Country Flag
Facebook logo Instagram logo
am
ru en
13 / Հունվար / 2025 : 15-57

Ben & Jerry's՝ ընկերությունը, որը փոխեց պաղպաղակի աշխարհը

Սկիզբը՝ զվարճանքի գաղափարից մինչև բիզնես

1978 թվականին երկու ընկերներ՝ Բեն Քոհենը և Ջերի Գրինֆիլդը, որոշեցին հիմնել սեփական բիզնեսը: Նրանք փոքր բյուջե ունեին և չէին կարող մրցել խոշոր ընկերությունների հետ, բայց ունեին երկու կարևոր հատկություն՝ ստեղծագործական միտք և սերն անսովոր համադրությունների հանդեպ:Բենն ու Ջերին սովորեցին պաղպաղակի պատրաստման հիմունքները մի քանի ամսում՝ գրանցվելով կարճատև կուրսի: Նրանք վերցրեցին վարկ և բացեցին իրենց առաջին փոքրիկ պաղպաղակատունը Վերմոնտի Բերլինգթոն քաղաքում՝ վերածված նախկին բենզալցակայանի տարածքի: Այդ տարածքը դարձավ իրենց բիզնեսի մեկնարկային կետը, որտեղ նրանք փորձարկեցին իրենց առաջին յուրահատուկ պաղպաղակի բաղադրատոմսերը՝ ուշադրություն դարձնելով որակին և հաճախորդների հետ անմիջական կապին։

Հատուկ մոտեցումը

Բենն ու Ջերին շուտ հասկացան, որ իրենց հաջողության գաղտնիքը ոչ միայն համեղ պաղպաղակ պատրաստելն է, այլ նաև մարդկանց հետաքրքրելն ու ուրախացնելը: Նրանք սկսեցին առաջարկել անսովոր համադրություններով պաղպաղակներ՝ յուրահատուկ անուններով, ինչպիսիք էին "Chunky Monkey", "Cherry Garcia" և "Phish Food": Այդ համերը մարդկանց ուշադրությունը գրավեցին և ընկերությանը միանգամից դարձրին ճանաչելի:

Սոցիալական պատասխանատվությունը՝ բիզնեսի հիմքում

Ի սկզբանե Ben & Jerry's-ը բիզնեսը դիտարկում էր որպես ոչ միայն շահույթ ստանալու, այլև սոցիալական ազդեցություն թողնելու գործիք: Նրանք որդեգրեցին էկոլոգիապես մաքուր արտադրության մոտեցումներ, աջակցեցին ֆերմերներին և սկսեցին իրենց հասույթը ներդնել բարեգործական ծրագրերում: Օրինակ, ընկերությունը մատակարարում էր կաթ միայն այն ֆերմաներից, որոնք աջակցում էին կովերի բարեկեցությանը:Բացի այդ, Ben & Jerry's-ը համարձակ դիրքորոշում էր ցուցաբերում տարբեր սոցիալական հարցերում, ինչպիսիք են կլիմայի փոփոխության դեմ պայքարը, ռասայական հավասարության խթանումը և LGBTQ+ համայնքի իրավունքների պաշտպանությունը:

Սկզբից մինչև հաջողություն

Աշխարհի ամենահեղինակավոր պաղպաղակի բրենդներից մեկը դառնալու ճանապարհին ընկերությունը երբեք չկորցրեց իր ուրույն ոճը: Նրանք կազմակերպում էին անվճար պաղպաղակի օրեր (Free Cone Day), որի ընթացքում իրենց հաճախորդներին անվճար հյուրասիրում էին:1990-ականներին Ben & Jerry's-ն այնքան մեծացավ, որ դարձավ համաշխարհային բրենդ: Այնուամենայնիվ, ընկերության հիմնադիրներն ընդմիշտ պահեցին իրենց սկզբունքները: 2000 թվականին Ben & Jerry's-ը վաճառվեց Unilever կորպորացիային, բայց մինչև հիմա շարունակում է գործել որպես անկախ բրենդ՝ հավատարիմ մնալով իր արժեքներին:

Դասեր Ben & Jerry's-ից

Ստեղծագործ մտածողություն

Նույնիսկ հասարակ ապրանքը, ինչպիսին պաղպաղակն է, կարելի է դարձնել եզակի, եթե համարձակվես փոփոխել կանոնները:Արժեքներ և բիզնես: Շահույթ ստանալը չի նշանակում զոհաբերել արժեքներն ու էթիկան: Ընդհակառակը, ընկերության արժեքները հաճախ դառնում են նրա մրցակցային առավելությունը:

Համայնքային ներգրավվածություն

Հաջող բիզնեսները կապվում են իրենց հաճախորդների հետ ոչ միայն ապրանքներով, այլ նաև սոցիալական և մշակութային մակարդակներում:Այսօր Ben & Jerry's-ը ոչ միայն պաղպաղակ է, այլև բրենդ, որը հիշեցնում է, որ բիզնեսն ավելի շատ բան կարող է անել, քան պարզապես վաճառել ապրանք:
Դիտվել է 2417անգամ
Վերջին լուրեր