05 / Սեպտեմբեր / 2024 : 16-58
Փոքրիկ բիզնես դասընթաց․ ինչպե՞ս ուսումնասիրել բիզնես ոլորտը
1. Ինչ է պետք իմանալ արտադրություն սկսելիս կամ ընդլայնելիս
Բիզնեսի հաջողության համար անհրաժեշտ է ունենալ հստակ նպատակ՝ արտադրման նպատակը, ապա վերլուծեք մի քանի հիմնական ուղղություններ.շուկայի «վիճակը», այդ թվում՝ ներկա վիճակը, կառուցվածքը, միտումները, նոր արտադրանքի նկատմամբ ընկալումըշուկայի մասնակիցները, այդ ընկերությունների ներկա վիճակն ու զարգացման հնարավորություններըպոտենցիալ սպառողը՝ թիրախը, նրանց վարքագիծը և պահանջարկըգները և եկամտաբերությունըմրցակիցներըդիրքը շուկայում2. Ուսումնասիրեք ոլորտի վերաբերյալ եղած հիմնական տեղեկություններըՊահանջարկի ընդհանուր մեծությունն այն ապրանքների քանակն է, որը սպառողները ձեռք են բերում որոշակի ժամանակահատվածում` սովորաբար մեկ տարում: Այն որոշում ենք՝ բազմապատկելով թիրախային հաճախորդների քանակը և որոշակի ժամանակահատվածում արտադրանքի սպառման հաճախականությունը: Եվ այս պարզ գործողությունը մեզ թույլ է տալիս հասկանալ, թե ինչպիսին կլինի արտադրանքի իրացման առավելագույն մակարդակը կոնկրետ տարածքում:
3․ Տեղեկացված եղեք իրացման ծավալի փոփոխությունների մասին տվյալներից
Եթե ցանկանում եք ավելի հստակ պատկեր ստանալ, ապա կարող եք վերլուծել վերջին մի քանի տարիներին իրացման տվյալները: Սա, ի դեպ, թույլ կտա նաև պատկերացում կազմել դինամիկայի մասին՝ աճել, թե՞ նվազել է սպառումը, ինչպես նաև կօգնի պատկերացում կազմել հաճախորդների վարքագծի մասին՝ ինչպե՞ս են ընտրում և պատրա՞ստ են փոխել արտադրողին, ի՞նչ նախապատվություններ ունեն:
Եթե խոշոր արտադրողները կարող են պատվիրել շուկայի վերլուծություն՝ ծախսելով մեծ գումարներ, ապա փոքր և միջին արտադրողի համար դա խնդիր է:
Օգտվեք բաց աղբյուրներից. տարբեր շուկաների ու շուկաներում միտումների մասին հետազոտություններ, հարցումներ, վերլուծություններ կարող եք գտնել համացանցում ու մասնագիտական գրականության մեջ:
Դիտվել է
3746անգամ
Դիտեք նաև
10 / Մարտ / 2020
Հրապարակվեց Ամերիա ընկերության բացառիկ հետազոտությունը` ՓՄՁ ոլորտի ներկա վիճակի ու զարգացման...
Ամերիա ՓԲ ընկերությունը իրականացրել է Փոքր և միջին ձեռնարկատիրության ոլորտի վերաբերյալ ծավալուն հետազոտություն, որը հնարավորություն է տալիս արդյունավետ գնահատելու ոլորտի ներկա վիճակը, սպասումներն...
02 / Ապրիլ / 2020
Ամերիաբանկը կանգնած է բիզնեսի կողքին` երկարաժամկետ ֆինանսավորման նոր և ճկուն հնարավորություննեով
Ամերիաբանկը 30 միլիոն ԱՄՆ դոլարի երկարաժամկետ ֆինանսական միջոցներ է ներգրավել Ավստրիական զարգացման բանկից (OeEB), որոնք ուղղվելու են փոքր և միջին ձեռնարկությունների (ՓՄՁ), ինչպես նաև Հայաստանում...
02 / Ապրիլ / 2020
Ամերիաբանկը շարունակում է ֆինանսապես սատարել ներմուծող և արտահանող ընկերություններին
Միջազգային ֆինանսական կառույցների և առաջատար բանկերի հետ Ամերիաբանկի ունեցած երկարատև ու արդյունավետ համագործակցության շրջանակներում հնարավոր է դարձել լրացուցիչ ներգրավել մոտ 20 մլն ԱՄՆ դոլարի...
11 / Ապրիլ / 2020
Հայկ Եսայանը և Ucom–ի 576 աշխատակից դիմում են գրել. Եսայան եղբայրների հայտարարությունը
Ucom ընկերության շուրջ իրադարձությունների հետ կապված ընկերության հիմնադիրներ Հայկ և Ալեքսանդր Եսայան եղբայրները տարածել են հայտարարություն, որը ներկայացնում ենք ստորև.
Հայկ Եսայանը հաստատում է...
25 / Ապրիլ / 2020
Ծնեբեկի օգտակարությունը․ մեկնաբանում է մասնագետը
Գյուղատնեսության, ծնեբեկի և մի շարք այլ հարցերի շուրջ զրույց գյուղտնտես Դավիթ Դավթյանի հետ
07 / Մայիս / 2020
Ճգնաժամը կտևի մոտ վեց ամիս․ Վահրամ Միրաքյան
Yelaket.am-ի զրուցակիցն է գործարար, մարկետոլոգ Վահրամ Միրաքյանը։
Կորոնավիրուսը մի քանի շաբաթում փոխեց աշխարհը։ Այնպես փոխեց, որ դրա հետևանքները, թերևս, երկար կկրենք կենցաղում, մարդկային...
17 / Մայիս / 2020
LA Solar Group-ը աննախադեպ շահավետ առաջարկներ ունի Հայաստանի համար. Տեսանյութ
LA Solar Group-ը ԱՄՆ-ում գործում է արդեն մոտ տասը տարի, այս ընթացքում ընկերությունը կարողացել է զարգացման մեծ ուղի անցնել և զգալի հետագիծ թողնել ոլորտում: Ընկերության հիմնադիրը ամերիկահայ գործարար...
10 / Հունիս / 2020
ONEX-ը գործարկեց Հայաստանում առաջին SMART LOCKER-ը
Հայկական ONEX ընկերությունը, որը մատուցում է օնլայն գնումների արագ առաքման ծառայություն, գործարկեց Հայաստանում առաջին SMART LOCKER-ը։
Սեփական արտադրության այս նորարար տեխնոլոգիան կդարձնի օնլայն...