Country Flag
Facebook logo Instagram logo
am
ru en
03 / Դեկտեմբեր / 2024 : 17-02

5 ամենահաջողված ռեբրենդինգները, որոնք նպաստեցին ընկերությունների զարգացմանը

Ռեբրենդինգը ընկերության կերպարը զարգացնելու հիանալի միջոց է, ինչը թույլ է տալիս գրավել նոր լսարան և նորացնել ընկերության դիրքը շուկայում։ Այն կարող է մեծացնել բրենդի ճանաչելիությունը, վստահությունը և ազդեցությունը։

1. Coca-Cola․
Coca-Cola-ն մշտապես հայտնի է եղել իր ժամանակակից և նորարարական մոտեցումներով։ Սակայն 1985 թվականին ընկերությունը ներկայացրեց «New Coke»՝ հին տարբերակի փոփոխված տարբերակը։ Այն ձախողվեց, բայց այս քայլը հնարավորություն տվեց վերադառնալ դասական Coca-Cola-ին՝ ուժեղացնելով բրենդի կապը իր լսարանի հետ։ Դա ապացուցեց, որ նույնիսկ սխալ քայլը կարող է վերածվել հաջողության։
2. McDonald’s․
2000-ականների սկզբին McDonald’s-ը բախվեց հաճախորդների կորստի և վատ կարծիքների։ Ծանր և ճգնաժամային իրավիճակից դուրս գալու համար ընկերությունը որոշեց վերափոխել իր բրենդը՝ կենտրոնանալով «I’m Lovin’ It» արշավի վրա։ Նոր գովազդային ուղերձը և սմայլիկ դեմքը մարդկանց մոտ ստեղծեցին ավելի դրական վերաբերմունք։ Ռեբրենդինգը հնարավորություն տվեց McDonald’s-ին վերականգնել իր դիրքը արագ սննդի շուկայում։
3. Apple․
1970-ականներին Apple-ը նոր էր մուտք գործում տեխնոլոգիաների շուկա՝ խնձորի պատկերով լոգոյով։ Սակայն, ընկերությունը 1980-ականներին որոշեց ռեբրենդինգի դիմել։ 1997 թվականին «Think Different» կարգախոսով Apple-ը ներկայացրեց նոր լոգո՝ պարզ և մինիմալիստական ձևավորմամբ։ Հաջորդիվ ներկայացվեցին iMac, iPod և iPhone ապրանքները, որոնք փոխեցին տեխնոլոգիաների ոլորտի կանոնները։ Ռեբրենդինգը Apple-ին վերածեց ժամանակակից տեխնոլոգիաների առաջատարի։
4. Nike․
Nike-ը նախկինում հայտնի էր որպես Blue Ribbon Sports, սակայն 1971 թվականին այն վերանվանվեց Nike՝ հաղթանակի հին հունական աստվածուհու անունով։ Իր խորհրդանշական «Swoosh» լոգոն, որը ներկայացնում է շարժում և արագություն, դարձավ բրենդի ճանաչելի նշանը։ «Just Do It» կարգախոսը ամրապնդեց Nike-ի առաջատար դիրքը սպորտի ոլորտում՝ դարձնելով այն ոգեշնչման աղբյուր միլիոնավոր մարզիկների համար։
5. LEGO․
21-րդ դարի սկզբում LEGO-ն ֆինանսական դժվարությունների առաջ կանգնեց։ Ընկերությունը որոշեց ռեբրենդինգ անել՝ ավելի շատ կենտրոնանալով որակի, նորարարական դիզայնի և կինեմատոգրաֆիային։ Նորարար LEGO ֆիլմերի թողարկումը և ստեղծագործական հավաքածուները վերածեցին բրենդը ոչ միայն խաղալիքների, այլև մշակութային երևույթի։
Դիտվել է 662անգամ
Վերջին լուրեր