18 / Հուլիս / 2024 : 15-14
Սթիվ Ջոբսի մարքեթինգային 5 խորհուրդները
Ամեն տարի Apple-ը կազմակերպում է Worldwide Developers Conference (WWDC) կոնֆերանսը հատուկ նրանց համար, ովքեր հետաքրքրված են Apple-ով։ 1997
թվականին WWDC-ից մեկի ժամանակ՝, Ջոբսը հանդես եկավ որպես գլխավոր
տնօրենի խորհրդական և, բեմ դուրս գալով, սկսեց իր ելույթը ոչ միայն ընկերության
արտադրանքի, այլ նաև սոցիալական գլոբալ հարթակների և գովազդային բիզնեսի
արդյունավետության մասին։
Ջոբսը նշեց, որ
կան հստակ կանոնակարգեր և ցուցումներ, որոնց հետևելիս հնարավոր է լավագույնս օգուտ
քաղել այն գովազդներից, որոնք մենք օգտագործում են սոցիալական հարթակներում մեր
բիզնեսի զարգացման համար։ Կան նաև մի շարք բացթողումներ, որոնց ուշադրություն
չդարձնելով մենք վնասում ենք գովազդի արդյունավետության վրա։
1. Բացասական բովանդակության լուրեր
Երբ բիզնեսի շուրջ պտտվում են
բացասական և տհաճ լուրեր, երբեմն պետք է ուղղակի անտեսել դրանք։ Սակայն պետք է նաև
հաշվի առնել, որ այս դեպքում գովազդը ոչ միայն արդյունավետ չի լինի, այլև կարող է
նույնիսկ հակառակ ազդեցությունն ունենալ։ Երբեմն մարդիկ օգտվում են «սև PR» կոչված
մեթոդից՝ օգտագործելով բացասական ինֆորմացիան իրենց օգտին, որը, սակայն, ռիսկային
է և ոչ միշտ է, որ տեղին է կիրառվում։
2. Բացասական հոդված ձեր բիզնեսի մասին
Ջոբսի համոզմամբ՝ նման իրավիճակում
գովազդ տեսնելով՝ մարդիկ ենթադրում են, որ դուք հուսահատվել եք եւ անհանգստացած եք
վաճառքների նվազմամբ: Դուք այս առիթը պետք է սա վերածեք լրագրողների և ոչ հոգատար
հաճախորդների միջև պայքարի:
3. Ֆինանսական ճգնաժամ
Գովազդը բիզնեսի համար գլխավոր կամ
միակ եկամուտի աղբյուրը չէ: Նման պայմաններում ավելի լավ է կենտրոնանալ նոր ապրանքների
և ավելի շահավետ գործարքների վրա: Եթե դրանք իսկապես լավն են, ապա լուրը կտարածվի նույնիսկ
առանց գովազդի:
4. Դժգոհությունների առկայության դեպքում
Եթե հաճախորդները գոհ չեն ապրանքից, նա
չի ցանկանա տեսնել դրա գովազդը։ Բողոք ստանալուց հետո պետք է վերանայել և լուծել
խնդիրը: Եթե չեք կարող լուծել այն, ստեղծեք ժամանակավոր այլընտրանք:
5. Երբ գովազդը արդյունավետ է
Տարածված կարծիք կա, որ եթե գովազդը
տալիս է լավ արդյունք, այն պետք է լրացվի ևս մեկով: Հաջողված գովազդը կարող է
տարիներ շարունակ ծառայել ընկերությանը, իսկ դրանից ստացված եկամուտը կարող է
նույնիսկ աճել։
Դիտվել է
2097անգամ
Դիտեք նաև
10 / Մարտ / 2020
Հրապարակվեց Ամերիա ընկերության բացառիկ հետազոտությունը` ՓՄՁ ոլորտի ներկա վիճակի ու զարգացման...
Ամերիա ՓԲ ընկերությունը իրականացրել է Փոքր և միջին ձեռնարկատիրության ոլորտի վերաբերյալ ծավալուն հետազոտություն, որը հնարավորություն է տալիս արդյունավետ գնահատելու ոլորտի ներկա վիճակը, սպասումներն...
02 / Ապրիլ / 2020
Ամերիաբանկը կանգնած է բիզնեսի կողքին` երկարաժամկետ ֆինանսավորման նոր և ճկուն հնարավորություննեով
Ամերիաբանկը 30 միլիոն ԱՄՆ դոլարի երկարաժամկետ ֆինանսական միջոցներ է ներգրավել Ավստրիական զարգացման բանկից (OeEB), որոնք ուղղվելու են փոքր և միջին ձեռնարկությունների (ՓՄՁ), ինչպես նաև Հայաստանում...
02 / Ապրիլ / 2020
Ամերիաբանկը շարունակում է ֆինանսապես սատարել ներմուծող և արտահանող ընկերություններին
Միջազգային ֆինանսական կառույցների և առաջատար բանկերի հետ Ամերիաբանկի ունեցած երկարատև ու արդյունավետ համագործակցության շրջանակներում հնարավոր է դարձել լրացուցիչ ներգրավել մոտ 20 մլն ԱՄՆ դոլարի...
11 / Ապրիլ / 2020
Հայկ Եսայանը և Ucom–ի 576 աշխատակից դիմում են գրել. Եսայան եղբայրների հայտարարությունը
Ucom ընկերության շուրջ իրադարձությունների հետ կապված ընկերության հիմնադիրներ Հայկ և Ալեքսանդր Եսայան եղբայրները տարածել են հայտարարություն, որը ներկայացնում ենք ստորև.
Հայկ Եսայանը հաստատում է...
25 / Ապրիլ / 2020
Ծնեբեկի օգտակարությունը․ մեկնաբանում է մասնագետը
Գյուղատնեսության, ծնեբեկի և մի շարք այլ հարցերի շուրջ զրույց գյուղտնտես Դավիթ Դավթյանի հետ
07 / Մայիս / 2020
Ճգնաժամը կտևի մոտ վեց ամիս․ Վահրամ Միրաքյան
Yelaket.am-ի զրուցակիցն է գործարար, մարկետոլոգ Վահրամ Միրաքյանը։
Կորոնավիրուսը մի քանի շաբաթում փոխեց աշխարհը։ Այնպես փոխեց, որ դրա հետևանքները, թերևս, երկար կկրենք կենցաղում, մարդկային...
17 / Մայիս / 2020
LA Solar Group-ը աննախադեպ շահավետ առաջարկներ ունի Հայաստանի համար. Տեսանյութ
LA Solar Group-ը ԱՄՆ-ում գործում է արդեն մոտ տասը տարի, այս ընթացքում ընկերությունը կարողացել է զարգացման մեծ ուղի անցնել և զգալի հետագիծ թողնել ոլորտում: Ընկերության հիմնադիրը ամերիկահայ գործարար...
10 / Հունիս / 2020
ONEX-ը գործարկեց Հայաստանում առաջին SMART LOCKER-ը
Հայկական ONEX ընկերությունը, որը մատուցում է օնլայն գնումների արագ առաքման ծառայություն, գործարկեց Հայաստանում առաջին SMART LOCKER-ը։
Սեփական արտադրության այս նորարար տեխնոլոգիան կդարձնի օնլայն...