14 / Հունիս / 2024 : 16-39
                
                    
                        Ինչպե՞ս բույրերը կարող են օգնել բիզնեսի զարգացմանը․ բույրը որպես մարքեթինգային գործիք
                    
                    
                    
                        
                        
                    
                
                    
                        Հոտերի շուկայավարումը
ռազմավարություն է, որի նպատակն է օգտագործելով բույրերը՝ գրավել հաճախորդներին:
Այս տեխնիկան հատկապես արդյունավետ է մանրածախ առևտրի կետերում: Երբ մենք մտնում
ենք խանութ, մեր ընկալումն ու սուբյեկտիվ փորձը հսկայական դեր են խաղում գնումներ
կատարելու մեր որոշման հարցում: Բույրերը կարող են մեծապես ազդել մարդու ընկալման
և տրամադրության վրա, իսկ ճիշտ բույրի օգտագործումը կարող է դրական ազդեցություն
ունենալ վաճառքի վրա: Թարմ ծաղիկների կամ թարմ հացաբուլկեղենի բույրը կարող է ստեղծել
հարմարավետության զգացում՝ ստիպելով գնորդին չհեռանալ խանութից առանց գնումների:Բույրերի շատ տեսակներ կան, սակայն դրանցից առավել արդյունավետ և հաճախ հանդիպում են հետևյալ բույրեր՝ 1. Թարմ թխվածքի բույրը. թարմ թխած հացի հոտը համեմատվում է հարմարավետության զգացողության հետ։ Այն կարելի է օգտագործել սրճարաններում կամ հացթատներում՝ ավելի գրավիչ լինելու և դրանով իսկ ընդգծելով առաջարկվող ապրանքների բարձր որակն ու թարմությունը։
2. Ծաղկային բուրմունք․ թարմ ծաղիկների բույրը էեղեցկության, բնության և զգայականության խորհրդանիշ է: Այն օգտագործվում է կոսմետիկայի խանութներում կամ սպա կենտրոններում,ստեղծում հանգստացնող և հաճելի միջավայր։
3. Ծովային քամի. ծովի, մաքուր օդի բույրը օգտագործվում է առողջարանային հյուրանոցներում՝ ծովային ճանապարհորդության և հանգստի զգացում ստեղծելով։ Այս բույրն ակնթարթորեն վերստեղծում է ազատության զգացումը և տալիս էներգիա՝ նպաստելով հանգստության և խաղաղության:
4. Սուրճի բույր. թարմ եփած սուրճի հոտը վաճառող բույրի ևս մեկ օրինակ է: Այն ստեղծում է ջերմության և հարմարավետության զգացում, ինչպես նաև շփվում է հարմարավետ սրճարանների և ընկերների կամ գործընկերների հետ զրուցելու հետ: Այս հոտը հիանալի միջոց է այցելուներին սրճարաններ գրավելու համար՝ ցուցադրելով առաջարկվող սուրճի բարձր որակը:
5. Թարմության բուրմունք. թարմ բույրը, ինչպիսին է ցիտրուսը կամ անանուխը, կարող է օգտագործվել օրինակ հիգիենայի պարագաների արտադրության մեջ՝ մաքրության և հաճելի սառեցման զգացումը բարձրացնելու համար:
                    Դիտվել է
                    3032անգամ
                
                
                
                
            Դիտեք նաև
                                10 / Մարտ / 2020
                                
                        
                    
                        
                            
                            Հրապարակվեց Ամերիա ընկերության բացառիկ հետազոտությունը` ՓՄՁ ոլորտի ներկա վիճակի ու զարգացման...
Ամերիա  ՓԲ ընկերությունը իրականացրել է Փոքր և միջին ձեռնարկատիրության ոլորտի վերաբերյալ ծավալուն հետազոտություն, որը հնարավորություն է տալիս արդյունավետ գնահատելու ոլորտի ներկա վիճակը, սպասումներն...
                            
                                02 / Ապրիլ / 2020
                                
                        
                    
                        
                            
                            Ամերիաբանկը կանգնած է բիզնեսի կողքին` երկարաժամկետ ֆինանսավորման նոր և ճկուն հնարավորություննեով
Ամերիաբանկը  30 միլիոն ԱՄՆ դոլարի երկարաժամկետ ֆինանսական միջոցներ է ներգրավել Ավստրիական զարգացման բանկից (OeEB), որոնք ուղղվելու են փոքր և միջին ձեռնարկությունների (ՓՄՁ), ինչպես նաև Հայաստանում...
                            
                                02 / Ապրիլ / 2020
                                
                        
                    
                        
                            
                            Ամերիաբանկը շարունակում է ֆինանսապես սատարել ներմուծող և արտահանող ընկերություններին
Միջազգային ֆինանսական կառույցների և առաջատար բանկերի հետ Ամերիաբանկի ունեցած երկարատև ու արդյունավետ համագործակցության շրջանակներում հնարավոր է դարձել լրացուցիչ ներգրավել մոտ 20 մլն ԱՄՆ դոլարի...
                            
                                11 / Ապրիլ / 2020
                                
                        
                    
                        
                            
                            Հայկ Եսայանը և Ucom–ի 576 աշխատակից դիմում են գրել. Եսայան եղբայրների հայտարարությունը
Ucom ընկերության շուրջ իրադարձությունների հետ կապված ընկերության հիմնադիրներ Հայկ և Ալեքսանդր Եսայան եղբայրները տարածել են հայտարարություն, որը ներկայացնում ենք ստորև.
 Հայկ Եսայանը հաստատում է...
                            
                                25 / Ապրիլ / 2020
                                
                        
                    
                        
                            
                            Ծնեբեկի օգտակարությունը․ մեկնաբանում է մասնագետը
Գյուղատնեսության, ծնեբեկի և մի շարք այլ հարցերի շուրջ զրույց գյուղտնտես Դավիթ Դավթյանի հետ
                            
                                07 / Մայիս / 2020
                                
                        
                    
                        
                            
                            Ճգնաժամը կտևի մոտ վեց ամիս․ Վահրամ Միրաքյան
Yelaket.am-ի զրուցակիցն է գործարար, մարկետոլոգ Վահրամ Միրաքյանը։
Կորոնավիրուսը մի քանի շաբաթում փոխեց աշխարհը։ Այնպես փոխեց, որ դրա հետևանքները, թերևս, երկար կկրենք կենցաղում, մարդկային...
                            
                                17 / Մայիս / 2020
                                
                        
                    
                        
                            
                            LA Solar Group-ը աննախադեպ շահավետ առաջարկներ ունի Հայաստանի համար. Տեսանյութ
LA Solar Group-ը ԱՄՆ-ում գործում է արդեն մոտ տասը տարի, այս ընթացքում ընկերությունը կարողացել է զարգացման մեծ ուղի անցնել և զգալի հետագիծ թողնել ոլորտում: Ընկերության հիմնադիրը ամերիկահայ գործարար...
                            
                                10 / Հունիս / 2020
                                
                        
                    
                ONEX-ը գործարկեց Հայաստանում առաջին SMART LOCKER-ը
Հայկական ONEX ընկերությունը, որը մատուցում է օնլայն գնումների արագ առաքման ծառայություն, գործարկեց Հայաստանում առաջին SMART LOCKER-ը։
Սեփական արտադրության այս նորարար տեխնոլոգիան կդարձնի օնլայն...
                            

                
                
                
                