29 / Հունվար / 2025 : 17-51
2025-ի մարքեթինգային 7 Հետաքրքիր թրենդներ և քայլեր, որոնք դու պետք Է զարգացնես
Մարքեթինգը մշտապես զարգանում է, նոր թրենդերի և տեխնոլոգիաների միջոցով փոփոխվում է ամեն տարի։ 2025-ը պատրաստ է դառնալ իրադարձական տարիք՝ մարքեթինգային ռազմավարությունների համար։ Այս տարի, բիզնեսներն ու բրենդները պետք է ավելի ուշադիր լինեն իրենց հաճախորդների հետ շփման եղանակի, թվային մարքեթինգի ու նորարարական գործիքների հանդեպ։ Ահա 2025-ի մարքեթինգային 7 ամենահայտնի քայլերը և թրենդները, որոնք կարող են օգնել բիզնեսին աճել, բրենդի ճանաչելիություն ձեռք բերել և նոր ռեսուրսներ ստեղծել՝ հետևելու համար նոր դարաշրջանի պահանջներին։1. artificial Intelligence (AI) օգտագործումը
Արհեստական բանականությունը (AI) իրապես փոխել է մարքեթինգի աշխարհը։ Դրանով կարելի է անձնավորված փորձառություններ ստեղծել հաճախորդների համար, ավտոմատացնել հաղորդագրությունները, կանխատեսել շուկայի փոխ动ումները և ապահովել բարձր արդյունավետություն՝ ըստ տվյալների։ AI-ն հատկապես օգտակար է անալիտիկայի մեջ, որտեղ այն կարող է առաջարկել հաճախորդների վարքի վերաբերյալ արժեքավոր insights։2. Բովանդակության մարքեթինգ
Բովանդակության մարքեթինգը շարունակում է լինել մարքեթինգի ամենահզոր գործիքը։ Կազմակերպությունները շարունակում են ստեղծել արժեքավոր, տեղեկացված ու սուր բովանդակություն, որը խոսում է իրենց հաճախորդների խնդիրների մասին՝ օգնելով նրանց գտնել լուծումներ։ Տեսանյութերի, բլոգերի, և նույնիսկ պոդքասթների միջոցով բովանդակության մարքեթինգը թույլ է տալիս ավելի մոտիկ կապ հաստատել հաճախորդների հետ և վստահություն ստեղծել ապրանքի կամ ծառայության հանդեպ։3. Ինստագրամի և TikTok-ի օգտագործումը
Ընկերությունները սկսում են ավելի ակտիվորեն օգտագործել սոցիալական մեդիան՝ հատկապես այնպիսի պլատֆորմներ, ինչպիսիք են Instagram-ը և TikTok-ը։ Այս խոհանոցները, որոնք ընդգծում են տեսանյութերը, թույլ են տալիս ապրանքների կամ ծառայությունների պրոմոումն ավելի անկեղծ և ստեղծագործական ձևով։ Վիրուսային բովանդակությունը կարող է արագ տարածվել, բարձրացնելով ապրանքի ճանաչելիությունը և հաճախորդների ներգրավվածությունը։4. Անձնավորված մարքեթինգ
Անձնավորված մարքեթինգը իր մեջ ներառում է մի շարք ռազմավարություններ՝ հիմնված հաճախորդների նախասիրությունների, վարքագծի և տվյալների վրա։ Այսպիսով, մարքեթինգային արշավները դառնում են ավելի ճշգրիտ և նպատակաուղղված, ինչի շնորհիվ հաճախորդները տեսնում են միայն այն բովանդակությունը, որը համապատասխանում է իրենց հետաքրքրություններին։ Դա նույնպես օգնում է բարելավել փոխարկումների մակարդակը։5. Վիդեո մարքեթինգ
Տեսանյութերը շարունակում են մնալ ամենաարդյունավետ մարքեթինգային գործիքը։ Ներկայումս բազմաթիվ բիզնեսներ օգտագործում են վիդեո մարքեթինգ՝ իրենց ապրանքներն ու ծառայությունները ներկայացնելու համար։ Տեսանյութերն ապահովում են արագ և էմոցիոնալ կապ հաճախորդի հետ, հատկապես եթե դրանք իրազեկում են, ուսուցանում կամ զվարճացնում։6. Influencer մարքեթինգ
Որպես հաջողված ռազմավարություն՝ influencer մարքեթինգը շարունակում է աճել։ Բրենդներն օգտագործում են հանրահայտ դեմքերի կամ սոցիալական մեդիայի ազդեցիկ անձանց՝ ապրանքները կամ ծառայությունները խթանելու համար։ Սա թույլ է տալիս մեծ թիրախային լսարանի հասնել, քանի որ ազդեցիկ անձինք ունեն մեծ հետևորդներ, որոնց կարծիքը կարևոր է։7. Տվյալների վերլուծություն և փախչող մարքեթինգ
Տվյալների վերլուծության և առաջադեմ պլատֆորմների օգտագործումը նորագույն թրենդներից մեկն է։ Բիզնեսներն այժմ օգտագործում են տվյալների վերլուծություն՝ հասկանալու հաճախորդների վարքագիծը, նրանց նախասիրությունները, գնումների հետ կապված շեղումները և բացահայտելու այլ կարևոր տեղեկատվություն։ Սա օգնում է ավելի ճշգրիտ ռազմավարություններ մշակել և արդյունավետորեն օգտագործել բյուջեն։ Այս 7 քայլերը կարևոր են ամբողջական մարքեթինգային ռազմավարություն ձևավորելու համար և նպաստում են բիզնեսի աճին և ճանաչելիության բարձրացմանը։
Դիտվել է
1013անգամ
Դիտեք նաև
10 / Մարտ / 2020
Հրապարակվեց Ամերիա ընկերության բացառիկ հետազոտությունը` ՓՄՁ ոլորտի ներկա վիճակի ու զարգացման...
Ամերիա ՓԲ ընկերությունը իրականացրել է Փոքր և միջին ձեռնարկատիրության ոլորտի վերաբերյալ ծավալուն հետազոտություն, որը հնարավորություն է տալիս արդյունավետ գնահատելու ոլորտի ներկա վիճակը, սպասումներն...
02 / Ապրիլ / 2020
Ամերիաբանկը կանգնած է բիզնեսի կողքին` երկարաժամկետ ֆինանսավորման նոր և ճկուն հնարավորություննեով
Ամերիաբանկը 30 միլիոն ԱՄՆ դոլարի երկարաժամկետ ֆինանսական միջոցներ է ներգրավել Ավստրիական զարգացման բանկից (OeEB), որոնք ուղղվելու են փոքր և միջին ձեռնարկությունների (ՓՄՁ), ինչպես նաև Հայաստանում...
02 / Ապրիլ / 2020
Ամերիաբանկը շարունակում է ֆինանսապես սատարել ներմուծող և արտահանող ընկերություններին
Միջազգային ֆինանսական կառույցների և առաջատար բանկերի հետ Ամերիաբանկի ունեցած երկարատև ու արդյունավետ համագործակցության շրջանակներում հնարավոր է դարձել լրացուցիչ ներգրավել մոտ 20 մլն ԱՄՆ դոլարի...
11 / Ապրիլ / 2020
Հայկ Եսայանը և Ucom–ի 576 աշխատակից դիմում են գրել. Եսայան եղբայրների հայտարարությունը
Ucom ընկերության շուրջ իրադարձությունների հետ կապված ընկերության հիմնադիրներ Հայկ և Ալեքսանդր Եսայան եղբայրները տարածել են հայտարարություն, որը ներկայացնում ենք ստորև.
Հայկ Եսայանը հաստատում է...
25 / Ապրիլ / 2020
Ծնեբեկի օգտակարությունը․ մեկնաբանում է մասնագետը
Գյուղատնեսության, ծնեբեկի և մի շարք այլ հարցերի շուրջ զրույց գյուղտնտես Դավիթ Դավթյանի հետ
07 / Մայիս / 2020
Ճգնաժամը կտևի մոտ վեց ամիս․ Վահրամ Միրաքյան
Yelaket.am-ի զրուցակիցն է գործարար, մարկետոլոգ Վահրամ Միրաքյանը։
Կորոնավիրուսը մի քանի շաբաթում փոխեց աշխարհը։ Այնպես փոխեց, որ դրա հետևանքները, թերևս, երկար կկրենք կենցաղում, մարդկային...
17 / Մայիս / 2020
LA Solar Group-ը աննախադեպ շահավետ առաջարկներ ունի Հայաստանի համար. Տեսանյութ
LA Solar Group-ը ԱՄՆ-ում գործում է արդեն մոտ տասը տարի, այս ընթացքում ընկերությունը կարողացել է զարգացման մեծ ուղի անցնել և զգալի հետագիծ թողնել ոլորտում: Ընկերության հիմնադիրը ամերիկահայ գործարար...
10 / Հունիս / 2020
ONEX-ը գործարկեց Հայաստանում առաջին SMART LOCKER-ը
Հայկական ONEX ընկերությունը, որը մատուցում է օնլայն գնումների արագ առաքման ծառայություն, գործարկեց Հայաստանում առաջին SMART LOCKER-ը։
Սեփական արտադրության այս նորարար տեխնոլոգիան կդարձնի օնլայն...