Country Flag
Facebook logo Instagram logo
am
ru en
28 / Հունվար / 2025 : 15-55

Camel բրենդի կրեատիվ գովազդային պատմությունը

Camel բրենդը ստեղծվել է 1913 թվականին R.J. Reynolds Tobacco Company-ի կողմից և արագորեն դարձավ ծխախոտի արդյունաբերության կարևոր մասնակից: Այն նորարարական էր իր ժամանակի համար, քանի որ առաջարկում էր յուրահատուկ Turkish & American Blend ծխախոտ՝ համադրելով արևելյան և արևմտյան ծխախոտների լավագույն հատկությունները:

Camel-ի բրենդի ինքնությունը ձևավորվեց՝ հիմնվելով արկածների և ճանապարհորդությունների գաղափարների վրա: Այն շուկա դուրս եկավ «Ես ճանապարհորդ եմ, արկածներ փնտրող» կերպարի միջոցով, ինչը գրավիչ դարձավ հատկապես ազատություն և ինքնաբավություն փնտրող սպառողների համար։

Բայց 20-րդ դարի կեսերին Camel բրենդը բախվեց լուրջ մարտահրավերների, որոնք եկան հատկապես Marlboro բրենդի կողմից: Marlboro-ի ռեբրենդինգը կտրուկ փոխեց ծխախոտի շուկայի դինամիկան: Եթե Camel-ն իր հաղորդակցությամբ ներշնչում էր ճանապարհորդական արկածներ, ապա Marlboro-ն տղամարդկային և ուժեղ իմիջը բարձրացրեց նոր մակարդակի՝ կովբոյի խորհրդանշական կերպարի շնորհիվ: Marlboro-ն ստեղծեց ազատության, ուժի և խարիզմատիկ ինքնավստահության կերպար, որն անմիջապես գրավեց սպառողների սրտերը: Այս մրցակցությունը լուրջ հարված հասցրեց Camel-ին, քանի որ նրա արկածախնդիր բրենդային դիրքավորումը սկսեց համեմատաբար ավելի թույլ դիտարկվել Marlboro-ի կողքին։

1999 թվականին Camel բրենդը ձեռք բերվեց Japan Tobacco International (JTI) ընկերության կողմից, որը համարվում է աշխարհում երրորդ ամենամեծ ծխախոտ արտադրող ընկերությունը: JTI-ի նպատակն էր վերակենդանացնել բրենդը՝ հարմարվելով ժամանակակից սպառողների պահանջներին: Ֆոկուս-խմբերի միջոցով ընկերությունն ուսումնասիրեց շուկան և հայտնաբերեց, որ մարդկանց ճաշակը և առաջնահերթությունները փոխվում են մոտավորապես 20-25 տարին մեկ: Արկածախնդիր կյանքը, որը մի ժամանակ եղել էր Camel-ի հիմնական ասոցիացիան, ժամանակակից սպառողի համար արդեն կորցրել էր իր հմայքը: Մարդիկ սկսել էին գնահատել մաքրությունը, հարմարավետությունն ու ընտանեկան ջերմությունը՝ նախընտրելով ավելի հանգիստ և կայուն ապրանքներ:

Այս ուսումնասիրությունների արդյունքում JTI-ն իրականացրեց բրենդի լուրջ ռեբրենդինգ: Փոփոխությունները սկսվեցին փաթեթավորման դիզայնից: Բրենդի դեղին գույնը փոխարինվեց կապույտով, ինչը ստեղծում էր ավելի լուրջ և հանգիստ տպավորություն: Լոգոտիպի Camel բառը ստացավ ավելի մուգ երանգ՝ ընդգծելով բրենդի պրեմիում և բարձրակարգ բնույթը: Փաթեթավորմանը ավելացվեց «Since 1913» գրությունը՝ ցուցադրելով բրենդի երկարամյա պատմությունը և ժառանգությունը: Տարիներ շարունակ կիրառվող «Turkish & American Blend Cigarettes» արտահայտությունը փոխարինվեց «Generous flavour» արտահայտությամբ՝ ուշադրությունը տեղափոխելով արտադրանքի համի բարձր որակի վրա:

Նույնիսկ բրենդի խորհրդանշական ուղտի պատկերն անցավ փոփոխությունների. նրա չափսերը փոքրացվեցին, իսկ փաթեթավորման վրա գտնվող բուրգերից մնաց միայն մեկը: Այս փոփոխությունները արտացոլում էին ժամանակակից սպառողի նախասիրությունները՝ ավելի մինիմալիստական և էլեգանտ դիզայն, որն ուղղված էր և՛ հին հաճախորդներին պահպանելուն, և՛ նորերին գրավելուն:

JTI-ի ռազմավարությունն իսկապես արդյունքներ տվեց: Այս փոփոխությունների շնորհիվ Camel-ի վաճառքներն սկսեցին աճել, բայց բրենդը այդպես էլ չկարողացավ վերականգնել իր երբեմնի առաջատար դիրքը: Marlboro-ն շարունակում էր մնալ շուկայի ամենաուժեղ բրենդը՝ իր տղամարդկային, ուժեղ և ազատ կովբոյի կերպարով: Այս կերպարը շարունակում էր գերազանցել Camel-ի նորաստեղծ մինիմալիստական ու «հանգիստ» տեսլականին:

Camel-ի ռեբրենդինգը, սակայն, կարևոր դաս էր ծխախոտային շուկայի համար: Այն ցույց տվեց, թե ինչպես կարող է շուկայի ընկալումն ու սպառողների պահանջները կտրուկ փոխել բրենդի ուղղությունը: Camel-ի համար արկածների թեման այլևս առաջնային չէր, և այն սկսեց ուղղվել դեպի ժամանակակից արժեքներ, ինչպիսիք են անհատականությունն ու էլեգանտությունը։
Դիտվել է 1952անգամ
Վերջին լուրեր