09 / Հունվար / 2025 : 14-51
Սոցիալական մեդիայի ազդեցությունը բրենդի կառուցման վրա. Խորհուրդներ գործարարներին
Սոցիալական մեդիան – ժամանակակից բրենդավորման հիմնական գործիքներից մեկը
Այսօրվա թվային աշխարհում սոցիալական մեդիան դարձել է բրենդի կառուցման առանցքային հարթակներից մեկը։ Facebook-ը, Instagram-ը, TikTok-ը, LinkedIn-ը և այլ հարթակները բիզնեսներին տալիս են եզակի հնարավորություն – ուղղակի կապ հաստատել իրենց լսարանի հետ, ներկայացնել բրենդի արժեքները և ստեղծել ներգրավվածություն։ Սակայն այդ հարթակներում արդյունավետ գործունեություն վարելու համար անհրաժեշտ է ռազմավարական մոտեցում։Ինչու՞ է սոցիալական մեդիան կարևոր բրենդավորման համար
Լայնածավալ հասանելիություն: Սոցիալական մեդիայի միջոցով բիզնեսները կարող են հասնել միլիոնավոր մարդկանց՝ ոչ միայն իրենց երկրում, այլև ողջ աշխարհում։Ուղղակի հաղորդակցություն: Հարթակները թույլ են տալիս երկխոսություն վարել հաճախորդների հետ, ինչը կարևորվում է վստահություն ստեղծելու հարցում։Բրենդի անհատականացում: Տեսանյութերի, լուսանկարների և բովանդակության միջոցով բիզնեսները կարող են բրենդը դարձնել ավելի մատչելի և հիշվող։Խորհուրդներ գործարարներին՝ բրենդի հաջողված կառուցման համար
1. Հստակեցրեք ձեր թիրախային լսարանը
Նախքան բովանդակություն ստեղծելը, անհրաժեշտ է հասկանալ՝ ո՞վ է ձեր լսարանը։ Արդյո՞ք դուք աշխատում եք երիտասարդների, ծնողների, թե մասնագետների հետ։ Այս հարցերի պատասխանը կօգնի ձեզ ընտրել ճիշտ հաղորդագրություններ և համապատասխան հարթակներ։
Սոցիալական մեդիան բիզնեսի համար անփոխարինելի գործիք է բրենդի ճանաչելիության բարձրացման, լսարանի հետ կապի ամրապնդման և արժեքների հաղորդման համար։ Գործարարներին խորհուրդ է տրվում ռազմավարական մոտեցում ցուցաբերել՝ այս հարթակներում առավելագույն օգուտ ստանալու համար։ Հիշեք, որ հետևողականությունն ու լսարանի կարիքներին համապատասխան լինելը ձեր հաջողության հիմքն են։
2. Կայունացրեք բրենդի ձայնն ու ոճը
Բրենդի հաղորդագրությունները պետք է լինեն համահունչ և շարունակական։ Անկախ նրանից, թե դուք տեղադրում եք լուսանկար, գրառում կամ տեսանյութ, այն պետք է արտացոլի ձեր բրենդի արժեքները։
3. Օգտագործեք վիզուալ բովանդակություն
Ուսումնասիրությունները ցույց են տալիս, որ մարդիկ 65%-ով ավելի լավ են հիշում տեսողական բովանդակությունը, քան տեքստը։ Լուսանկարները, ինֆոգրաֆիկաները և տեսանյութերը օգնում են բրենդը դարձնել ավելի գրավիչ։
4. Ներգրավվեք ձեր հետևորդների հետ
Պատասխանեք մեկնաբանություններին, հարցերին և կարծիքներին։ Սա ցույց է տալիս, որ դուք կարևորում եք ձեր լսարանը և պատրաստ եք երկխոսության։
5. Ակտիվացրեք գովազդային արշավները
Սոցիալական մեդիայի հարթակները առաջարկում են գովազդի բազմազան հնարավորություններ՝ թիրախավորված լսարանների հասնելու համար։ Օրինակ՝ Facebook-ը և Instagram-ը թույլ են տալիս ընտրել լսարան ըստ տարիքի, հետաքրքրությունների, վայրի և այլ չափանիշների։
6. Հետևեք արդյունքներին
Կայուն արդյունքներ ստանալու համար կարևոր է վերլուծել ձեր բովանդակության արդյունավետությունը։ Օգտագործեք հարթակների վերլուծական գործիքները, ինչպիսիք են Facebook Insights-ը կամ Instagram Analytics-ը, որպեսզի հասկանաք, թե ինչպիսի բովանդակություն է լավագույնս աշխատում։
Բրենդավորման հաջողության օրինակներ
Nike– ակտիվորեն օգտագործում է սոցիալական մեդիան իր շարժումների և արշավների համար, ինչպիսիք են #JustDoIt-ը։Airbnb– իրենց հարթակներում կիսվում են հաճախորդների փորձառություններով՝ ցույց տալով ապրանքանիշի մարդկային կողմը։
Coca-Cola– մշտապես ներգրավում է լսարանին յուրահատուկ արշավներով և վիզուալ բովանդակությամբ։
Դիտվել է
954անգամ
Դիտեք նաև
10 / Մարտ / 2020
Հրապարակվեց Ամերիա ընկերության բացառիկ հետազոտությունը` ՓՄՁ ոլորտի ներկա վիճակի ու զարգացման...
Ամերիա ՓԲ ընկերությունը իրականացրել է Փոքր և միջին ձեռնարկատիրության ոլորտի վերաբերյալ ծավալուն հետազոտություն, որը հնարավորություն է տալիս արդյունավետ գնահատելու ոլորտի ներկա վիճակը, սպասումներն...
02 / Ապրիլ / 2020
Ամերիաբանկը կանգնած է բիզնեսի կողքին` երկարաժամկետ ֆինանսավորման նոր և ճկուն հնարավորություննեով
Ամերիաբանկը 30 միլիոն ԱՄՆ դոլարի երկարաժամկետ ֆինանսական միջոցներ է ներգրավել Ավստրիական զարգացման բանկից (OeEB), որոնք ուղղվելու են փոքր և միջին ձեռնարկությունների (ՓՄՁ), ինչպես նաև Հայաստանում...
02 / Ապրիլ / 2020
Ամերիաբանկը շարունակում է ֆինանսապես սատարել ներմուծող և արտահանող ընկերություններին
Միջազգային ֆինանսական կառույցների և առաջատար բանկերի հետ Ամերիաբանկի ունեցած երկարատև ու արդյունավետ համագործակցության շրջանակներում հնարավոր է դարձել լրացուցիչ ներգրավել մոտ 20 մլն ԱՄՆ դոլարի...
11 / Ապրիլ / 2020
Հայկ Եսայանը և Ucom–ի 576 աշխատակից դիմում են գրել. Եսայան եղբայրների հայտարարությունը
Ucom ընկերության շուրջ իրադարձությունների հետ կապված ընկերության հիմնադիրներ Հայկ և Ալեքսանդր Եսայան եղբայրները տարածել են հայտարարություն, որը ներկայացնում ենք ստորև.
Հայկ Եսայանը հաստատում է...
25 / Ապրիլ / 2020
Ծնեբեկի օգտակարությունը․ մեկնաբանում է մասնագետը
Գյուղատնեսության, ծնեբեկի և մի շարք այլ հարցերի շուրջ զրույց գյուղտնտես Դավիթ Դավթյանի հետ
07 / Մայիս / 2020
Ճգնաժամը կտևի մոտ վեց ամիս․ Վահրամ Միրաքյան
Yelaket.am-ի զրուցակիցն է գործարար, մարկետոլոգ Վահրամ Միրաքյանը։
Կորոնավիրուսը մի քանի շաբաթում փոխեց աշխարհը։ Այնպես փոխեց, որ դրա հետևանքները, թերևս, երկար կկրենք կենցաղում, մարդկային...
17 / Մայիս / 2020
LA Solar Group-ը աննախադեպ շահավետ առաջարկներ ունի Հայաստանի համար. Տեսանյութ
LA Solar Group-ը ԱՄՆ-ում գործում է արդեն մոտ տասը տարի, այս ընթացքում ընկերությունը կարողացել է զարգացման մեծ ուղի անցնել և զգալի հետագիծ թողնել ոլորտում: Ընկերության հիմնադիրը ամերիկահայ գործարար...
10 / Հունիս / 2020
ONEX-ը գործարկեց Հայաստանում առաջին SMART LOCKER-ը
Հայկական ONEX ընկերությունը, որը մատուցում է օնլայն գնումների արագ առաքման ծառայություն, գործարկեց Հայաստանում առաջին SMART LOCKER-ը։
Սեփական արտադրության այս նորարար տեխնոլոգիան կդարձնի օնլայն...