21 / Դեկտեմբեր / 2024 : 16-27
Բոլոր ժամանակների լավագույն 4 գովազդային հոլովակները
Ժամանակակից աշխարհում բրենդներից մեծ ջանքեր են պահանջվում՝ իրենց արտադրանքը հայտնի դարձնելու համար։ Կրեատիվ գովազդային հոլովակները երկար ժամանակ է, ինչ դարձել են հանրության ուշադրությունը գրավելու լավագույն միջոցներից մեկը։ Մարքեթինգի լավագույն մասնագետները նաև հասկացել են, որ գովազդի լավագույն տարբերակը վիրուսային տեսանյութերն են:1․ Volvo
Մարտաֆիլմերի արքա, դերասան Ժան-Կլոդ Վանդամի մասնակցությամբ Volvo-ի գովազդային հոլովակը անտարբեր չթողեց ոչ ոքի, նունիսկ Հայաստանում: Այս շվեդական ավոտարտադրող ընկերությունը դերասանի միջոցով ներկայացրեց իր բեռնատար մեքենաների ղեկային կառավարման համակարգը: Տեսահոլովակում Վանդամը ոտքերով հենված է զուգահեռ ընթացող բեռնատարների վրա, ինչը կայծակնային արագությամբ տարածվեց համացանցում՝ հավաքելով ավելի քան 80 միլիոն դիտում:
2. Թուրքական ավիաուղիներ
YouTube-ում 142 միլիոն դիտում հավաքած Թուրքական ավիաուղիների այս գովազդը ընդգրկում էր Լիոնել Մեսսիին և Կոբի Բրայանթին՝ պայթեցնելով համացանցը:
Գովազդային հոլովակում Մեսսին մարտահրավեր է նետում Բրայանթին՝ լուսանկարվելով Մոսկվայի կարմիր հրապարակում: Կոբին, ընդունելով մարտահրավերը, ուղարկում է պատասխան սելֆի՝ Չինական պատի մոտ: Այստեղից էլ սկսվում է ֆուտբոլային աստղերի մրցավազքը՝ ջրի տակ, սարի գլխին, անապատում և բոլոր անհավանական վայրերում սելֆի անելով:
3․ Hyundai
Hyundai ավտոարտադրող ընկերության հուզիչ գովազդը հավաքել է ավելի քան 70 միլիոն դիտում: Հոլովակը ոչ միայն նպատակ ուներ ներկայացնելու ընկերության նոր արտադրանքն, այլ նաև իրականություն դարձնելու 13-ամյա Ստեֆանիի երազանքը:
Նրա հայրը տիեզերագնաց էր և ամիսներով բացակայում էր տանից՝ աշխատանքի պատճառով։ Աղջիկը նամակ էր գրել հորը, իսկ Hyundai-ը խոստացավ փոքրիկին իր նամակը հասցնել տիեզերք՝ օգտագործելով այնպիսի միջոց, որով տիեզերագնացը նամակը կարողանար կարդալ հենց տիեզերքից: 11 Hyundai Genesis ավտոմեքենան Դելամար լճի հատակին հսկայական նամակ պատկերեց, և Ստեֆանիի հայրը կարողացավ կարդալ նամակը։ Նամակը զբաղեցնում էր 5․56 քառակուսի կմ տարածք և գրանցվեց Գինեսի ռեկորդների գրքում՝ որպես անվադողերի հետքից առաջացած ամենամեծ պատկեր։
4․ Coca-Cola
Coca-Cola ընկերությունը երբեք իր գովազդային հոլովակների համար գումար և միջոցներ չի խնայել: Բրենդի «Առևանգում» (Heist) գովազդային հոլովակն անգամ Emmy-ի արժանացել: Այն պատմում է խորամանկ միջատների մասին, որոնք բնության գրկում հանգստացող երիտասարդի քթի տակից թռցնում են Կոլայի շիշը:
Դիտվել է
2708անգամ
Դիտեք նաև
10 / Մարտ / 2020
Հրապարակվեց Ամերիա ընկերության բացառիկ հետազոտությունը` ՓՄՁ ոլորտի ներկա վիճակի ու զարգացման...
Ամերիա ՓԲ ընկերությունը իրականացրել է Փոքր և միջին ձեռնարկատիրության ոլորտի վերաբերյալ ծավալուն հետազոտություն, որը հնարավորություն է տալիս արդյունավետ գնահատելու ոլորտի ներկա վիճակը, սպասումներն...
02 / Ապրիլ / 2020
Ամերիաբանկը կանգնած է բիզնեսի կողքին` երկարաժամկետ ֆինանսավորման նոր և ճկուն հնարավորություննեով
Ամերիաբանկը 30 միլիոն ԱՄՆ դոլարի երկարաժամկետ ֆինանսական միջոցներ է ներգրավել Ավստրիական զարգացման բանկից (OeEB), որոնք ուղղվելու են փոքր և միջին ձեռնարկությունների (ՓՄՁ), ինչպես նաև Հայաստանում...
02 / Ապրիլ / 2020
Ամերիաբանկը շարունակում է ֆինանսապես սատարել ներմուծող և արտահանող ընկերություններին
Միջազգային ֆինանսական կառույցների և առաջատար բանկերի հետ Ամերիաբանկի ունեցած երկարատև ու արդյունավետ համագործակցության շրջանակներում հնարավոր է դարձել լրացուցիչ ներգրավել մոտ 20 մլն ԱՄՆ դոլարի...
11 / Ապրիլ / 2020
Հայկ Եսայանը և Ucom–ի 576 աշխատակից դիմում են գրել. Եսայան եղբայրների հայտարարությունը
Ucom ընկերության շուրջ իրադարձությունների հետ կապված ընկերության հիմնադիրներ Հայկ և Ալեքսանդր Եսայան եղբայրները տարածել են հայտարարություն, որը ներկայացնում ենք ստորև.
Հայկ Եսայանը հաստատում է...
25 / Ապրիլ / 2020
Ծնեբեկի օգտակարությունը․ մեկնաբանում է մասնագետը
Գյուղատնեսության, ծնեբեկի և մի շարք այլ հարցերի շուրջ զրույց գյուղտնտես Դավիթ Դավթյանի հետ
07 / Մայիս / 2020
Ճգնաժամը կտևի մոտ վեց ամիս․ Վահրամ Միրաքյան
Yelaket.am-ի զրուցակիցն է գործարար, մարկետոլոգ Վահրամ Միրաքյանը։
Կորոնավիրուսը մի քանի շաբաթում փոխեց աշխարհը։ Այնպես փոխեց, որ դրա հետևանքները, թերևս, երկար կկրենք կենցաղում, մարդկային...
17 / Մայիս / 2020
LA Solar Group-ը աննախադեպ շահավետ առաջարկներ ունի Հայաստանի համար. Տեսանյութ
LA Solar Group-ը ԱՄՆ-ում գործում է արդեն մոտ տասը տարի, այս ընթացքում ընկերությունը կարողացել է զարգացման մեծ ուղի անցնել և զգալի հետագիծ թողնել ոլորտում: Ընկերության հիմնադիրը ամերիկահայ գործարար...
10 / Հունիս / 2020
ONEX-ը գործարկեց Հայաստանում առաջին SMART LOCKER-ը
Հայկական ONEX ընկերությունը, որը մատուցում է օնլայն գնումների արագ առաքման ծառայություն, գործարկեց Հայաստանում առաջին SMART LOCKER-ը։
Սեփական արտադրության այս նորարար տեխնոլոգիան կդարձնի օնլայն...