Country Flag
Facebook logo Instagram logo
am
ru en
08 / Օգոստոս / 2024 : 16-42
2024 թ. ԱՄՆ-ում մեծ առաջընթաց գրանցած փոքր բիզնեսների մի քանի օրինակ
Թեև բիզնեսում հաջողությունը երբեք երաշխավորված չէ, բայց որոշ նախաձեռնություններ կարող են շահութաբերության ավելի մեծ հնարավորություն ունենալ, քան մյուսները: Նոր բիզնես պլանավորելիս կարևոր է հաշվի առնել ոլորտի միտումները, շուկայի պահանջարկը, գործառնական ծախսերը և հնարավոր շահույթի մարժան: Ահա մի քանի օրինակներ:
Նախքան սկսելը, կարևոր է նշել, որ դրանք զուտ փոքր բիզնես գաղափարներ են, որոնք ունեն բարձր շահույթի մարժաներ ստեղծելու ներուժ: Եթե ​​դուք ինքներդ որոշեք սկսել այս ձեռնարկություններից որևէ մեկը, ապա ձեզնից կախված կլինի որոշել, թե արդյոք բիզնեսը կենսունակ է ձեր տարածքում, ինչպիսին կլինի ձեր բիզնես պլանն ու իրականացումը, և ինչ ավելի մեծ մակրոտնտեսական գործոններ կարող են խանգարել հաջողության հասնելու ձեր կարողությանը:

Խմորեղենի բիզնես


Եթե ​​ձեր ընտանիքը և ընկերները հիանում են ձեր թխելու հմտություններով, ապա այս գաղափարը ձեզ համար է: Ակնկալվում է, որ տորթերի արդյունաբերության պահանջարկը կաճի։ 2019 թվականին տորթերի համաշխարհային արդյունաբերությունը գնահատվել է 42,9 միլիարդ դոլար՝ 3,3 տոկոս տարեկան աճի ակնկալվող տեմպերով, ըստ Grand View Research-ի : Որպես հավելյալ բոնուս, ակնկալվում է, որ փոքր մասնագիտացված խանութները կվայելեն շահույթի մեծ մասը: Տորթի բիզնեսը կենսունակ տարբերակ է քիչ ռեսուրսներ ունեցող ձեռնարկատերերի համար: Տնային բիզնեսի այս պոտենցիալ գաղափարը սկսելու համար ձեզ հարկավոր է միայն վառարան և թխելու հիմնական պարագաներ: Հենց որ վաճառքը սկսի աճել, դուք կարող եք աճել ավելի մեծ ձևաչափերով:


Սպորտային հուշանվերների խանութ


Սպորտային հուշանվերների շուկան ներկայումս գնահատվում է 26,1 միլիարդ դոլար: Ակնկալվում է, որ մինչև 2032 թվականը այն կհասնի 227,2 միլիարդ դոլարի: Սա կարող է տարեցտարի մեծ շահույթ ապահովել սպորտային հուշանվերների խանութների համար: Փոքր բիզնեսի այս գաղափարը ներառում է իսկական կամ կրկնօրինակ հուշանվերներ գնելը և դրանք ավելի բարձր գներով վերավաճառելը:

Դուք կարող եք ձեռք բերել հուշանվերներ մեծածախ վաճառողներից, աճուրդներից, գույքի վաճառքից, գովազդներից և նույնիսկ առցանց հարթակներից, ինչպիսիք է eBay-ը: Այնուամենայնիվ, դուք պետք է համոզվեք, որ ձեր գնած ցանկացած ստորագրված հուշանվերն իսկական է: Հնարավոր է, որ ձեզ անհրաժեշտ լինի խորհրդակցել փորձագետների հետ, ինչպիսիք են ինքնագրերի իսկորոշիչները:


Հարսանյաց զգեստներ և աքսեսուարներ


Հարսանյաց հանդեսի զգեստների և աքսեսուարների արդյունաբերությունն աճում է 4,4%-ով և ակնկալվում է, որ մինչև 2027 թվականը կհասնի 79,8 միլիարդ դոլարի: Մինչ մարդիկ առցանց շատ մանրածախ ապրանքներ են գնում, հարսնացուների գրեթե 85%-ը դեռ գնումներ է կատարում խանութներից, ըստ BusinessWire-ի: Հարսանյաց խանութ բացելը գալիս է կտրուկ, բայց համեմատաբար մատչելի նախնական ներդրումով: Բացի մի շարք զգեստներ կրելուց, ձեր հարսնացուի խանութը պետք է ունենա նաև աքսեսուարներ, ներառյալ շղարշներ, աքսեսուարներ և հարսնաքույրի զգեստներ:


Կարի խանութ


Ըստ Polaris Market Research-ի զեկույցի՝ ներկայումս կարի շուկան գնահատվում է 9,4 միլիարդ դոլար և կանխատեսվում է տարեկան աճ՝ 4,7 տոկոսով: Կարելի է կարի արհեստանոցը բացել տանը՝ մաքուր, ծխից և կենդանիներից զերծ տարածքում: Այնտեղից կամաց-կամաց ներդրումներ կատարեք առևտրային կարգի կարի մեքենայի, գործվածքների ընտրանոև, պահեստային սարքավորումների և POS համակարգի մեջ:


Սոցիալական մեդիա կառավարում

Մոտավորապես 4,9 միլիարդ մարդ ամբողջ աշխարհում օգտագործում է սոցիալական մեդիա օրական՝ միջինը 145 րոպե: Զարմանալի չէ, որ բիզնեսների 77%-ը օգտագործում է այս հարթակները որպես հիմնական մարքեթինգային գործիք: Եթե ​​դուք ունեք հմտություններ և փորձ թվային գրելու, խմբագրելու և մարքեթինգի մեջ, մտածեք ստեղծել ձեր սեփական սոցիալական մեդիա մարքեթինգային ընկերությունը: Սկսելու համար ձեզ անհրաժեշտ է համակարգիչ՝ ինտերնետ հասանելիությամբ և առնվազն սոցիալական մեդիայի կառավարման առաջատար գործիքներից մեկը, որը կօգնի ձեզ ավելի արդյունավետ վարել ձեր բիզնեսը:


Դիտվել է 1998անգամ
Վերջին լուրեր