31 / Մայիս / 2024 : 16-01
Գույների հոգեբանությունը մարքեթինգում: 7 ամենահայտնի երանգները
Կարմիր
Կարմիր գույնի սիրահարները սովորաբար լի են էներգիայով, արկածախնդրությամբ և հանդգնությամբ: Այս գույնի էներգիան արտացոլում է ուժ, կիրք, էներգիա և անվախություն : Սակայն երբեմն այն կարող է ընկալվել որպես վախի, վտանգի, ցավի և սպառնալիքի նշան:Կարմիրը կարող է հավասարապես առաջացնել դրական և բացասական զգացմունքներ, ստեղծել հրատապության ազդեցություն, որը կարող է լինել շահավետ վաճառքի մեջ օգտագործելու համար։ Այն նաև բացում է ախորժակը, կարող է օգտագործվել սննդի և արագ սննդի ոլորտներում: Օգնում է բարձրացնել զարկերակը, այնպես, որ այն հաճախ օգտագործվում է բարձր արագությամբ ավտոմեքենաների և ներքնազգեստի գովազդային արշավներում:Նարնջագույն
Նարնջագույնի սիրահարները արկածախնդիր են, մրցունակ, անբարյացկամ։Նարնջագույնը կարող է հանգեցնել հետևյալ դրական հույզերին՝ մարդամոտություն, ջերմություն, ինչ-որ նոր բան սկսելու ցանկություն: Կարող է նաև առաջացնել բացասական զգացմունքներ՝ հիասթափություն, կորստի զգացում:Նարնջագույնը ստեղծում է ջերմության զգացողություն, որը կարելի է համեմատել արևի հետ: Համարվում է նաև ուրախության և դրական հույզերի գույն: Նարնջագույնի մուգ երանգները կապվում են աշնան հետ, ինչը օգտակար է «երկրային» ապրանքանիշերի համար: Չնայած իր «աղքատ» գույն համարվելուն, ունի լայն կիրառում։Կապույտ
Կապույտը ասոցացվում է հետևյալ զգացմունքների հետ՝ վստահություն, հավատարմություն, տրամաբանություն, խաղաղություն, անվտանգություն: Սառնությունը, մեկուսացումը, անտարբերությունը ևս ասոցացվում են այս գույնի հետ։ Գույնի հոգեբանական առանձնահատկություններից են դրա արտահայտված հանգստացնող ազդեցությունը։ Կապույտը նաև ուժի և ազատության գույն է, օգտագործվում է բազմաթիվ բրենդներում : Որպես հավելում նշենք, որ բնության մեջ չկա կապույտ գույնի բնական սնունդ:Կապույտը նախընտրողները նվիրված են, հասարակ և քաղաքակիրթ:Դեղին
Դեղինի սիրահարները անկախ են և նպատակասլաց, այս գույնի միջողով մարդիկ կարող են դառնալ ավելի լավատես, ջերմ երջանիկ, ունենալ ստեղծագործելու ցանկություն: Կան նաև բացասական ազդեցություններ՝ վախ, անտեղյակություն, վրդովմունք:Դեղին գույնը երիտասարդության, երջանկության, ուրախության և արևի խորհրդանիշն է: Կախված լուսավորությունից դեղինի որոշ երանգներ կարող են կեղտոտ թվալ: Հաճախ ավելի մեծ ազդեցություն ունի, երբ օգտագործվում է ինչ-որ ավելի մուգ գույնի հետ:Սև
Սևը համարվում է դասական գույն, սակայն այն հաճախ ասոցացնում են սգի հետ։ Գույնը էլեգանտության, անվտանգության, ուժի, իշխանության, հարստության խորհրդանիշ է: Արտացոլում է նաև սառնություն, զայրույթ, վտանգ, ճնշում և դեպրեսիա:Այն բրենդի օգտագործման համար բավականին ազդեցիկ գույն է, ասոցացվում է ուժի և շքեղության հետ: Մեկ այլ վառ գույնի և սևի համադրությունը յուրահատուկ է և նրբագեղ: Լյուքս-բրենդները այսօր ընտրում են սև և սպիտակ երանգները:Սևը սիրող մարդիկ վճռական են, ինքնավստահ և լուրջ:Մանուշակագույն
Պատմականորեն մանուշակագույնը ասոցացվում է գերազանցության և հարստության հետ: Հեղինակավոր շատ բրենդներ օգտագործում են հենց այս գույնը: Այն հարմարվում է բավականին շռայլ, ուստի այն պետք է օգտագործել զգուշությամբ: Մանուշակագույնի ավելի մուգ երանգները հանգստացնում են, կարող են լայնորեն օգտագործվել կանացի բրենդներում: Այս գույնի սիրահարների անհատական բնութագրերն են՝ զգայունությունը, հասկացողությունը: Այն մարդու մեջ արթնացնում է ազատության զգացում, զարգացնում երևակայությունը։ Կարող է դառնալ նաև անկանոն տրամադրության պատճառ։Վարդագույն
Վարդագույնը գույնի հոգեբանության մեջ կան և՛ ու դրական, և՛ բացասական կողմեր, օրինակ՝ կիրքը, ստեղծագործելու ունակությունը, ձգտումը դեպի նորը կամ՝ վրդովմունքը, ըմբոստությունը, թեթևամտությունը:Վարդագույնը ամենավառ և ամենատարածված գույնն է, որը ասոցացվում է իգական սեռի հետ, սակայն հնում կտավները և տղամարդկանց համար ստեղծված հագուսները փաստում են, որ այն մեծապես օգտագործվել է որպես արական սեռն արտացոլող գույն։ Վարդագույնը կարող է լինել հիանալի լրացում բրենդի ֆիրմային ոճի հիմնական գույնի հետ։ Այն հարմարավետ է, որը արտացոլում է հույս: Այս գույնը սիրողները անընդհատ ձգտում են դեպի նորը ։
Դիտվել է
6574անգամ
Դիտեք նաև
10 / Մարտ / 2020
Հրապարակվեց Ամերիա ընկերության բացառիկ հետազոտությունը` ՓՄՁ ոլորտի ներկա վիճակի ու զարգացման...
Ամերիա ՓԲ ընկերությունը իրականացրել է Փոքր և միջին ձեռնարկատիրության ոլորտի վերաբերյալ ծավալուն հետազոտություն, որը հնարավորություն է տալիս արդյունավետ գնահատելու ոլորտի ներկա վիճակը, սպասումներն...
02 / Ապրիլ / 2020
Ամերիաբանկը կանգնած է բիզնեսի կողքին` երկարաժամկետ ֆինանսավորման նոր և ճկուն հնարավորություննեով
Ամերիաբանկը 30 միլիոն ԱՄՆ դոլարի երկարաժամկետ ֆինանսական միջոցներ է ներգրավել Ավստրիական զարգացման բանկից (OeEB), որոնք ուղղվելու են փոքր և միջին ձեռնարկությունների (ՓՄՁ), ինչպես նաև Հայաստանում...
02 / Ապրիլ / 2020
Ամերիաբանկը շարունակում է ֆինանսապես սատարել ներմուծող և արտահանող ընկերություններին
Միջազգային ֆինանսական կառույցների և առաջատար բանկերի հետ Ամերիաբանկի ունեցած երկարատև ու արդյունավետ համագործակցության շրջանակներում հնարավոր է դարձել լրացուցիչ ներգրավել մոտ 20 մլն ԱՄՆ դոլարի...
11 / Ապրիլ / 2020
Հայկ Եսայանը և Ucom–ի 576 աշխատակից դիմում են գրել. Եսայան եղբայրների հայտարարությունը
Ucom ընկերության շուրջ իրադարձությունների հետ կապված ընկերության հիմնադիրներ Հայկ և Ալեքսանդր Եսայան եղբայրները տարածել են հայտարարություն, որը ներկայացնում ենք ստորև.
Հայկ Եսայանը հաստատում է...
25 / Ապրիլ / 2020
Ծնեբեկի օգտակարությունը․ մեկնաբանում է մասնագետը
Գյուղատնեսության, ծնեբեկի և մի շարք այլ հարցերի շուրջ զրույց գյուղտնտես Դավիթ Դավթյանի հետ
07 / Մայիս / 2020
Ճգնաժամը կտևի մոտ վեց ամիս․ Վահրամ Միրաքյան
Yelaket.am-ի զրուցակիցն է գործարար, մարկետոլոգ Վահրամ Միրաքյանը։
Կորոնավիրուսը մի քանի շաբաթում փոխեց աշխարհը։ Այնպես փոխեց, որ դրա հետևանքները, թերևս, երկար կկրենք կենցաղում, մարդկային...
17 / Մայիս / 2020
LA Solar Group-ը աննախադեպ շահավետ առաջարկներ ունի Հայաստանի համար. Տեսանյութ
LA Solar Group-ը ԱՄՆ-ում գործում է արդեն մոտ տասը տարի, այս ընթացքում ընկերությունը կարողացել է զարգացման մեծ ուղի անցնել և զգալի հետագիծ թողնել ոլորտում: Ընկերության հիմնադիրը ամերիկահայ գործարար...
10 / Հունիս / 2020
ONEX-ը գործարկեց Հայաստանում առաջին SMART LOCKER-ը
Հայկական ONEX ընկերությունը, որը մատուցում է օնլայն գնումների արագ առաքման ծառայություն, գործարկեց Հայաստանում առաջին SMART LOCKER-ը։
Սեփական արտադրության այս նորարար տեխնոլոգիան կդարձնի օնլայն...