Country Flag
Facebook logo Instagram logo
am
ru en
18 / Հուլիս / 2024 : 15-14

Սթիվ Ջոբսի մարքեթինգային 5 խորհուրդները

Ամեն տարի Apple-ը կազմակերպում է Worldwide Developers Conference (WWDC) կոնֆերանսը հատուկ նրանց համար, ովքեր հետաքրքրված են Apple-ով։
1997 թվականին WWDC-ից մեկի ժամանակ՝, Ջոբսը հանդես եկավ որպես գլխավոր տնօրենի խորհրդական և, բեմ դուրս գալով, սկսեց իր ելույթը ոչ միայն ընկերության արտադրանքի, այլ նաև սոցիալական գլոբալ հարթակների և գովազդային բիզնեսի արդյունավետության մասին։

Ջոբսը նշեց, որ կան հստակ կանոնակարգեր և ցուցումներ, որոնց հետևելիս հնարավոր է լավագույնս օգուտ քաղել այն գովազդներից, որոնք մենք օգտագործում են սոցիալական հարթակներում մեր բիզնեսի զարգացման համար։ Կան նաև մի շարք բացթողումներ, որոնց ուշադրություն չդարձնելով մենք վնասում ենք գովազդի արդյունավետության վրա։
1. Բացասական բովանդակության լուրեր Երբ բիզնեսի շուրջ պտտվում են բացասական և տհաճ լուրեր, երբեմն պետք է ուղղակի անտեսել դրանք։ Սակայն պետք է նաև հաշվի առնել, որ այս դեպքում գովազդը ոչ միայն արդյունավետ չի լինի, այլև կարող է նույնիսկ հակառակ ազդեցությունն ունենալ։ Երբեմն մարդիկ օգտվում են «սև PR» կոչված մեթոդից՝ օգտագործելով բացասական ինֆորմացիան իրենց օգտին, որը, սակայն, ռիսկային է և ոչ միշտ է, որ տեղին է կիրառվում։

2. Բացասական հոդված ձեր բիզնեսի մասին Ջոբսի համոզմամբ՝ նման իրավիճակում գովազդ տեսնելով՝ մարդիկ ենթադրում են, որ դուք հուսահատվել եք եւ անհանգստացած եք վաճառքների նվազմամբ: Դուք այս առիթը պետք է սա վերածեք լրագրողների և ոչ հոգատար հաճախորդների միջև պայքարի:

3. Ֆինանսական ճգնաժամ Գովազդը բիզնեսի համար գլխավոր կամ միակ եկամուտի աղբյուրը չէ: Նման պայմաններում ավելի լավ է կենտրոնանալ նոր ապրանքների և ավելի շահավետ գործարքների վրա: Եթե դրանք իսկապես լավն են, ապա լուրը կտարածվի նույնիսկ առանց գովազդի:

4. Դժգոհությունների առկայության դեպքում Եթե հաճախորդները գոհ չեն ապրանքից, նա չի ցանկանա տեսնել դրա գովազդը։ Բողոք ստանալուց հետո պետք է վերանայել և լուծել խնդիրը: Եթե չեք կարող լուծել այն, ստեղծեք ժամանակավոր այլընտրանք:

5. Երբ գովազդը արդյունավետ է Տարածված կարծիք կա, որ եթե գովազդը տալիս է լավ արդյունք, այն պետք է լրացվի ևս մեկով: Հաջողված գովազդը կարող է տարիներ շարունակ ծառայել ընկերությանը, իսկ դրանից ստացված եկամուտը կարող է նույնիսկ աճել։
Դիտվել է 2365անգամ
Վերջին լուրեր