Country Flag
Facebook logo Instagram logo
am
ru en
21 / Դեկտեմբեր / 2024 : 16-27

Բոլոր ժամանակների լավագույն 4 գովազդային հոլովակները

Ժամանակակից աշխարհում բրենդներից մեծ ջանքեր են պահանջվում՝ իրենց արտադրանքը հայտնի դարձնելու համար։ Կրեատիվ գովազդային հոլովակները երկար ժամանակ է, ինչ դարձել են հանրության ուշադրությունը գրավելու լավագույն միջոցներից մեկը։ Մարքեթինգի լավագույն մասնագետները նաև հասկացել են, որ գովազդի լավագույն տարբերակը վիրուսային տեսանյութերն են:


1․ Volvo


Մարտաֆիլմերի արքա, դերասան Ժան-Կլոդ Վանդամի մասնակցությամբ Volvo-ի գովազդային հոլովակը անտարբեր չթողեց ոչ ոքի, նունիսկ Հայաստանում: Այս շվեդական ավոտարտադրող ընկերությունը դերասանի միջոցով ներկայացրեց իր բեռնատար մեքենաների ղեկային կառավարման համակարգը: Տեսահոլովակում Վանդամը ոտքերով հենված է զուգահեռ ընթացող բեռնատարների վրա, ինչը կայծակնային արագությամբ տարածվեց համացանցում՝ հավաքելով ավելի քան 80 միլիոն դիտում:

2. Թուրքական ավիաուղիներ


YouTube-ում 142 միլիոն դիտում հավաքած Թուրքական ավիաուղիների այս գովազդը ընդգրկում էր Լիոնել Մեսսիին և Կոբի Բրայանթին՝ պայթեցնելով համացանցը:
Գովազդային հոլովակում Մեսսին մարտահրավեր է նետում Բրայանթին՝ լուսանկարվելով Մոսկվայի կարմիր հրապարակում: Կոբին, ընդունելով մարտահրավերը, ուղարկում է պատասխան սելֆի՝ Չինական պատի մոտ: Այստեղից էլ սկսվում է ֆուտբոլային աստղերի մրցավազքը՝ ջրի տակ, սարի գլխին, անապատում և բոլոր անհավանական վայրերում սելֆի անելով:

3․ Hyundai


Hyundai ավտոարտադրող ընկերության հուզիչ գովազդը հավաքել է ավելի քան 70 միլիոն դիտում: Հոլովակը ոչ միայն նպատակ ուներ ներկայացնելու ընկերության նոր արտադրանքն, այլ նաև իրականություն դարձնելու 13-ամյա Ստեֆանիի երազանքը:
Նրա հայրը տիեզերագնաց էր և ամիսներով բացակայում էր տանից՝ աշխատանքի պատճառով։ Աղջիկը նամակ էր գրել հորը, իսկ Hyundai-ը խոստացավ փոքրիկին իր նամակը հասցնել տիեզերք՝ օգտագործելով այնպիսի միջոց, որով տիեզերագնացը նամակը կարողանար կարդալ հենց տիեզերքից: 11 Hyundai Genesis ավտոմեքենան Դելամար լճի հատակին հսկայական նամակ պատկերեց, և Ստեֆանիի հայրը կարողացավ կարդալ նամակը։ Նամակը զբաղեցնում էր 5․56 քառակուսի կմ տարածք և գրանցվեց Գինեսի ռեկորդների գրքում՝ որպես անվադողերի հետքից առաջացած ամենամեծ պատկեր։

4․ Coca-Cola

Coca-Cola ընկերությունը երբեք իր գովազդային հոլովակների համար գումար և միջոցներ չի խնայել: Բրենդի «Առևանգում» (Heist) գովազդային հոլովակն անգամ Emmy-ի արժանացել: Այն պատմում է խորամանկ միջատների մասին, որոնք բնության գրկում հանգստացող երիտասարդի քթի տակից թռցնում են Կոլայի շիշը:
Դիտվել է 2708անգամ
Վերջին լուրեր