13 / Հունվար / 2025 : 15-57
Ben & Jerry's՝ ընկերությունը, որը փոխեց պաղպաղակի աշխարհը
Սկիզբը՝ զվարճանքի գաղափարից մինչև բիզնես
1978 թվականին երկու ընկերներ՝ Բեն Քոհենը և Ջերի Գրինֆիլդը, որոշեցին հիմնել սեփական բիզնեսը: Նրանք փոքր բյուջե ունեին և չէին կարող մրցել խոշոր ընկերությունների հետ, բայց ունեին երկու կարևոր հատկություն՝ ստեղծագործական միտք և սերն անսովոր համադրությունների հանդեպ:Բենն ու Ջերին սովորեցին պաղպաղակի պատրաստման հիմունքները մի քանի ամսում՝ գրանցվելով կարճատև կուրսի: Նրանք վերցրեցին վարկ և բացեցին իրենց առաջին փոքրիկ պաղպաղակատունը Վերմոնտի Բերլինգթոն քաղաքում՝ վերածված նախկին բենզալցակայանի տարածքի: Այդ տարածքը դարձավ իրենց բիզնեսի մեկնարկային կետը, որտեղ նրանք փորձարկեցին իրենց առաջին յուրահատուկ պաղպաղակի բաղադրատոմսերը՝ ուշադրություն դարձնելով որակին և հաճախորդների հետ անմիջական կապին։Հատուկ մոտեցումը
Բենն ու Ջերին շուտ հասկացան, որ իրենց հաջողության գաղտնիքը ոչ միայն համեղ պաղպաղակ պատրաստելն է, այլ նաև մարդկանց հետաքրքրելն ու ուրախացնելը: Նրանք սկսեցին առաջարկել անսովոր համադրություններով պաղպաղակներ՝ յուրահատուկ անուններով, ինչպիսիք էին "Chunky Monkey", "Cherry Garcia" և "Phish Food": Այդ համերը մարդկանց ուշադրությունը գրավեցին և ընկերությանը միանգամից դարձրին ճանաչելի:Սոցիալական պատասխանատվությունը՝ բիզնեսի հիմքում
Ի սկզբանե Ben & Jerry's-ը բիզնեսը դիտարկում էր որպես ոչ միայն շահույթ ստանալու, այլև սոցիալական ազդեցություն թողնելու գործիք: Նրանք որդեգրեցին էկոլոգիապես մաքուր արտադրության մոտեցումներ, աջակցեցին ֆերմերներին և սկսեցին իրենց հասույթը ներդնել բարեգործական ծրագրերում: Օրինակ, ընկերությունը մատակարարում էր կաթ միայն այն ֆերմաներից, որոնք աջակցում էին կովերի բարեկեցությանը:Բացի այդ, Ben & Jerry's-ը համարձակ դիրքորոշում էր ցուցաբերում տարբեր սոցիալական հարցերում, ինչպիսիք են կլիմայի փոփոխության դեմ պայքարը, ռասայական հավասարության խթանումը և LGBTQ+ համայնքի իրավունքների պաշտպանությունը:Սկզբից մինչև հաջողություն
Աշխարհի ամենահեղինակավոր պաղպաղակի բրենդներից մեկը դառնալու ճանապարհին ընկերությունը երբեք չկորցրեց իր ուրույն ոճը: Նրանք կազմակերպում էին անվճար պաղպաղակի օրեր (Free Cone Day), որի ընթացքում իրենց հաճախորդներին անվճար հյուրասիրում էին:1990-ականներին Ben & Jerry's-ն այնքան մեծացավ, որ դարձավ համաշխարհային բրենդ: Այնուամենայնիվ, ընկերության հիմնադիրներն ընդմիշտ պահեցին իրենց սկզբունքները: 2000 թվականին Ben & Jerry's-ը վաճառվեց Unilever կորպորացիային, բայց մինչև հիմա շարունակում է գործել որպես անկախ բրենդ՝ հավատարիմ մնալով իր արժեքներին:Դասեր Ben & Jerry's-ից
Ստեղծագործ մտածողությունՆույնիսկ հասարակ ապրանքը, ինչպիսին պաղպաղակն է, կարելի է դարձնել եզակի, եթե համարձակվես փոփոխել կանոնները:Արժեքներ և բիզնես: Շահույթ ստանալը չի նշանակում զոհաբերել արժեքներն ու էթիկան: Ընդհակառակը, ընկերության արժեքները հաճախ դառնում են նրա մրցակցային առավելությունը:
Համայնքային ներգրավվածություն
Հաջող բիզնեսները կապվում են իրենց հաճախորդների հետ ոչ միայն ապրանքներով, այլ նաև սոցիալական և մշակութային մակարդակներում:Այսօր Ben & Jerry's-ը ոչ միայն պաղպաղակ է, այլև բրենդ, որը հիշեցնում է, որ բիզնեսն ավելի շատ բան կարող է անել, քան պարզապես վաճառել ապրանք:
Դիտվել է
2417անգամ
Դիտեք նաև
10 / Մարտ / 2020
Հրապարակվեց Ամերիա ընկերության բացառիկ հետազոտությունը` ՓՄՁ ոլորտի ներկա վիճակի ու զարգացման...
Ամերիա ՓԲ ընկերությունը իրականացրել է Փոքր և միջին ձեռնարկատիրության ոլորտի վերաբերյալ ծավալուն հետազոտություն, որը հնարավորություն է տալիս արդյունավետ գնահատելու ոլորտի ներկա վիճակը, սպասումներն...
02 / Ապրիլ / 2020
Ամերիաբանկը կանգնած է բիզնեսի կողքին` երկարաժամկետ ֆինանսավորման նոր և ճկուն հնարավորություննեով
Ամերիաբանկը 30 միլիոն ԱՄՆ դոլարի երկարաժամկետ ֆինանսական միջոցներ է ներգրավել Ավստրիական զարգացման բանկից (OeEB), որոնք ուղղվելու են փոքր և միջին ձեռնարկությունների (ՓՄՁ), ինչպես նաև Հայաստանում...
02 / Ապրիլ / 2020
Ամերիաբանկը շարունակում է ֆինանսապես սատարել ներմուծող և արտահանող ընկերություններին
Միջազգային ֆինանսական կառույցների և առաջատար բանկերի հետ Ամերիաբանկի ունեցած երկարատև ու արդյունավետ համագործակցության շրջանակներում հնարավոր է դարձել լրացուցիչ ներգրավել մոտ 20 մլն ԱՄՆ դոլարի...
11 / Ապրիլ / 2020
Հայկ Եսայանը և Ucom–ի 576 աշխատակից դիմում են գրել. Եսայան եղբայրների հայտարարությունը
Ucom ընկերության շուրջ իրադարձությունների հետ կապված ընկերության հիմնադիրներ Հայկ և Ալեքսանդր Եսայան եղբայրները տարածել են հայտարարություն, որը ներկայացնում ենք ստորև.
Հայկ Եսայանը հաստատում է...
25 / Ապրիլ / 2020
Ծնեբեկի օգտակարությունը․ մեկնաբանում է մասնագետը
Գյուղատնեսության, ծնեբեկի և մի շարք այլ հարցերի շուրջ զրույց գյուղտնտես Դավիթ Դավթյանի հետ
07 / Մայիս / 2020
Ճգնաժամը կտևի մոտ վեց ամիս․ Վահրամ Միրաքյան
Yelaket.am-ի զրուցակիցն է գործարար, մարկետոլոգ Վահրամ Միրաքյանը։
Կորոնավիրուսը մի քանի շաբաթում փոխեց աշխարհը։ Այնպես փոխեց, որ դրա հետևանքները, թերևս, երկար կկրենք կենցաղում, մարդկային...
17 / Մայիս / 2020
LA Solar Group-ը աննախադեպ շահավետ առաջարկներ ունի Հայաստանի համար. Տեսանյութ
LA Solar Group-ը ԱՄՆ-ում գործում է արդեն մոտ տասը տարի, այս ընթացքում ընկերությունը կարողացել է զարգացման մեծ ուղի անցնել և զգալի հետագիծ թողնել ոլորտում: Ընկերության հիմնադիրը ամերիկահայ գործարար...
10 / Հունիս / 2020
ONEX-ը գործարկեց Հայաստանում առաջին SMART LOCKER-ը
Հայկական ONEX ընկերությունը, որը մատուցում է օնլայն գնումների արագ առաքման ծառայություն, գործարկեց Հայաստանում առաջին SMART LOCKER-ը։
Սեփական արտադրության այս նորարար տեխնոլոգիան կդարձնի օնլայն...