Country Flag
Facebook logo Instagram logo
am
ru en
23 / Մայիս / 2025 : 17-25

Mistake Out-ի պատմությունը՝ քարտուղարուհու հայտնագործությունը, որ փոխեց գրասենյակային աշխարհը

20-րդ դարի կեսերին, երբ համակարգիչներն ու թվային տեքստային մշակիչները դեռ չկային, գրասենյակային աշխատողները իրենց հույսը դրել էին միմիայն էլեկտրական կամ մեխանիկական գրամեքենաների վրա։ Սխալները շտկելը գրեթե անհնարին էր. եթե մի բառ սխալ է գրվում, ամբողջ էջը հաճախ պետք էր վերատպել։ Այս խնդիրը հատկապես ծանր էր քարտուղարների և գործավարների համար։

Այդ ժամանակ Բեթ Նեսմիթ Գրեհեմ անունով մի քարտուղարուհի Դալլասում՝ Texas Bank and Trust ընկերությունում, ստեղծագործական լուծում առաջարկեց այս պրակտիկ խնդիրին։ Նա արվեստի հանդեպ սեր ուներ և գիտեր, որ նկարիչները սխալները ուղղում են պարզապես ներկով ծածկելով։ Այս գաղափարով ոգեշնչված՝ նա խառնեց սպիտակ ջրային ներկը՝ օգտագործելով խոհանոցային միքսեր, և սկսեց այն կիրառել՝ գրամեքենայով արած սխալներն ուղղելու համար։ Գրասենյակում այս «սպիտակ հեղուկը» շատ արագ սկսեց հետաքրքրել նաև մյուսներին։ Բեթը սկսեց այն լցնել փոքրիկ շշերի մեջ և վաճառել գործընկերներին՝ անվանելով այն Mistake Out։

Հետագայում, երբ արտադրությունը մեծացավ, նա ստեղծեց իր սեփական փոքր բիզնեսը՝ The Mistake Out Company։ Նա այդ ընթացքում վերամշակեց բանաձևը, բարելավեց արտադրանքի որակը և փոխեց անունը՝ դարձնելով այն ավելի կոմերցիոն՝ Liquid Paper։ Մինչև 1979 թվականը Բեթի ստեղծած հեղուկը օգտագործվում էր գրեթե բոլոր գրասենյակներում ԱՄՆ-ում։ Այդ տարի նա վաճառեց իր ընկերությունը Gillette Corporation-ին՝ 47.5 միլիոն դոլարով, միաժամանակ պահելով պարբերական վարձատրության իրավունքները։ Նա դարձավ ոչ միայն հաջողակ կին ձեռնարկատեր, այլև օրինակ, թե ինչպես կարող է համառությունն ու ստեղծագործ միտքը հաղթահարել առօրյա դժվարությունները և բերել համաշխարհային հաջողության։


Բեթ Նեսմիթ Գրեհեմի պատմությունը մի յուրահատուկ վկայություն է այն բանի, թե ինչպես մի համեստ քարտուղարուհու օրինական խնդիրները կարող են դառնալ տեխնոլոգիական լուծումների ծննդավայր, եթե այդ մարդն ունի փոքր-ինչ երևակայություն, հնարամտություն և հաստատակամություն։
Դիտվել է 954անգամ
Վերջին լուրեր