Country Flag
Facebook logo Instagram logo
am
ru en
12 / Սեպտեմբեր / 2022 : 12-13

5 հաջողակ բիզնեսներ, որոնք սկսել են առանց փողի

Ներկայացնում ենք բիզնեսները, որոնք սկսվել են առանց փողի կամ գործնականում առանց փողի:

Ձեզ հարկավոր չէ կանխիկ սեփական կապիտալ, երբ կարող եք օգտագործել լավագույն սեփական կապիտալը. Ինչպես ասում է Մարկ Կուբանը, «քրտինքի սեփական կապիտալը միշտ լավագույն կապիտալն է»: Եվ այն կարող է երկար ճանապարհով հաղթել VC կապիտալին, քանի որ ի տարբերություն վենչուրային կապիտալիստի ներգրավման, երբ դուք բեռնաթափում եք այն, դուք չեք զիջում խոշորների վերահսկողությունը:

Nasty Gal

Առաջին հերթին, ահա մեկը, որը ցույց կտա ձեզ, որ երբեմն նույնիսկ որևէ մասնագիտացված գիտելիքների կարիք չունեք: Եթե դուք լավ գիտեք ձեր արտադրանքը և դրա հանդեպ կիրք ունեք, կարող եք հաջող բիզնես սկսել՝ առանց փողի, ինչպես դա արել է Nasty Gal-ի հիմնադիր Սոֆիա Ամուրոսոն: Դեռևս 2006-ին նա կոտրված էր և կարիք ուներ իր հաշիվները վճարելու եղանակի: Նա մտադրվել է հին ապրանքների խանութներում գտնել վինտաժային հագուստ և դրանք վերավաճառել թանկարժեք գնով: Նա իր գույքագրումը պահում էր իր ննջարանում, հաճախորդներ գտավ իր Myspace հաշվի միջոցով և վաճառեց դրանք իր eBay խանութում՝ Nasty Gal Vintage-ում: Այո, այն ամբողջապես գրված է bootstrapping:
Նաստի Գալն ի վերջո մի քիչ ավելին արեց, քան Սոֆյային օգնելը վճարել իր հաշիվները: Իր բուռն ոճով այն շուտով դարձավ վիրուսային: Նա eBay-ից տեղափոխեց իր սեփական կայք և իր գույքագրումը իր ննջասենյակից տեղափոխեց պահեստ:

Այդ ժամանակվանից նա եղել է Forbes-ի շապիկին և թողարկել է իր ինքնակենսագրական #Girlboss-ը, որը ադապտացվել է Netflix-ի սերիալում:

Shopify


Դեռ 2004 թվականին Թոբիաս Լուտկեն և Սքոթ Լեյքը ցանկանում էին առցանց սնոուբորդի խանութ կառուցել։ Նրանք նայեցին ծրագրային ապահովման համակարգերի մի խումբ, բայց չկարողացան գտնել որևէ բան, որը հարվածեց նշանին: Խնդիրները ներառում էին օգտատիրոջ վատ փորձառությունը և ֆոնը հարմարեցնելու անհնարինությունը:
Պարզապես պատահեց, որ Թոբիասը ծրագրային ապահովման ինժեներ էր: Այսպիսով, նա օգտագործեց իր հմտությունները՝ դա ինքնուրույն անելու և իր ուզած ծրագրաշարը ստեղծելու համար: Նա ստեղծել է օգտագործողի համար հարմար ինտերֆեյս այն առևտրականների համար, ովքեր նախկինում երբեք չէին վաճառում առցանց: Եվ այո, նա համոզվեց, որ դուք կարող եք հարմարեցնել ֆոնը:

Կայքը մեծ հարված էր ստացել այլ օգտվողների շրջանում: Թոբիասը և Սքոթը հասկացան, որ սնոուբորդ վաճառելու փոխարեն՝ նրանք կարող են ավելի լավ բիզնես ստեղծել՝ օգնելով այլ մարդկանց վաճառել առցանց՝ առանց գումար ներդնելու:

Ներկայումս Shopify-ն հյուրընկալում է ավելի քան 300 000 խանութ անհատ վաճառողների համար և ամսական ավելի քան 20 միլիոն դոլար եկամուտ է բերում:
Եթե ​​մտածում եք ստեղծել աշխարհի ամենամեծ էլեկտրոնային առևտրի հարթակը, կարող եք լուրջ մրցակցություն ունենալ. Թոբիասը և Սքոթն արդեն արել են դա, հիշեք:


Ipsy


Ժամանակն է առաջին իսկ օրվանից բիզնես սկսելու մեկ այլ եղանակի, առանց որևէ գումարի: Կառուցեք առցանց համայնք: Դա անելուց հետո դուք ունեք լսարան վաճառելու համար՝ առանց մարքեթինգային վճարների: Օրինակ՝ դիմահարդար և YouTuber Միշել Ֆանը: 2011 թվականին նրա ալիքն ուներ ութ միլիոն բաժանորդ, որոնք անհամբերությամբ դիտում էին նրա դիմահարդարման դասընթացները: Դա նշանակում էր Միշելի համար գովազդից լավ եկամուտ: Բայց նա հասկացավ. ինչու՞ կանգ առնել այնտեղ:
Այսպիսով, նա հիմնեց դիմահարդարման բաժանորդային ծառայություն՝ Ipsy, որը վաճառում էր գեղեցկության արտադրանքի նմուշներ ամսական Glam պայուսակով 10 դոլարով: Նրանք անմիջապես հիթ դարձան նրա երկրպագուների շրջանում, և նա անմիջապես շահույթ ստացավ դրանից:

Այժմ այն ունի ավելի քան 3 միլիոն բաժանորդ և տարեկան ավելի քան 500 միլիոն դոլար եկամուտ:

Scentsy


Ի՞նչ անել, եթե դուք ունեք հիանալի բիզնես, բայց չեք կարող ձեզ թույլ տալ մեծ գումարներ ծախսել Facebook-ի գովազդի վրա: Դե, մենք արդեն նշել ենք մի քանի ապրանքներ, որոնք սկսվել են բերանից: Բայց եթե ապրանքը ստիպում է մարդկանց խոսել, կան նաև այլ եղանակներ՝ այդ խոսքն ավելի արագ տարածելու համար: Այս դեպքում՝ բազմամակարդակ մարքեթինգ։ Scentsy-ն սկսել է 2003 թվականին անուշաբույր մոմերի դեկորատիվ տաքացուցիչների գաղափարով, որը հալվում է ոչ թե բոցից, այլ լամպի ջերմությունից: Բայց հենց այն ժամանակ, երբ նրանք սկսեցին օգտագործել բազմամակարդակ մարքեթինգի գաղափարը՝ ուղղակիորեն վաճառել հաճախորդներին տնային խնջույքների ժամանակ, ամեն ինչ իսկապես բարձրացավ: Այժմ աշխարհում կան ավելի քան 130 000 անկախ Scentsy խորհրդատուներ և ավելի քան 450 միլիոն դոլար տարեկան վաճառք:

eBay


Մեկ այլ հսկայական բիզնես, որը սկսվել է առանց փողի և որպես կողմնակի հոբբի իր հիմնադիր Պիեռ Օմիդիարի համար: Եվ միայն այն ժամանակ, երբ իր ինտերնետային ծառայություններ մատուցողն ասաց նրան, որ պետք է թարմացնի իր հաշիվը իր ստացած տրաֆիկի մեծ ծավալի պատճառով, նա սկսեց մարդկանցից գումար գանձել իր կայքից օգտվելու համար: Օմիդիարի մոտիվացիան փող աշխատելը չէր, այլ բարձր սկզբունքներից: Մասնավորապես, այն գաղափարը, որ միայն այն դեպքում, երբ բոլորը հասանելի լինեն նույն տեղեկատվությանը, շուկաները արդար կլինեն։ Եվ Պիեռը որոշում է օգտագործել ինտերնետը՝ համոզվելու համար, որ դա կարող է տեղի ունենալ: Եվ մոտ 6 ամիս անց, երբ նա հիմնադրեց այն, և նա նկատեց, որ մարդիկ դժգոհում էին գնումներից, նա հղացավ eBay-ի խաղը փոխող այլ գաղափարներից մեկը՝ հետադարձ կապի ֆորումը: eBay-ն այժմ արժե ավելի քան 30 միլիարդ դոլար: Նյութը հրապարակման պատրաստեց՝ Yelaket.am

Կարդացեք նաև՝



Աշխարհի 5 ամենազարմանալի ուսումնական կենտրոնները

5 միլիարդատեր երեխաներ, ովքեր փող չեն ժառանգի

5 պատճառ, թե ինչու են բիզնեսները ձախողվում

10 ամենաբարձր եկամուտ ունեցող գործադիր տնօրենները

500 միլիոն դոլար արժողությամբ այս տունն ամենաթանկն է աշխարհում. ինչպիսի տեսք ունի այն

10 ամենաթանկ մասնավոր ինքնաթիռները և սեփականատերերը

Առավել հետաքրքիր հոդվածներ կգտնեք՝ Yelaket.am կայքում
Author's cover photo
Ամսաթիվ 12 / Սեպտեմբեր / 2022 : 12-13
Հրապարակման հեղինակ՝ Սուսաննա Գևորգյան

Լրագրող, հաղորդավարուհի։ 2017 թ-ից աշխատում է Ելակետ լրատվական գործակալությունում /Yelaket.am/ որպես լրագրող։ 2018 թվականից վարում է Yelaket TV-ին պատկանող մի շարք հաղորդաշարեր։ 2019 թվականից Yelaket.am լրատվական կայքի գլխավոր խմբագրի օգնականն է։ 2020 թվականից «Media association»-ի տնօրենի օգնականն է։

Դիտվել է 75184անգամ
Վերջին լուրեր