28 / Հունվար / 2025 : 15-55
Camel բրենդի կրեատիվ գովազդային պատմությունը
Camel բրենդը ստեղծվել է 1913 թվականին R.J. Reynolds Tobacco Company-ի կողմից և արագորեն դարձավ ծխախոտի արդյունաբերության կարևոր մասնակից: Այն նորարարական էր իր ժամանակի համար, քանի որ առաջարկում էր յուրահատուկ Turkish & American Blend ծխախոտ՝ համադրելով արևելյան և արևմտյան ծխախոտների լավագույն հատկությունները:Camel-ի բրենդի ինքնությունը ձևավորվեց՝ հիմնվելով արկածների և ճանապարհորդությունների գաղափարների վրա: Այն շուկա դուրս եկավ «Ես ճանապարհորդ եմ, արկածներ փնտրող» կերպարի միջոցով, ինչը գրավիչ դարձավ հատկապես ազատություն և ինքնաբավություն փնտրող սպառողների համար։
Բայց 20-րդ դարի կեսերին Camel բրենդը բախվեց լուրջ մարտահրավերների, որոնք եկան հատկապես Marlboro բրենդի կողմից: Marlboro-ի ռեբրենդինգը կտրուկ փոխեց ծխախոտի շուկայի դինամիկան: Եթե Camel-ն իր հաղորդակցությամբ ներշնչում էր ճանապարհորդական արկածներ, ապա Marlboro-ն տղամարդկային և ուժեղ իմիջը բարձրացրեց նոր մակարդակի՝ կովբոյի խորհրդանշական կերպարի շնորհիվ: Marlboro-ն ստեղծեց ազատության, ուժի և խարիզմատիկ ինքնավստահության կերպար, որն անմիջապես գրավեց սպառողների սրտերը: Այս մրցակցությունը լուրջ հարված հասցրեց Camel-ին, քանի որ նրա արկածախնդիր բրենդային դիրքավորումը սկսեց համեմատաբար ավելի թույլ դիտարկվել Marlboro-ի կողքին։
1999 թվականին Camel բրենդը ձեռք բերվեց Japan Tobacco International (JTI) ընկերության կողմից, որը համարվում է աշխարհում երրորդ ամենամեծ ծխախոտ արտադրող ընկերությունը: JTI-ի նպատակն էր վերակենդանացնել բրենդը՝ հարմարվելով ժամանակակից սպառողների պահանջներին: Ֆոկուս-խմբերի միջոցով ընկերությունն ուսումնասիրեց շուկան և հայտնաբերեց, որ մարդկանց ճաշակը և առաջնահերթությունները փոխվում են մոտավորապես 20-25 տարին մեկ: Արկածախնդիր կյանքը, որը մի ժամանակ եղել էր Camel-ի հիմնական ասոցիացիան, ժամանակակից սպառողի համար արդեն կորցրել էր իր հմայքը: Մարդիկ սկսել էին գնահատել մաքրությունը, հարմարավետությունն ու ընտանեկան ջերմությունը՝ նախընտրելով ավելի հանգիստ և կայուն ապրանքներ:
Այս ուսումնասիրությունների արդյունքում JTI-ն իրականացրեց բրենդի լուրջ ռեբրենդինգ: Փոփոխությունները սկսվեցին փաթեթավորման դիզայնից: Բրենդի դեղին գույնը փոխարինվեց կապույտով, ինչը ստեղծում էր ավելի լուրջ և հանգիստ տպավորություն: Լոգոտիպի Camel բառը ստացավ ավելի մուգ երանգ՝ ընդգծելով բրենդի պրեմիում և բարձրակարգ բնույթը: Փաթեթավորմանը ավելացվեց «Since 1913» գրությունը՝ ցուցադրելով բրենդի երկարամյա պատմությունը և ժառանգությունը: Տարիներ շարունակ կիրառվող «Turkish & American Blend Cigarettes» արտահայտությունը փոխարինվեց «Generous flavour» արտահայտությամբ՝ ուշադրությունը տեղափոխելով արտադրանքի համի բարձր որակի վրա:
Նույնիսկ բրենդի խորհրդանշական ուղտի պատկերն անցավ փոփոխությունների. նրա չափսերը փոքրացվեցին, իսկ փաթեթավորման վրա գտնվող բուրգերից մնաց միայն մեկը: Այս փոփոխությունները արտացոլում էին ժամանակակից սպառողի նախասիրությունները՝ ավելի մինիմալիստական և էլեգանտ դիզայն, որն ուղղված էր և՛ հին հաճախորդներին պահպանելուն, և՛ նորերին գրավելուն:
JTI-ի ռազմավարությունն իսկապես արդյունքներ տվեց: Այս փոփոխությունների շնորհիվ Camel-ի վաճառքներն սկսեցին աճել, բայց բրենդը այդպես էլ չկարողացավ վերականգնել իր երբեմնի առաջատար դիրքը: Marlboro-ն շարունակում էր մնալ շուկայի ամենաուժեղ բրենդը՝ իր տղամարդկային, ուժեղ և ազատ կովբոյի կերպարով: Այս կերպարը շարունակում էր գերազանցել Camel-ի նորաստեղծ մինիմալիստական ու «հանգիստ» տեսլականին:
Camel-ի ռեբրենդինգը, սակայն, կարևոր դաս էր ծխախոտային շուկայի համար: Այն ցույց տվեց, թե ինչպես կարող է շուկայի ընկալումն ու սպառողների պահանջները կտրուկ փոխել բրենդի ուղղությունը: Camel-ի համար արկածների թեման այլևս առաջնային չէր, և այն սկսեց ուղղվել դեպի ժամանակակից արժեքներ, ինչպիսիք են անհատականությունն ու էլեգանտությունը։
Դիտվել է
1952անգամ
Դիտեք նաև
10 / Մարտ / 2020
Հրապարակվեց Ամերիա ընկերության բացառիկ հետազոտությունը` ՓՄՁ ոլորտի ներկա վիճակի ու զարգացման...
Ամերիա ՓԲ ընկերությունը իրականացրել է Փոքր և միջին ձեռնարկատիրության ոլորտի վերաբերյալ ծավալուն հետազոտություն, որը հնարավորություն է տալիս արդյունավետ գնահատելու ոլորտի ներկա վիճակը, սպասումներն...
02 / Ապրիլ / 2020
Ամերիաբանկը կանգնած է բիզնեսի կողքին` երկարաժամկետ ֆինանսավորման նոր և ճկուն հնարավորություննեով
Ամերիաբանկը 30 միլիոն ԱՄՆ դոլարի երկարաժամկետ ֆինանսական միջոցներ է ներգրավել Ավստրիական զարգացման բանկից (OeEB), որոնք ուղղվելու են փոքր և միջին ձեռնարկությունների (ՓՄՁ), ինչպես նաև Հայաստանում...
02 / Ապրիլ / 2020
Ամերիաբանկը շարունակում է ֆինանսապես սատարել ներմուծող և արտահանող ընկերություններին
Միջազգային ֆինանսական կառույցների և առաջատար բանկերի հետ Ամերիաբանկի ունեցած երկարատև ու արդյունավետ համագործակցության շրջանակներում հնարավոր է դարձել լրացուցիչ ներգրավել մոտ 20 մլն ԱՄՆ դոլարի...
11 / Ապրիլ / 2020
Հայկ Եսայանը և Ucom–ի 576 աշխատակից դիմում են գրել. Եսայան եղբայրների հայտարարությունը
Ucom ընկերության շուրջ իրադարձությունների հետ կապված ընկերության հիմնադիրներ Հայկ և Ալեքսանդր Եսայան եղբայրները տարածել են հայտարարություն, որը ներկայացնում ենք ստորև.
Հայկ Եսայանը հաստատում է...
25 / Ապրիլ / 2020
Ծնեբեկի օգտակարությունը․ մեկնաբանում է մասնագետը
Գյուղատնեսության, ծնեբեկի և մի շարք այլ հարցերի շուրջ զրույց գյուղտնտես Դավիթ Դավթյանի հետ
07 / Մայիս / 2020
Ճգնաժամը կտևի մոտ վեց ամիս․ Վահրամ Միրաքյան
Yelaket.am-ի զրուցակիցն է գործարար, մարկետոլոգ Վահրամ Միրաքյանը։
Կորոնավիրուսը մի քանի շաբաթում փոխեց աշխարհը։ Այնպես փոխեց, որ դրա հետևանքները, թերևս, երկար կկրենք կենցաղում, մարդկային...
17 / Մայիս / 2020
LA Solar Group-ը աննախադեպ շահավետ առաջարկներ ունի Հայաստանի համար. Տեսանյութ
LA Solar Group-ը ԱՄՆ-ում գործում է արդեն մոտ տասը տարի, այս ընթացքում ընկերությունը կարողացել է զարգացման մեծ ուղի անցնել և զգալի հետագիծ թողնել ոլորտում: Ընկերության հիմնադիրը ամերիկահայ գործարար...
10 / Հունիս / 2020
ONEX-ը գործարկեց Հայաստանում առաջին SMART LOCKER-ը
Հայկական ONEX ընկերությունը, որը մատուցում է օնլայն գնումների արագ առաքման ծառայություն, գործարկեց Հայաստանում առաջին SMART LOCKER-ը։
Սեփական արտադրության այս նորարար տեխնոլոգիան կդարձնի օնլայն...