03 / Փետրվար / 2025 : 17-01
Vail Resorts-ի հաջողության մոդելը՝ անզուգական սպասարկում
Աշխարհահռչակ սպասարկման ոլորտի մասնագետ Ջո Շոուլը կիսվել է իր տպավորություններով մի ընկերության մասին, որը նրան անչափ զարմացրել է: Ամեն տարի նա այցելում է Կոլորադոյի Վեյլ հանգստավայր, որտեղ անցկացնում է 20 անմոռանալի օր և կրկին ու կրկին հիանում սպասարկման բարձր մակարդակով: Vail Resorts-ը ներառում է 7 լեռնադահուկային կենտրոն և ունի շուրջ 12,000 աշխատակից:Այս ընկերության հիմնական թիրախային հաճախորդները տարեկան 170,000 դոլար եկամուտ ունեցող մարդիկ են, և դրա հիմնական սկզբունքը հետևյալն է. «Մենք շուկայի առաջատարներից ենք, որոնց առաջնահերթությունը հաճախորդների համար գերազանց սպասարկման ապահովումն է»: Շատ ընկերություններ հայտարարում են նման կարգախոսներ, սակայն քչերն են դրանք իրականացնում, մինչդեռ Vail Resorts-ն ապացուցել է, որ իր խոսքը գործից չի տարբերվում:
Անձնակազմի յուրաքանչյուր անդամ ունեցել է հատուկ ուղեցույց՝ Epic Service Solutions գրքույկը: Եթե երբևէ հաճախորդների հետ խնդիր էր առաջանում, մոտակա աշխատակիցը կարող էր բացել այս գրքույկը և առաջարկել 10 տարբեր փոխհատուցման տարբերակներ՝ ներառյալ 115 դոլար արժողությամբ անվճար ընթրիք կամ 90 դոլարանոց տոմս, որը թույլ էր տալիս հաճախորդին մի քանի անգամ օգտվել ճոպանուղուց:
Vail Resorts-ի մոտեցումն իսկապես տարբերվող էր. ընկերությունը հասկանում էր, թե ինչ արժեք կարող է ներկայացնել հաճախորդի համար փոխհատուցման տրամադրումը: Շատ բիզնեսներ պարզապես անտեսում են դժգոհ հաճախորդներին կամ սահմանափակվում աննշան զիջումներով, մինչդեռ այստեղ խնդրի լուծումը վերածվել էր մրցակցային առավելության:
Մի քանի տարի առաջ Ջո Շոուլը կրկին այցելել էր հանգստավայր, երբ անսպասելիորեն ճոպանուղին խափանվեց, և մարդիկ ստիպված էին ժամեր սպասել վերանորոգմանը: Երբ աշխատանքներն ավարտվեցին, ընկերության աշխատակիցը մոտեցավ և ներողություն խնդրելուց հետո բոլորին հանձնեց անվճար տոմսեր՝ որպես փոխհատուցում: Այդ փոքր ժեստը վերացրեց մարդկանց դժգոհությունը, քանի որ նրանք զգացին, որ իրենց ժամանակը գնահատվել է:
Բացի այդ, եթե որևէ մեկը դժվարանում էր դահուկ վարել, նրան առաջարկում էին 140 դոլար արժողությամբ անհատական մարզում, որտեղ մասնագետը սովորեցնում էր դահուկային տեխնիկան: Նման մոտեցումն ապահովում էր, որ մարդիկ ոչ միայն կրկին կվերադառնան, այլև իրենց փորձառությունը կկիսվեն շրջապատի հետ:
Երբ շատ ընկերություններ կենտրոնանում են հաճախորդից առավելագույն գումար ստանալու վրա, Vail Resorts-ը առաջնահերթություն է տալիս փորձառության արժեքին: Այն, ինչ շատերը փորձում են վաճառել, այստեղ հաճախորդներին տրամադրվում է անվճար, որպես վստահության կառուցման գործիք:
Բացի այդ, անձնակազմը հաճախորդների համար անվճար լուսանկարներ էր անում, վերցնում նրանց էլ. հասցեները և երեկոյան ուղարկում նկարները՝ Vail Resorts-ի մակագրությամբ: Սա մարդկանց դրդում էր կիսվել իրենց փորձով սոցիալական ցանցերում՝ ընկերության համար ստեղծելով հզոր գովազդ:
Vail Resorts-ի հաջողության գաղտնիքը? Աշխատակիցները: Ճիշտ ընտրված, պրոֆեսիոնալ կերպով պատրաստված անձնակազմն էր, որ ստեղծել էր սպասարկման այս բացառիկ մշակույթը:
Շատ ընկերություններ չեն գիտակցում, որ առանց որակյալ ու մոտիվացված աշխատակիցների անհնար է հասնել նման հաջողության: Ահա թե ինչու լավագույն բիզնեսները ներդրում են կատարում թիմի ուսուցման և զարգացման մեջ, քանի որ հենց դա է ապահովում նրանց երկարաժամկետ առաջընթացը:
Դիտվել է
1122անգամ
Դիտեք նաև
10 / Մարտ / 2020
Հրապարակվեց Ամերիա ընկերության բացառիկ հետազոտությունը` ՓՄՁ ոլորտի ներկա վիճակի ու զարգացման...
Ամերիա ՓԲ ընկերությունը իրականացրել է Փոքր և միջին ձեռնարկատիրության ոլորտի վերաբերյալ ծավալուն հետազոտություն, որը հնարավորություն է տալիս արդյունավետ գնահատելու ոլորտի ներկա վիճակը, սպասումներն...
02 / Ապրիլ / 2020
Ամերիաբանկը կանգնած է բիզնեսի կողքին` երկարաժամկետ ֆինանսավորման նոր և ճկուն հնարավորություննեով
Ամերիաբանկը 30 միլիոն ԱՄՆ դոլարի երկարաժամկետ ֆինանսական միջոցներ է ներգրավել Ավստրիական զարգացման բանկից (OeEB), որոնք ուղղվելու են փոքր և միջին ձեռնարկությունների (ՓՄՁ), ինչպես նաև Հայաստանում...
02 / Ապրիլ / 2020
Ամերիաբանկը շարունակում է ֆինանսապես սատարել ներմուծող և արտահանող ընկերություններին
Միջազգային ֆինանսական կառույցների և առաջատար բանկերի հետ Ամերիաբանկի ունեցած երկարատև ու արդյունավետ համագործակցության շրջանակներում հնարավոր է դարձել լրացուցիչ ներգրավել մոտ 20 մլն ԱՄՆ դոլարի...
11 / Ապրիլ / 2020
Հայկ Եսայանը և Ucom–ի 576 աշխատակից դիմում են գրել. Եսայան եղբայրների հայտարարությունը
Ucom ընկերության շուրջ իրադարձությունների հետ կապված ընկերության հիմնադիրներ Հայկ և Ալեքսանդր Եսայան եղբայրները տարածել են հայտարարություն, որը ներկայացնում ենք ստորև.
Հայկ Եսայանը հաստատում է...
25 / Ապրիլ / 2020
Ծնեբեկի օգտակարությունը․ մեկնաբանում է մասնագետը
Գյուղատնեսության, ծնեբեկի և մի շարք այլ հարցերի շուրջ զրույց գյուղտնտես Դավիթ Դավթյանի հետ
07 / Մայիս / 2020
Ճգնաժամը կտևի մոտ վեց ամիս․ Վահրամ Միրաքյան
Yelaket.am-ի զրուցակիցն է գործարար, մարկետոլոգ Վահրամ Միրաքյանը։
Կորոնավիրուսը մի քանի շաբաթում փոխեց աշխարհը։ Այնպես փոխեց, որ դրա հետևանքները, թերևս, երկար կկրենք կենցաղում, մարդկային...
17 / Մայիս / 2020
LA Solar Group-ը աննախադեպ շահավետ առաջարկներ ունի Հայաստանի համար. Տեսանյութ
LA Solar Group-ը ԱՄՆ-ում գործում է արդեն մոտ տասը տարի, այս ընթացքում ընկերությունը կարողացել է զարգացման մեծ ուղի անցնել և զգալի հետագիծ թողնել ոլորտում: Ընկերության հիմնադիրը ամերիկահայ գործարար...
10 / Հունիս / 2020
ONEX-ը գործարկեց Հայաստանում առաջին SMART LOCKER-ը
Հայկական ONEX ընկերությունը, որը մատուցում է օնլայն գնումների արագ առաքման ծառայություն, գործարկեց Հայաստանում առաջին SMART LOCKER-ը։
Սեփական արտադրության այս նորարար տեխնոլոգիան կդարձնի օնլայն...