Country Flag
Facebook logo Instagram logo
am
ru en
20 / Փետրվար / 2025 : 17-33

Հաջողության ճանապարհը շոու-բիզնեսից մինչև ձեռնարկատիրություն

Շատ հայտնի մարդիկ չեն սահմանափակվում միայն իրենց հիմնական մասնագիտությամբ և որոշում են մուտք գործել բիզնեսի աշխարհ: Նրանց ստեղծած ընկերությունները երբեմն դառնում են համաշխարհային բրենդներ, որոնք գրավում են միլիոնավոր մարդկանց սրտերը: Ստորև կներկայացնենք մի քանի հետաքրքիր դեպք, երբ հայտնի մարդիկ ստեղծել են նորարարական և եկամտաբեր բիզնեսներ։

1. Ռիհաննա – «Fenty Beauty»

Երգչուհի Ռիհաննան 2017 թվականին հիմնադրեց «Fenty Beauty»-ն, որը հեղափոխական ազդեցություն ունեցավ գեղեցկության արդյունաբերության վրա: Բրենդը ներկայացրեց 40-ից ավելի տարբեր երանգներով տոնային կրեմներ, ինչը կարևոր քայլ էր դեպի ներառականություն: «Fenty Beauty»-ն ոչ միայն ֆինանսական մեծ հաջողություն ունեցավ, այլև փոխեց գեղեցկության ստանդարտները։

2. Ջեսիկա Ալբա – «The Honest Company»

Դերասանուհի Ջեսիկա Ալբան հիմնեց «The Honest Company»-ն, որն առաջարկում է բնական, էկոլոգիապես մաքուր կոսմետիկա և կենցաղային ապրանքներ: Ալբան ոգեշնչվեց այս գաղափարով, երբ երեխաների համար անվտանգ խնամքի միջոցներ չէր գտնում շուկայում: Այսօր ընկերությունը գնահատվում է միլիարդավոր դոլարներով։

3. Քանյե Ուեսթ – «Yeezy»

Ռեփեր Քանյե Ուեսթը սկսեց իր «Yeezy» բրենդը, որը համագործակցեց «Adidas»-ի հետ և վերածվեց համաշխարհային սպորտային նորաձևության երևույթի: «Yeezy»-ի բացառիկ դիզայնն ու սահմանափակ քանակով թողարկվող մոդելները ստեղծեցին բարձր պահանջարկ, դարձնելով այն շուկայում ամենահայտնի ապրանքանիշերից մեկը։

4. Դուեյն «The Rock» Ջոնսոն – «Teremana Tequila»


Հանրաճանաչ դերասան և նախկին ըմբիշ Դուեյն Ջոնսոնը 2020 թվականին թողարկեց իր «Teremana Tequila»-ն, որը շատ արագ դարձավ սիրված ալկոհոլային բրենդերից մեկը: Ջոնսոնը մեծ ուշադրություն դարձրեց որակին, իսկ բրենդի շուկայավարումը հիմնված էր իր անձնական կապի և հեղինակության վրա։

5. Օփրա Ուինֆրի – «OWN» (Oprah Winfrey Network)


Հեռուստահաղորդավարուհի Օփրա Ուինֆրին 2011 թվականին հիմնեց «OWN» հեռուստաալիքը, որը դարձավ հզոր հարթակ սոցիալական և մշակութային կարևոր հարցերի բարձրաձայնման համար: Ուինֆրին միշտ հայտնի է եղել իր ազդեցիկ մեդիա նախագծերով, իսկ «OWN»-ն ապացուցեց, որ նա ոչ միայն հեռուստահաղորդավար է, այլև հեռատես ձեռնարկատեր։


Այս օրինակները ցույց են տալիս, որ հայտնի մարդիկ կարող են ոչ միայն փայլել իրենց հիմնական գործունեության մեջ, այլև հաջողություն գրանցել ձեռնարկատիրական աշխարհում: Նրանց բիզնեսները ոչ միայն եկամտաբեր են, այլև հաճախ մեծ ազդեցություն ունեն իրենց ոլորտի վրա՝ ներշնչելով միլիոնավոր մարդկանց։
Դիտվել է 1374անգամ
Վերջին լուրեր