12 / Սեպտեմբեր / 2022 : 12-13
5 հաջողակ բիզնեսներ, որոնք սկսել են առանց փողի
Ներկայացնում ենք բիզնեսները, որոնք սկսվել են առանց փողի կամ գործնականում առանց փողի:Ձեզ հարկավոր չէ կանխիկ սեփական կապիտալ, երբ կարող եք օգտագործել լավագույն սեփական կապիտալը. Ինչպես ասում է Մարկ Կուբանը, «քրտինքի սեփական կապիտալը միշտ լավագույն կապիտալն է»: Եվ այն կարող է երկար ճանապարհով հաղթել VC կապիտալին, քանի որ ի տարբերություն վենչուրային կապիտալիստի ներգրավման, երբ դուք բեռնաթափում եք այն, դուք չեք զիջում խոշորների վերահսկողությունը:
Nasty Gal
Առաջին հերթին, ահա մեկը, որը ցույց կտա ձեզ, որ երբեմն նույնիսկ որևէ մասնագիտացված գիտելիքների կարիք չունեք: Եթե դուք լավ գիտեք ձեր արտադրանքը և դրա հանդեպ կիրք ունեք, կարող եք հաջող բիզնես սկսել՝ առանց փողի, ինչպես դա արել է Nasty Gal-ի հիմնադիր Սոֆիա Ամուրոսոն:
Դեռևս 2006-ին նա կոտրված էր և կարիք ուներ իր հաշիվները վճարելու եղանակի: Նա մտադրվել է հին ապրանքների խանութներում գտնել վինտաժային հագուստ և դրանք վերավաճառել թանկարժեք գնով: Նա իր գույքագրումը պահում էր իր ննջարանում, հաճախորդներ գտավ իր Myspace հաշվի միջոցով և վաճառեց դրանք իր eBay խանութում՝ Nasty Gal Vintage-ում: Այո, այն ամբողջապես գրված է bootstrapping:
Նաստի Գալն ի վերջո մի քիչ ավելին արեց, քան Սոֆյային օգնելը վճարել իր հաշիվները: Իր բուռն ոճով այն շուտով դարձավ վիրուսային: Նա eBay-ից տեղափոխեց իր սեփական կայք և իր գույքագրումը իր ննջասենյակից տեղափոխեց պահեստ:
Այդ ժամանակվանից նա եղել է Forbes-ի շապիկին և թողարկել է իր ինքնակենսագրական #Girlboss-ը, որը ադապտացվել է Netflix-ի սերիալում:
Shopify
Դեռ 2004 թվականին Թոբիաս Լուտկեն և Սքոթ Լեյքը ցանկանում էին առցանց սնոուբորդի խանութ կառուցել։ Նրանք նայեցին ծրագրային ապահովման համակարգերի մի խումբ, բայց չկարողացան գտնել որևէ բան, որը հարվածեց նշանին: Խնդիրները ներառում էին օգտատիրոջ վատ փորձառությունը և ֆոնը հարմարեցնելու անհնարինությունը:
Պարզապես պատահեց, որ Թոբիասը ծրագրային ապահովման ինժեներ էր: Այսպիսով, նա օգտագործեց իր հմտությունները՝ դա ինքնուրույն անելու և իր ուզած ծրագրաշարը ստեղծելու համար: Նա ստեղծել է օգտագործողի համար հարմար ինտերֆեյս այն առևտրականների համար, ովքեր նախկինում երբեք չէին վաճառում առցանց: Եվ այո, նա համոզվեց, որ դուք կարող եք հարմարեցնել ֆոնը:
Կայքը մեծ հարված էր ստացել այլ օգտվողների շրջանում: Թոբիասը և Սքոթը հասկացան, որ սնոուբորդ վաճառելու փոխարեն՝ նրանք կարող են ավելի լավ բիզնես ստեղծել՝ օգնելով այլ մարդկանց վաճառել առցանց՝ առանց գումար ներդնելու:
Ներկայումս Shopify-ն հյուրընկալում է ավելի քան 300 000 խանութ անհատ վաճառողների համար և ամսական ավելի քան 20 միլիոն դոլար եկամուտ է բերում:
Եթե մտածում եք ստեղծել աշխարհի ամենամեծ էլեկտրոնային առևտրի հարթակը, կարող եք լուրջ մրցակցություն ունենալ. Թոբիասը և Սքոթն արդեն արել են դա, հիշեք:
Ipsy
Ժամանակն է առաջին իսկ օրվանից բիզնես սկսելու մեկ այլ եղանակի, առանց որևէ գումարի: Կառուցեք առցանց համայնք: Դա անելուց հետո դուք ունեք լսարան վաճառելու համար՝ առանց մարքեթինգային վճարների:
Օրինակ՝ դիմահարդար և YouTuber Միշել Ֆանը: 2011 թվականին նրա ալիքն ուներ ութ միլիոն բաժանորդ, որոնք անհամբերությամբ դիտում էին նրա դիմահարդարման դասընթացները: Դա նշանակում էր Միշելի համար գովազդից լավ եկամուտ: Բայց նա հասկացավ. ինչու՞ կանգ առնել այնտեղ:
Այսպիսով, նա հիմնեց դիմահարդարման բաժանորդային ծառայություն՝ Ipsy, որը վաճառում էր գեղեցկության արտադրանքի նմուշներ ամսական Glam պայուսակով 10 դոլարով: Նրանք անմիջապես հիթ դարձան նրա երկրպագուների շրջանում, և նա անմիջապես շահույթ ստացավ դրանից:
Այժմ այն ունի ավելի քան 3 միլիոն բաժանորդ և տարեկան ավելի քան 500 միլիոն դոլար եկամուտ:
Scentsy
Ի՞նչ անել, եթե դուք ունեք հիանալի բիզնես, բայց չեք կարող ձեզ թույլ տալ մեծ գումարներ ծախսել Facebook-ի գովազդի վրա: Դե, մենք արդեն նշել ենք մի քանի ապրանքներ, որոնք սկսվել են բերանից: Բայց եթե ապրանքը ստիպում է մարդկանց խոսել, կան նաև այլ եղանակներ՝ այդ խոսքն ավելի արագ տարածելու համար: Այս դեպքում՝ բազմամակարդակ մարքեթինգ։
Scentsy-ն սկսել է 2003 թվականին անուշաբույր մոմերի դեկորատիվ տաքացուցիչների գաղափարով, որը հալվում է ոչ թե բոցից, այլ լամպի ջերմությունից: Բայց հենց այն ժամանակ, երբ նրանք սկսեցին օգտագործել բազմամակարդակ մարքեթինգի գաղափարը՝ ուղղակիորեն վաճառել հաճախորդներին տնային խնջույքների ժամանակ, ամեն ինչ իսկապես բարձրացավ:
Այժմ աշխարհում կան ավելի քան 130 000 անկախ Scentsy խորհրդատուներ և ավելի քան 450 միլիոն դոլար տարեկան վաճառք:eBay
Մեկ այլ հսկայական բիզնես, որը սկսվել է առանց փողի և որպես կողմնակի հոբբի իր հիմնադիր Պիեռ Օմիդիարի համար: Եվ միայն այն ժամանակ, երբ իր ինտերնետային ծառայություններ մատուցողն ասաց նրան, որ պետք է թարմացնի իր հաշիվը իր ստացած տրաֆիկի մեծ ծավալի պատճառով, նա սկսեց մարդկանցից գումար գանձել իր կայքից օգտվելու համար:
Օմիդիարի մոտիվացիան փող աշխատելը չէր, այլ բարձր սկզբունքներից: Մասնավորապես, այն գաղափարը, որ միայն այն դեպքում, երբ բոլորը հասանելի լինեն նույն տեղեկատվությանը, շուկաները արդար կլինեն։ Եվ Պիեռը որոշում է օգտագործել ինտերնետը՝ համոզվելու համար, որ դա կարող է տեղի ունենալ: Եվ մոտ 6 ամիս անց, երբ նա հիմնադրեց այն, և նա նկատեց, որ մարդիկ դժգոհում էին գնումներից, նա հղացավ eBay-ի խաղը փոխող այլ գաղափարներից մեկը՝ հետադարձ կապի ֆորումը:
eBay-ն այժմ արժե ավելի քան 30 միլիարդ դոլար:
Նյութը հրապարակման պատրաստեց՝ Yelaket.am-ը Կարդացեք նաև՝
Առավել հետաքրքիր հոդվածներ կգտնեք՝ Yelaket.am կայքում
Ամսաթիվ 12 / Սեպտեմբեր / 2022 : 12-13
Հրապարակման հեղինակ՝
Սուսաննա Գևորգյան
Լրագրող, հաղորդավարուհի։ 2017 թ-ից աշխատում է Ելակետ լրատվական գործակալությունում /Yelaket.am/ որպես լրագրող։ 2018 թվականից վարում է Yelaket TV-ին պատկանող մի շարք հաղորդաշարեր։ 2019 թվականից Yelaket.am լրատվական կայքի գլխավոր խմբագրի օգնականն է։ 2020 թվականից «Media association»-ի տնօրենի օգնականն է։
Դիտվել է
87248անգամ
Դիտեք նաև
21 / Փետրվար / 2020
10 ամենաշքեղ, ամենաթանկարժեք բնակարաններն աշխարհում
Անշարժ գույքի համաշխարհային շուկան վերջին տարիներին բավականին անփոփոխ է։ Մենք կպատմենք աշխարհի 10 ամենաշքեղ և ամենաթանկարժեք բնակարանների մասին
10-րդ հորիզոնական. բնակարան` 617 քմ. Հռոմ, Իտալիա
Այս...
21 / Փետրվար / 2020
Աշխարհի ամենաթանկարժեք զարդերը
1. Մատանի Վարդագույն աստղ
2013 թ. 83 միլիոն դոլարով վաճառվել է այս ադամանդե 59,6 կարատանոց մատանին: Ովքեր իրենց աչքով տեսել են այն, խոստովանում են, որ այս ադամանդի չափն ու որակը գերազանցում են...
31 / Հունվար / 2020
ՈՃ ԹԵ՞ ՆՈՐԱՁԵՎՈՒԹՅՈՒՆ
Նորաձևությունն այն է, ինչ կրում ես: Այն, ինչ կրում են մյուսները, նորաձև չէ : Օսկար Ուայլդի հայտնի աֆորիզմը 20-րդ դարում հերքեց Կոկո Շանելը՝ հայտարարելով, որ նորաձևությունը փոքրիկ սև զգեստն է : Նրա...
31 / Հունվար / 2020
Նորաձեւության մասին 5 լավագույն գրքերը
Coco Chanel․ լեգենդ եւ կյանք
01 / Փետրվար / 2020
Սոֆի Դևոյանի 18-ամյակի խնջույքն ու ընտանիքի նվերը
Պարուհի, դերասանուհի Սոֆի Դևոյանը հունվարի 1-ին տոնել է 18-ամյակը: Սոֆին ծննդյան տարեդարձը նախ տոնել է ընտանիքի հետ, իսկ 2 օր անց՝ հունվարի 3-ին, խնջույք է կազմակերպել ժամանցի կենտրոններից մեկում,...
05 / Փետրվար / 2020
Կենդանակերպի 3 նշան, որոնց կյանքը 2020 թվականին կփոխվի
Աստղաբանությունը խորհրդավոր գիտություն է: Մեր կյանքը և մեր բախտը ուղղակիորեն կապված են Կենդանակերպի մեր նշանի հետ:
Աստղաբանները տեղեկացել են, որ 2020 թ.-ին կենդանակերպի երեք նշանները շատ...
31 / Հունվար / 2020
Կադրեր Արփի Գաբրելյանի ու Միհրան Ծառուկյանի հարսանիքից
Համացանցում շարունակում են տարածվել դերասանուհի Արփի Գաբրիելյանի ու երգիչ Միհրան Ծառուկյանի հարսանիքի լուսանկարները: Դրանք հրապարակում են ինչպես նրանք, այնսպես էլ հարսանիքին մասնակցած նրանց...
28 / Մարտ / 2020
Դրեդ հյուսքեր. Սիրուն Մինասը փոխել է սանրվածքը (լուսանկար)
Նրանք ովքեր ինձ մազերով են տեղը բերում ... էս էլ եմ ես...
Ուղղակի #ՏանըՄնա _ի ժամանակ ինձ արդյունավետ զբաղմունք եմ գտել :
Այս մասին ինստագրամի իր էջում գրել է Women’s Club-ի մասնակից,...


