10 / Փետրվար / 2025 : 16-51
Գույների հոգեբանություն մարքեթինգում՝ ազդեցություն և ընտրություն
![](https://yelaket.am/resized/720×576/1739191887724.jpg)
Գույների հոգեբանության հիմունքները մարքեթինգում:
Գույները ազդում են մարդու սթրեսի մակարդակի, տրամադրության և նույնիսկ սպառման վարքագծի վրա։ Ուստի մարքեթինգային ռազմավարություններում գույների ճիշտ ընտրությունը մեծ նշանակություն ունի։ Յուրաքանչյուր գույն կարող է տարբեր էներգիա հաղորդել և տարբեր զգացողություններ առաջացնել։
Դիտարկենք մի քանի հիմնական գույներ ու դրանց նշանակությունը մարքեթինգում.
Կարմիր
Կարմիր գույնը ակտիվություն, էներգիա և կիրք է փոխանցում: Այն կարող է առաջացնել ուժեղ զգացողություններ՝ կապված արագ արձագանքման հետ։ Այն հաճախ օգտագործվում է զեղչերի, հզոր հրավերների կամ արագ գործողությունների համար, քանի որ ուղորդում է ուշադրությունը ու խթանում է արագ որոշումներ կայացնել։Կապույտ
Կապույտը խաղաղության, վստահության և արժանապատվության խորհրդանիշ է։ Այն ստեղծում է վստահություն ու ապահովություն, ուստի շատ բրենդներ՝ ֆինանսական և տեխնոլոգիական ոլորտներից, հաճախ օգտագործում են կապույտ գույնը՝ հաստատելու իրենց հավատարմությունը և համբավը։Դեղին
Դեղին գույնը կապվում է արևի, ուրախության և ուրախ տրամադրության հետ։ Այն խթանում է հոգևոր բարձրացում և կարող է օգտագործվել ապրանքների ձևավորման մեջ, որոնք պահանջում են ուշադրություն՝ միաժամանակ չխանգարելով լուրջ տպավորություն ստեղծելուն։Կանաչ
Կանաչը բնական, առողջ ու խաղաղ գույն է։ Այն հաճախ օգտագործվում է էկոլոգիական ապրանքների, առողջապահության և բնապահպանական կազմակերպությունների կողմից։ Կանաչն անցանկալի արդյունքների դեպքում կարող է նաև խթանել հանգստություն և հավասարակշռություն։Սպիտակ
Սպիտակը մաքրություն, պարզություն և տերմինալություն է խորհրդանշում։ Այս գույնը սազում է բարձրակարգ ապրանքների, կոսմետիկայի, նաև տեխնոլոգիական արտադրանքի հետ՝ ցույց տալով նրանց կատարելությունը և ինովացիոնությունը։Սև
Սև գույնը՝ մռայլ և լուրջ, ներկայացնում է դասականություն, էլեգանտություն ու էլիտարություն։ Այն հաճախ օգտագործվում է բարձրակարգ ապրանքների համար, օրինակ՝ ադամանդների կամ շքեղ ավտոմեքենաների համար, քանի որ այն կարևորվում է նաև որպես սեքսուալ ու ուժեղ գույն։ Մարքեթինգում գույների հոգեբանության ճիշտ կիրառում կարող է էականորեն ազդել բրենդի կերպարի ձևավորման, սպառողի արձագանքի և ապրանքի հաջողության վրա։ Գույների ընտրությունը պետք է լինի ռազմավարական՝ համապատասխանելով բրենդի հիմնական արժեքներին և նպատակներին։
Դիտվել է
1708անգամ
Դիտեք նաև
10 / Մարտ / 2020
Հրապարակվեց Ամերիա ընկերության բացառիկ հետազոտությունը` ՓՄՁ ոլորտի ներկա վիճակի ու զարգացման...
Ամերիա ՓԲ ընկերությունը իրականացրել է Փոքր և միջին ձեռնարկատիրության ոլորտի վերաբերյալ ծավալուն հետազոտություն, որը հնարավորություն է տալիս արդյունավետ գնահատելու ոլորտի ներկա վիճակը, սպասումներն...
02 / Ապրիլ / 2020
Ամերիաբանկը կանգնած է բիզնեսի կողքին` երկարաժամկետ ֆինանսավորման նոր և ճկուն հնարավորություննեով
Ամերիաբանկը 30 միլիոն ԱՄՆ դոլարի երկարաժամկետ ֆինանսական միջոցներ է ներգրավել Ավստրիական զարգացման բանկից (OeEB), որոնք ուղղվելու են փոքր և միջին ձեռնարկությունների (ՓՄՁ), ինչպես նաև Հայաստանում...
02 / Ապրիլ / 2020
Ամերիաբանկը շարունակում է ֆինանսապես սատարել ներմուծող և արտահանող ընկերություններին
Միջազգային ֆինանսական կառույցների և առաջատար բանկերի հետ Ամերիաբանկի ունեցած երկարատև ու արդյունավետ համագործակցության շրջանակներում հնարավոր է դարձել լրացուցիչ ներգրավել մոտ 20 մլն ԱՄՆ դոլարի...
11 / Ապրիլ / 2020
Հայկ Եսայանը և Ucom–ի 576 աշխատակից դիմում են գրել. Եսայան եղբայրների հայտարարությունը
Ucom ընկերության շուրջ իրադարձությունների հետ կապված ընկերության հիմնադիրներ Հայկ և Ալեքսանդր Եսայան եղբայրները տարածել են հայտարարություն, որը ներկայացնում ենք ստորև.
Հայկ Եսայանը հաստատում է...
25 / Ապրիլ / 2020
Ծնեբեկի օգտակարությունը․ մեկնաբանում է մասնագետը
Գյուղատնեսության, ծնեբեկի և մի շարք այլ հարցերի շուրջ զրույց գյուղտնտես Դավիթ Դավթյանի հետ
07 / Մայիս / 2020
Ճգնաժամը կտևի մոտ վեց ամիս․ Վահրամ Միրաքյան
Yelaket.am-ի զրուցակիցն է գործարար, մարկետոլոգ Վահրամ Միրաքյանը։
Կորոնավիրուսը մի քանի շաբաթում փոխեց աշխարհը։ Այնպես փոխեց, որ դրա հետևանքները, թերևս, երկար կկրենք կենցաղում, մարդկային...
17 / Մայիս / 2020
LA Solar Group-ը աննախադեպ շահավետ առաջարկներ ունի Հայաստանի համար. Տեսանյութ
LA Solar Group-ը ԱՄՆ-ում գործում է արդեն մոտ տասը տարի, այս ընթացքում ընկերությունը կարողացել է զարգացման մեծ ուղի անցնել և զգալի հետագիծ թողնել ոլորտում: Ընկերության հիմնադիրը ամերիկահայ գործարար...
10 / Հունիս / 2020
ONEX-ը գործարկեց Հայաստանում առաջին SMART LOCKER-ը
Հայկական ONEX ընկերությունը, որը մատուցում է օնլայն գնումների արագ առաքման ծառայություն, գործարկեց Հայաստանում առաջին SMART LOCKER-ը։
Սեփական արտադրության այս նորարար տեխնոլոգիան կդարձնի օնլայն...