Country Flag
Facebook logo Instagram logo
am
ru en
26 / Հունիս / 2024 : 14-46

Ձկնեղեն վաճառող խանութից մինչև էլեկտրոնիկայի ամենաառաջադեմ ընկերություն․ Samsung ընկերության պատմությունը

Երբեմն դժվար է պատկերացնել, որ հսկայական ընկերություններն իրենց առաջին քայլերը սկսել են դեռս փոքր բիզնեսից՝ ժամանակավոր գրասենյակներում կամ նույնիսկ ավտոտնակներում: Բազմաթիվ աշխարհահռչակ բրենդներ, ինչպիսին է օրինակ Samsung-ը հենց այդպես են սկսել իրենց հաջողության ճանապարհը: Հարավկորեական Samsung ընկերությունը, լինելով աշխարհում առաջատար էլեկտրոնային բրենդներից մեկը, իր բիզնես ճանապարհը սկսել է՝ որպես մթերային ապրանքների արտադրման և առաքման ծառայություն: Գաղափարն առաջարկել է Ի Բյոնգչոլի կողմից՝ 1938 թվականին: Samsung-ը շատ նման էր ավանդական ճապոնական ընկերություններին, որտեղ ղեկավարներն լիովին ազատ էին կառավարելու իրենց բիզնեսն առանց վեճերի: Այս կորպորատիվ վարքագիծը, ֆինանսական ներդրման հետ մեկտեղ, թույլ տվեց ընկերությանը զարգանալ տարատեսակ ոլորտներում: Samsung-ը շուտով դարձավ տնտեսական հրաշք:Նախնական շրջանում Samsung-ը միայն Դեգուում արտադրված նուդլներ, ձկնեղեն և այլ մթերքներ էր վաճառում տեղական և արտասահմանյան շուկա: Արտահանումը հիմնականում կատարվում էր Չինաստանի մոտակա քաղաքներ և գյուղեր:1970-ականներին Samsung ընկերությունը բավականաչափ կապիտալ էր կուտակել նոր գաղափարի մեջ ներդրում կատարելու համար: Իսկ նոր գաղափարը էլեկտրոնիկայի բիզնես սկսելու գաղափարն էր:
2017 թվականին մարտկոցի թերությունների պատճառով Galaxy Note 7 սարքերը այրվում կամ պայթում էին մարդկանց ձեռքում՝ մեծագույն վտանգ հարուցելով հանրության համար: Բոլոր հեռախոսները հավաքվեցին վաճառակետերից, սակայն շուտով ընկերությունը, կատարելործելով իր միջոցները, սկսեց արտադրել առաջադեմ հեռախոսներ։
2022 թվականին Samsung-ին հաջողվել է ստեղծել աշխարհում առաջին 12 նանոմետրանոց չիպը: Չիպի տվյալների մշակման արագությունը կարող է հասնել 7.2 գիգաբիթ/վրկ-ի, ինչը բավական արագ է 1 վայրկյանում երկու շատ բարձր հստակությամբ ֆիլմ ուղարկելու համար:
Նանոմետրը մետրի մեկ միլիարդերորդն է: Համեմատության համար՝ մարդու մազի հաստությունը մոտ 100000 նանոմետր է։
Samsung-ի հաջողության բանաձևը դրա մշակութային և տեխնոլոգիական ուժն է. ընկերության տեխնոլոգիան ամբողջությամբ ներկայացնում է Հարավային Կորեան, և շատերի համար երկիրը «Samsung-ի հանրապետությունն» է: Եվ ընկերության նկատմամբ հենց ազգի շահագրգռվածությունն է Samsung-ի և այլ tech հսկաների միջև տարբերությունը:
Դիտվել է 1516անգամ
Վերջին լուրեր