Country Flag
Facebook logo Instagram logo
am
ru en
04 / Սեպտեմբեր / 2024 : 19-51

Հայտնիների և բրենդների ամենահաջողակ համագործակցությունները

Սոցիալական ցանցերը այժմ բիզնեսի զարգացման ամենաարդյունավետ հարթակներից են։ Ով հաջողությունը մի քանի անգամ կրկնապատկվում է, երբ համացանցում բիզնեսը կամ բրենդը ներկայացնում են հայտնի մարդիկ։Սոցիալական ցանցերում հայտնիների նկատմամբ հետաքրքրությունը այնքան մեծ է, որ ապրանքանիշերը հայտնիների հետ համագործակցություններին այսօր գովազդի հիմնական տեսակներից է։
Ներկայացնենք համաշխարհային բրենդների և հայտնիների մի քանի հեղափոխական համագործակցություն։

1․ Travis Scott և McDonald’s

McDonald’s-ը միացավ ամերիկացի ռեփեր Թրևիս Սքոթին 2020 թվականի սեպտեմբերին, և նրանք գաղափար չունեին անգամ, որ իրենց համագործակցությունն ուենանալու է նման պատմական արդյուքններ։Նրանց պատրաստած կերակուրը, որը կոչվում էր «Թրևիս Սքոթ», այնքան հայտնի էր, որ հասցրեց մատակարարման դեֆիցիտ ստեղծել։ Այն ոչ միայն դարձավ ամենաշատ վաճառվող ճաշացանկերից մեկը, այլև Թրևիս Սքոթին կուտակելու ահռելի եկամուտ։ Forbes-ի գնահատականներով՝ նա վաստակել է մոտ 20 միլիոն դոլար՝ ապրանքների վաճառքի և հաստատման միջոցով: Սա առաջին դեպքն էր, երբ McDonald’s-ը իրենց արտադրանքներից մեկին կցեց հայտնի անձնավորության անուն:

2․ Michael Jordan և Nike

Բիզնես-աստղ համագործակցություններից ամենահայտնին թերևս Մայքլ Ջորդանի և Nike-ի գործընկերությունն է՝ Air Jordan ապրանքանիշի թողարկմամբ: Nike-ը և Ջորդանը ցույց տվեցին, թե որքան հաջողակ կարող է լինել բրենդը՝ ճիշտ հայտնիների ու մշակված մարքեթինգի շնորհիվ:Nike-ն ի սկզբանե արտադրեց հանրահայտ կարմիր և սև Air Jordan I կոշիկը, որտեղից էլ սկսվեց ամեն ինչ:Թողարկումից կարճ ժամանակ անց NBA-ն արգելեց կոշիկը, քանի որ գույները հակասում էին նրանց «ամբողջովին սպիտակ» կոշիկի քաղաքականությանը: Ջորդանն ամեն դեպքում դրանք հագնում էր, բայց ամեն անգամ, երբ դրանք կրում էր դատարանում, տուգանվում էր 5000 դոլարով:Նույնիսկ այսօր անհնար է հիշել Մայքլ Ջորդանին՝ առանց Nike-ի մասին մտածելու և հակառակը:Միջոցառումը վերաիմաստավորեց այն գաղափարը, թե այսուհետ ինչպիսին է լինելու սպորտային մարքեթինգը:

3․ Eva Longoria և L’Oreal

Այս ընկերությունն օգտագործեց YouTube-ը՝ իր ապրանքանիշի տեղը շուկայում նշանակալիորեն ընդգծելու համար:2020 թվականի մայիսին L’Oreal սանրվածքների ապրանքանիշը համագործակցություն սկսեց սերիալային դերասան և պրոդյուսեր Եվա Լոնգորիայի հետ, ում հետ միասին նրանք հանդես եկան մի շարք խնամքի տեսանյութերով YouTube-յան հարթակում։ Ապրանքանիշը գովազդելու համար նկարահանվեցին տեսանյութեր, որոնք և գովազդում, և ուսուցանում էին առողջ ապրելակերպի և առողջության մասին ։

4․ Kim Kardashian և QuickTrim

2012-ին Քարդաշյանը համագործակցեց QuickTrim-ի հետ և հայտարարեց, որ հենց այս արտադրանքն է օգնել իրեն ստանալ նման կառուցվածք:

Սակայն որոշ ժամանակ հետո պարզ դարձավ, որ արտադրանքը և՛ վնասակար է, և՛ անարդյունավետ: Այս փաստի հիման վրա Նյու Յորքում 5 մլն դոլար արժողությամբ գործ հարուցվեց, որի համաձայն՝ Քարդաշյանները կեղծ գովազդային արշավ էին սկսել։

Սակայն այս միջադեպը <<սև փիարի միջոց էր և համաշխարհային ամբողջ ուսադրությունը սևեռեց իր արտադրանքի վրա՝ չնայած դրա անարդյունավետ լինելուն։
Դիտվել է 1454անգամ
Վերջին լուրեր