Country Flag
Facebook logo Instagram logo
am
ru en
27 / Նոյեմբեր / 2024 : 20-46

Մարքեթինգային 5 սխալներ, որոնցից չի կաչող խուսափել ոչ մի գործարար

1) Մարքեթինգային պլան չստեղծելը․ առանց մարքեթինգային պլանի ձեր բիզնեսը խթանելու փորձը նման է փակ աչքերով հագուստ գնելուն: Հնարավոր է, որ ձեր բախտը բերի և հասնեք ցանկալի արդյունքի, բայց, ամենայն հավանականությամբ, շատ ժամանակ և գումար կկորցնեք։ Ձեզ անհրաժեշտ է մարքեթինգային պլան: 2) Չհասկանալը, թե ինչով է տարբերվում ձեր բիզնեսը մյուսներից․ ձեր բիզնեսը նման չէ մյուսներին: Եթե ​​դա չլիներ, դուք, հավանաբար, ընդհանրապես չէիք սկսի աշխատել: Ձեր բիզնեսի արդյունավետ մարքեթինգի համար դուք պետք է բացահայտեք, թե ինչն է ձեզ առանձնացնում ձեր մրցակիցներից: Սկսեք՝ ստեղծելով եզակի վաճառքի առաջարկ (USP), որը կարող եք հղում կատարել ձեր մարքեթինգային արշավի ընթացքում:3) Վաճառել ապրանք կամ ծառայություն բոլորին․ փոքր բիզնեսի սեփականատերերի կողմից շատ տարածված սխալներից մեկը բոլորին դիտելն է որպես պոտենցիալ հաճախորդի: Թեև դա կարող է ճիշտ լինել, դուք կարող եք վաճառել ապրանք կամ ծառայություն, որը գրավում է լայն լսարանի համար, բայց երբ խոսքը գնում է մարքեթինգի մասին, դուք պետք է սահմանափակեք այդ լսարանը մինչև թիրախային խումբ: 4) Վախ սոցիալական ցանցերից․ սոցիալական ցանցերը արագ թափ են հավաքում և արագորեն դարձել են փոքր բիզնեսի սեփականատերերի համար առավել մատչելի և արդյունավետ մարքեթինգային մեթոդներից մեկը: Եթե ​​կարողանաք կենտրոնացնել ձեր ջանքերը և առավելագույնս օգտագործել ձեր ժամանակը սոցիալական ցանցերում, ապա լավ արդյունքների կհասնեք։ Բայց պետք է հաշվի առնել, որ նախ պետք է ճիշտ սոցցանց ընտրել, և երկրորդ՝ պետք է հստակ հասկանալ, թե ինչ նպատակներ ունեք այնտեղ։5) Անտեսելը մրցակիցներին․ Չնայած դուք պետք է առանձնանաք ձեր մրցակիցներից, դուք նաև շատ բան կարող եք սովորել նրանցից: Օրինակ, կարող եք ուսումնասիրել, թե ինչ են անում ձեր մրցակիցները սոցիալական ցանցերում։ Կարող եք SWOT վերլուծություն կատարել յուրաքանչյուր խոշոր մրցակցի և այնուհետև ձեր սեփական բիզնեսի վերաբերյալ՝ բացահայտելու մարքեթինգային նոր հնարավորությունները:
Դիտվել է 555անգամ
Վերջին լուրեր