Country Flag
Facebook logo Instagram logo
am
ru en
03 / Փետրվար / 2025 : 17-01

Vail Resorts-ի հաջողության մոդելը՝ անզուգական սպասարկում

Աշխարհահռչակ սպասարկման ոլորտի մասնագետ Ջո Շոուլը կիսվել է իր տպավորություններով մի ընկերության մասին, որը նրան անչափ զարմացրել է: Ամեն տարի նա այցելում է Կոլորադոյի Վեյլ հանգստավայր, որտեղ անցկացնում է 20 անմոռանալի օր և կրկին ու կրկին հիանում սպասարկման բարձր մակարդակով: Vail Resorts-ը ներառում է 7 լեռնադահուկային կենտրոն և ունի շուրջ 12,000 աշխատակից:

Այս ընկերության հիմնական թիրախային հաճախորդները տարեկան 170,000 դոլար եկամուտ ունեցող մարդիկ են, և դրա հիմնական սկզբունքը հետևյալն է. «Մենք շուկայի առաջատարներից ենք, որոնց առաջնահերթությունը հաճախորդների համար գերազանց սպասարկման ապահովումն է»: Շատ ընկերություններ հայտարարում են նման կարգախոսներ, սակայն քչերն են դրանք իրականացնում, մինչդեռ Vail Resorts-ն ապացուցել է, որ իր խոսքը գործից չի տարբերվում:

Անձնակազմի յուրաքանչյուր անդամ ունեցել է հատուկ ուղեցույց՝ Epic Service Solutions գրքույկը: Եթե երբևէ հաճախորդների հետ խնդիր էր առաջանում, մոտակա աշխատակիցը կարող էր բացել այս գրքույկը և առաջարկել 10 տարբեր փոխհատուցման տարբերակներ՝ ներառյալ 115 դոլար արժողությամբ անվճար ընթրիք կամ 90 դոլարանոց տոմս, որը թույլ էր տալիս հաճախորդին մի քանի անգամ օգտվել ճոպանուղուց:

Vail Resorts-ի մոտեցումն իսկապես տարբերվող էր. ընկերությունը հասկանում էր, թե ինչ արժեք կարող է ներկայացնել հաճախորդի համար փոխհատուցման տրամադրումը: Շատ բիզնեսներ պարզապես անտեսում են դժգոհ հաճախորդներին կամ սահմանափակվում աննշան զիջումներով, մինչդեռ այստեղ խնդրի լուծումը վերածվել էր մրցակցային առավելության:

Մի քանի տարի առաջ Ջո Շոուլը կրկին այցելել էր հանգստավայր, երբ անսպասելիորեն ճոպանուղին խափանվեց, և մարդիկ ստիպված էին ժամեր սպասել վերանորոգմանը: Երբ աշխատանքներն ավարտվեցին, ընկերության աշխատակիցը մոտեցավ և ներողություն խնդրելուց հետո բոլորին հանձնեց անվճար տոմսեր՝ որպես փոխհատուցում: Այդ փոքր ժեստը վերացրեց մարդկանց դժգոհությունը, քանի որ նրանք զգացին, որ իրենց ժամանակը գնահատվել է: Բացի այդ, եթե որևէ մեկը դժվարանում էր դահուկ վարել, նրան առաջարկում էին 140 դոլար արժողությամբ անհատական մարզում, որտեղ մասնագետը սովորեցնում էր դահուկային տեխնիկան: Նման մոտեցումն ապահովում էր, որ մարդիկ ոչ միայն կրկին կվերադառնան, այլև իրենց փորձառությունը կկիսվեն շրջապատի հետ: Երբ շատ ընկերություններ կենտրոնանում են հաճախորդից առավելագույն գումար ստանալու վրա, Vail Resorts-ը առաջնահերթություն է տալիս փորձառության արժեքին: Այն, ինչ շատերը փորձում են վաճառել, այստեղ հաճախորդներին տրամադրվում է անվճար, որպես վստահության կառուցման գործիք:

Բացի այդ, անձնակազմը հաճախորդների համար անվճար լուսանկարներ էր անում, վերցնում նրանց էլ. հասցեները և երեկոյան ուղարկում նկարները՝ Vail Resorts-ի մակագրությամբ: Սա մարդկանց դրդում էր կիսվել իրենց փորձով սոցիալական ցանցերում՝ ընկերության համար ստեղծելով հզոր գովազդ: Vail Resorts-ի հաջողության գաղտնիքը? Աշխատակիցները: Ճիշտ ընտրված, պրոֆեսիոնալ կերպով պատրաստված անձնակազմն էր, որ ստեղծել էր սպասարկման այս բացառիկ մշակույթը:

Շատ ընկերություններ չեն գիտակցում, որ առանց որակյալ ու մոտիվացված աշխատակիցների անհնար է հասնել նման հաջողության: Ահա թե ինչու լավագույն բիզնեսները ներդրում են կատարում թիմի ուսուցման և զարգացման մեջ, քանի որ հենց դա է ապահովում նրանց երկարաժամկետ առաջընթացը:
Դիտվել է 1122անգամ
Վերջին լուրեր