01 / Հուլիս / 2024 : 16-24
Լոգոյի ճիշտ ընտրությունը կարող է նպաստել բիզնեսի զարգացմանը և ինքնադրսևորմանը
Ապրանքանիշի լոգոն կարևոր նշանակություն ունի ցանկացած բիզնեսի համար, քանի որ այն հանդես է գալիս որպես ապրանքանիշի դեմք և, անկախ փոփոխություններից, մարդկանց «հիշեցնում է» ապրանքանիշի մասին: Շատ հաճախ, լոգոն առաջին բանն է, որը տեսնում է հաճախորդը։ Գրավիչ, հետաքրքրիր, հիշվող լոգոն շատ լավ հնարավորություն է դրական առաջին տպավորություն գործելու համար։ Ներկայացնենք 3 պատճառ, թե ինչու են լոգոները մեծ դեր խաղում բիզնեսի զարգացման մեջ:
1. Դրանք նկարագրում
են բիզնեսը կամ բրենդը Այսպես՝ Apple-ի
խորհրդանշական լոգոն արտացոլում է ընկերության արժեքներն ու տեսլականը, առաջացնում
որակի, նորարարության և հուսալիության զգացողություն։ Այն նաև կարող է հակիրճ
ներկայացնել ընկերությանը, դրա անվանումը կամ գործունեությունը, ինչպես օրինակ «FedEx»
ընկերության լոգոյում թագնված սլաքը, որը խորհրդանշում է ընկերության՝ առաքման
ծառայությունների մատուցումը։
2. Ընդգծում են
բրենդի դերը շուկայում
Գաղտնիք չէ, որ
ցանցակած ոլորտում կարող են լինել նույն գործունեությամբ զբաղվող մի շարք մրցակից
կազմակերպություններ։ Դրանք միմյանցից առանձնանում են ոչ միայն որակով, այլ նաև
լոգոյով։ Օրինակ՝ Spotify-ի լոգոն, որը 3 կոր
գիծ է, նշանակում է ձայնային ալիք և հայտնի է շատերին։ Երբ օգտատերը տեսնում է այն,
միանգանից առանձնացնում է հավելվածը այլ երաժշտական հավելվածներից։ Starbucks
ընկերության լոգոն առանձնացնում է ապրանքանիշը սուրճի արդյունաբերության մեջ և անմիջապես
ուշադրություն գրավում:
3. Այն
զգացմունքային կապ է ստեղծում բրենդի և հաճախորդի մեջ
Apple-ի
լոգոտիպը դարձել է նորարարության, կրեատիվության և ապրելակերպի ընտրության
հոմանիշ: Այն առաջացնում է հուզմունքի, ձգտումների և Apple-ի էնտուզիաստների խմբին
պատկանելության զգացում։ Շատերը ապրանքանիշի արտադրանքը գնում են հենց լոգոյի
առկայության համար։
Դիտվել է
3200անգամ
Դիտեք նաև
10 / Մարտ / 2020
Հրապարակվեց Ամերիա ընկերության բացառիկ հետազոտությունը` ՓՄՁ ոլորտի ներկա վիճակի ու զարգացման...
Ամերիա ՓԲ ընկերությունը իրականացրել է Փոքր և միջին ձեռնարկատիրության ոլորտի վերաբերյալ ծավալուն հետազոտություն, որը հնարավորություն է տալիս արդյունավետ գնահատելու ոլորտի ներկա վիճակը, սպասումներն...
02 / Ապրիլ / 2020
Ամերիաբանկը կանգնած է բիզնեսի կողքին` երկարաժամկետ ֆինանսավորման նոր և ճկուն հնարավորություննեով
Ամերիաբանկը 30 միլիոն ԱՄՆ դոլարի երկարաժամկետ ֆինանսական միջոցներ է ներգրավել Ավստրիական զարգացման բանկից (OeEB), որոնք ուղղվելու են փոքր և միջին ձեռնարկությունների (ՓՄՁ), ինչպես նաև Հայաստանում...
02 / Ապրիլ / 2020
Ամերիաբանկը շարունակում է ֆինանսապես սատարել ներմուծող և արտահանող ընկերություններին
Միջազգային ֆինանսական կառույցների և առաջատար բանկերի հետ Ամերիաբանկի ունեցած երկարատև ու արդյունավետ համագործակցության շրջանակներում հնարավոր է դարձել լրացուցիչ ներգրավել մոտ 20 մլն ԱՄՆ դոլարի...
11 / Ապրիլ / 2020
Հայկ Եսայանը և Ucom–ի 576 աշխատակից դիմում են գրել. Եսայան եղբայրների հայտարարությունը
Ucom ընկերության շուրջ իրադարձությունների հետ կապված ընկերության հիմնադիրներ Հայկ և Ալեքսանդր Եսայան եղբայրները տարածել են հայտարարություն, որը ներկայացնում ենք ստորև.
Հայկ Եսայանը հաստատում է...
25 / Ապրիլ / 2020
Ծնեբեկի օգտակարությունը․ մեկնաբանում է մասնագետը
Գյուղատնեսության, ծնեբեկի և մի շարք այլ հարցերի շուրջ զրույց գյուղտնտես Դավիթ Դավթյանի հետ
07 / Մայիս / 2020
Ճգնաժամը կտևի մոտ վեց ամիս․ Վահրամ Միրաքյան
Yelaket.am-ի զրուցակիցն է գործարար, մարկետոլոգ Վահրամ Միրաքյանը։
Կորոնավիրուսը մի քանի շաբաթում փոխեց աշխարհը։ Այնպես փոխեց, որ դրա հետևանքները, թերևս, երկար կկրենք կենցաղում, մարդկային...
17 / Մայիս / 2020
LA Solar Group-ը աննախադեպ շահավետ առաջարկներ ունի Հայաստանի համար. Տեսանյութ
LA Solar Group-ը ԱՄՆ-ում գործում է արդեն մոտ տասը տարի, այս ընթացքում ընկերությունը կարողացել է զարգացման մեծ ուղի անցնել և զգալի հետագիծ թողնել ոլորտում: Ընկերության հիմնադիրը ամերիկահայ գործարար...
10 / Հունիս / 2020
ONEX-ը գործարկեց Հայաստանում առաջին SMART LOCKER-ը
Հայկական ONEX ընկերությունը, որը մատուցում է օնլայն գնումների արագ առաքման ծառայություն, գործարկեց Հայաստանում առաջին SMART LOCKER-ը։
Սեփական արտադրության այս նորարար տեխնոլոգիան կդարձնի օնլայն...