14 / Հունիս / 2024 : 16-39

Ինչպե՞ս բույրերը կարող են օգնել բիզնեսի զարգացմանը․ բույրը որպես մարքեթինգային գործիք

Հոտերի շուկայավարումը ռազմավարություն է, որի նպատակն է օգտագործելով բույրերը՝ գրավել հաճախորդներին: Այս տեխնիկան հատկապես արդյունավետ է մանրածախ առևտրի կետերում: Երբ մենք մտնում ենք խանութ, մեր ընկալումն ու սուբյեկտիվ փորձը հսկայական դեր են խաղում գնումներ կատարելու մեր որոշման հարցում: Բույրերը կարող են մեծապես ազդել մարդու ընկալման և տրամադրության վրա, իսկ ճիշտ բույրի օգտագործումը կարող է դրական ազդեցություն ունենալ վաճառքի վրա: Թարմ ծաղիկների կամ թարմ հացաբուլկեղենի բույրը կարող է ստեղծել հարմարավետության զգացում՝ ստիպելով գնորդին չհեռանալ խանութից առանց գնումների:
Բույրերի շատ տեսակներ կան, սակայն դրանցից առավել արդյունավետ և հաճախ հանդիպում են հետևյալ բույրեր՝
1. Թարմ թխվածքի բույրը. թարմ թխած հացի հոտը համեմատվում է հարմարավետության զգացողության հետ։ Այն կարելի է օգտագործել սրճարաններում կամ հացթատներում՝ ավելի գրավիչ լինելու և դրանով իսկ ընդգծելով առաջարկվող ապրանքների բարձր որակն ու թարմությունը։
2. Ծաղկային բուրմունք․ թարմ ծաղիկների բույրը էեղեցկության, բնության և զգայականության խորհրդանիշ է: Այն օգտագործվում է կոսմետիկայի խանութներում կամ սպա կենտրոններում,ստեղծում հանգստացնող և հաճելի միջավայր։
3. Ծովային քամի. ծովի, մաքուր օդի բույրը օգտագործվում է առողջարանային հյուրանոցներում՝ ծովային ճանապարհորդության և հանգստի զգացում ստեղծելով։ Այս բույրն ակնթարթորեն վերստեղծում է ազատության զգացումը և տալիս էներգիա՝ նպաստելով հանգստության և խաղաղության:
4. Սուրճի բույր. թարմ եփած սուրճի հոտը վաճառող բույրի ևս մեկ օրինակ է: Այն ստեղծում է ջերմության և հարմարավետության զգացում, ինչպես նաև շփվում է հարմարավետ սրճարանների և ընկերների կամ գործընկերների հետ զրուցելու հետ: Այս հոտը հիանալի միջոց է այցելուներին սրճարաններ գրավելու համար՝ ցուցադրելով առաջարկվող սուրճի բարձր որակը:
5. Թարմության բուրմունք. թարմ բույրը, ինչպիսին է ցիտրուսը կամ անանուխը, կարող է օգտագործվել օրինակ հիգիենայի պարագաների արտադրության մեջ՝ մաքրության և հաճելի սառեցման զգացումը բարձրացնելու համար:
Դիտվել է 1006անգամ
Վերջին լուրեր