը արյունահեղություն է: Revlon-ը դեղատների հայտնի և սիրված ապրանքանիշ է մարդկանց կողմից, բայց քանի որ շատ այլ մատչելի ապրանքանիշեր դուրս են գալիս, դժվար է հավատարիմ մնալ մեկ ապրանքանիշին: Եվ եթե ձեր մրցակիցների գներն ավելի լավն են, ապա փախուստ չկա: Չնայած Revlon-ը չի մահացել, նրանք մոտ ապագայում սնանկության դիմում ներկայացնելու մեծ հնարավորություն ունեն: Այսքան առաջարկներով և ամեն ամիս մեկնարկած այդքան շատ համագործակցություններով, Revlon-ի նման խոշոր ապրանքանիշերը կամաց-կամաց մոռացվում և փոխարինվում են:

8: 99 Cents Only

Մեկ այլ վտանգի տակ է 99 Cents Only շղթան: Նրանք արդեն մի քանի տարի է, ինչ սնանկացման եզրին են, և աղբյուրների մեծամասնությունը նրանց նշում է որպես խոցելի: Նրանք պայքարում են Dollar Tree-ի, Dollar General-ի և WalMart-ի հետ շուկայական մասնաբաժնի համար, և պայքարը կատաղի է: Ցավոք, ընկերությունը կորցնում է գումարը և յուրաքանչյուր եռամսյակում պայքարում է միլիոնավոր դոլարների զուտ կորստի դեմ: Այս մանրածախ վաճառողի համար ապագան այնքան էլ պայծառ չէ, և որոշ խանութների փակման փաստը դրամական խնդիրների նշան է:

9: Sears


Այս ցուցակի ամենամեծ անակնկալներից մեկը Sears-ն է: Ընկերությունը հայտարարել է սնանկության մասին, և այժմ սեփականատերը հետ է գնել այն՝ վերակենդանացնելու համար։ Նա 5,2 միլիարդ դոլար է վճարել այն վերադարձնելու համար, սակայն փորձագետները կարծում են, որ դա այնքան էլ լավ գաղափար չէ: Sears-ը նախկինում աշխարհի ամենամեծ խանութներից մեկն էր և համարվում էր առևտրի լանդշաֆտի վաղ նորարարը: Վերջին տարիներին նրանք փակում էին խանութները և վաճառքի անկում տեսնում: Մենք հիմա պետք է տեսնենք, թե ինչպես է նոր ռազմավարությունը հետ պահել ընկերությանը կրկին սնանկանալուց:

10: Snapchat


Կար ժամանակ, երբ Snapchat-ն այնքան հայտնի էր, որ բոլորն օգտագործում էին շան դեմքի ֆիլտրը: 2011թ.-ին գործարկվելուց ի վեր սոցիալական մեդիա հավելվածը վեր ու վար է եղել, մեր օրերում՝ ավելի քան երբևէ: Նույնիսկ 2018 թվականի Քայլի Ջեների թվիթից հետո ընկերությունը անընդհատ կորցնում է գումար և օգտատերեր։ InstaStories-ի և Facebook-ի աճը թաղել է Snapchat-ը: Մարդիկ չեն կարող հետևել այդքան շատ հարթակներին, և քանի որ Instagram-ը և Facebook-ն ունեն Snapchat-ի առաջարկած բոլոր հնարավորությունները և շատ ուրիշներ, նրանք հաղթեցին: Աղբյուրները նշում են, որ այն կարող է ձեռք բերել Amazon-ը կամ Vox-ը սնանկացումից խուսափելու համար:

11: GoPro


Երբ մի քանի տարի առաջ գործարկվեց փոքրիկ GoPro տեսախցիկը, այն դիտվեց որպես արդյունաբերության մեջ խանգարող արտադրանք: Նրանք լավ որակի էին, շարժական և շատ հեշտ օգտագործման համար: Չնայած նրանք տարիների ընթացքում թողարկել են մի քանի մոդելներ և մի քանի հիանալի արշավներ, նրանք այնքան էլ լավ չեն անում: Քանի որ սմարթֆոններն ունեն այդքան հիանալի տեսախցիկներ, կարիք չկա լրացուցիչ գնել՝ ջրի տակ նկարելու կամ այն սաղավարտի վրա տեղադրելու համար: Իսկ Չինաստանի հետ նոր առևտրային մաքսատուրքերով նրանք պետք է իրենց գործարանները տեղափոխեն այլ երկրներ։ Վաճառքի սրահը նույնպես այնքան էլ լավ տեսք չունի, այնպես որ դրանք կարող են այդքան երկար չտեւեն:

12: HTC


Շուկան գրաված սմարթֆոնների նույն նոտայի հետ կապված՝ մենք տեսնում ենք, թե քանի ապրանքանիշեր, որոնք մենք օգտագործում էինք մի քանի տարի առաջ, այժմ կամաց-կամաց մահանում են: HTC-ն նախկինում շուկայում ամենաուժեղ մրցակիցներից էր, իսկ այժմ գրեթե չի երևում խանութներում: Նույնը վերաբերում է LG-ին կամ Sony-ին, որոնք վերջին մի քանի տարիների ընթացքում դադարեցրել են նոր սմարթֆոնների արտադրությունը: HTC-ն դեռ պնդում է հեռախոսներ արտադրելու մասին, սակայն նրանց անհրաժեշտ կլինի ուժեղ ռազմավարություն՝ հաղթելու Apple-ին, Samsung-ին և Huawei-ին:

13: Norwegian Airlines

Ավիաընկերությունների բաժնում էլ գործերն այնքան էլ լավ չեն ընթանում։ Շատ ընկերություններ, ներառյալ AirBus-ը, վնասվել են և, հնարավոր է, սնանկացել են: Կար ժամանակ, երբ նորվեգական ավիաուղիները մեծ ժողովրդականություն էին վայելում, իսկ մեր օրերում՝ ոչ այնքան։ Մարդիկ ավիաընկերություններից պահանջում են ավելի լավ ծառայություններ և քաղաքականություն, և ոչ բոլորն են կարողանում մատուցել: Նրանք վաճառում էին մի քանի ինքնաթիռ և ավելացնում թռիչքի ժամանակը, որպեսզի կրճատեն ցամաքային ժամանակը: Երկար թռիչքների համար այդքան ցածր գներով, որոշ մարդիկ չեն վստահում իրենց ընկերությանը, և քանի որ բիզնեսն այժմ այսքան վատ է, ապագան ավիաընկերության համար անորոշ է թվում:

14: Sprint

Հանրահայտ ամերիկյան հեռահաղորդակցության ընկերություն, որը գտնվում է սնանկության կանխատեսման մեջ, Sprint-ն է: Նրանք գտնվում են հսկա T-Mobile-ի հետ միաձուլվելու եզրին, և երբ դա տեղի ունենա, Sprint-ը ընդմիշտ կվերանա: Այս գործարքը կարող է ավելի շահավետ լինել Sprint օգտվողների համար: T-Mobile-ը թույլ կտա Sprint օգտատերերին ցատկել իրենց ցանցում, երբ Sprint-ը հասանելի չէ, ինչը պետք է ավելի լավ ծածկույթ ապահովի ավելի շատ վայրերում: Այս միաձուլումը պետք է տեղի ունենար տարիներ առաջ, սակայն Սպիտակ տունը պնդում էր, որ շուկայում 4 մրցակից լինի։ Ինչ էլ որ լինի ապագայում հաճախորդների և նորաստեղծ ընկերության հետ, մենք պետք է սպասենք և տեսնենք:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց՝ Yelaket.am


Author's cover photo
Ամսաթիվ 01 / Սեպտեմբեր / 2022 : 15-07
Հրապարակման հեղինակ՝ Սուսաննա Գևորգյան

Լրագրող, հաղորդավարուհի։ 2017 թ-ից աշխատում է Ելակետ լրատվական գործակալությունում /Yelaket.am/ որպես լրագրող։ 2018 թվականից վարում է Yelaket TV-ին պատկանող մի շարք հաղորդաշարեր։ 2019 թվականից Yelaket.am լրատվական կայքի գլխավոր խմբագրի օգնականն է։ 2020 թվականից «Media association»-ի տնօրենի օգնականն է։

Դիտվել է 33199անգամ
Վերջին լուրեր