Country Flag
Facebook logo Instagram logo
am
ru en
05 / Հունիս / 2025 : 15-27

Mashable-ի վերելքը. Ինչպես 19-ամյա բլոգը դարձավ գլոբալ մեդիա հսկա

2005 թվականին, 19-ամյա շոտլանդացի Փիթ Քեշմորը, ապրելով իր ծնողների տանը Աբերդինում, հիմնադրեց Mashable բլոգը՝ նպատակ ունենալով պարզ ու հասանելի ձևով ներկայացնել տեխնոլոգիաների և սոցիալական մեդիայի նորությունները։ Նրա մոտիվացիան ձևավորվել էր դեռ պատանեկության տարիներին՝ առողջական խնդիրների պատճառով երկար ժամանակ տանը մնալու ընթացքում, երբ նա սկսեց խորությամբ ուսումնասիրել ինտերնետը և տեխնոլոգիաները։

Սկզբում Քեշմորը միայնակ էր վարում բլոգը՝ օրական մինչև 20 ժամ աշխատելով։ Նրա գրառումները հիմնականում վերաբերում էին տեխնոլոգիական նորություններին և սոցիալական մեդիայի զարգացումներին։ Բլոգը արագորեն ձեռք բերեց ընթերցողների լայն շրջանակ՝ ամսական հասնելով միլիոնավոր այցելությունների։ 2009 թվականին Time ամսագիրը Mashable-ը ճանաչեց տարվա լավագույն բլոգներից մեկը։

Mashable-ի հաջողությունը պայմանավորված էր ինչպես ճիշտ ժամանակին շուկա մուտք գործելով՝ սոցիալական մեդիայի բումի ժամանակաշրջանում, այնպես էլ Քեշմորի աշխատասիրությամբ և նորարարական մոտեցմամբ։ Նա ձգտում էր տեխնոլոգիական բարդ թեմաները ներկայացնել հասանելի և հետաքրքիր ձևով՝ գրավելով ոչ միայն տեխնոլոգիաներով հետաքրքրվողներին, այլև լայն հասարակությանը։

Mashable-ի աճը գրավեց խոշոր մեդիա ընկերությունների ուշադրությունը։ 2012 թվականին շրջանառվեցին լուրեր, որ CNN-ը մտադիր է գնել Mashable-ը մոտ $200 միլիոնով, սակայն գործարքը չկայացավ։ 2017 թվականին Mashable-ը վաճառվեց Ziff Davis ընկերությանը մոտ $50 միլիոնով։ Այդ ժամանակ Mashable-ը ֆինանսական դժվարությունների մեջ էր՝ չհասնելով գովազդային եկամուտների նպատակային ցուցանիշներին։ Ziff Davis-ի ձեռքբերումից հետո Mashable-ը վերակազմավորվեց՝ կենտրոնանալով տեխնոլոգիական նորությունների վրա և ընդլայնելով իր ներկայությունը տարբեր երկրներում։

Չնայած որոշ աշխատակիցների կրճատմանը, Mashable-ը պահպանեց իր հիմնական թիմը և շարունակեց զարգանալ։ Mashable-ի պատմությունը վկայում է, որ համառ աշխատանքը, նորարարական մոտեցումը և ճիշտ ժամանակին շուկա մուտք գործելը կարող են բլոգը վերածել գլոբալ մեդիա հսկայի։

Փիթ Քեշմորի օրինակը ցույց է տալիս, որ նույնիսկ առանց ֆորմալ կրթության, հնարավոր է հասնել մեծ հաջողությունների՝ եթե կա նպատակասլացություն և կրքոտություն։
Դիտվել է 1713անգամ
Վերջին լուրեր