05 / Հունիս / 2025 : 15-27
Mashable-ի վերելքը. Ինչպես 19-ամյա բլոգը դարձավ գլոբալ մեդիա հսկա

Սկզբում Քեշմորը միայնակ էր վարում բլոգը՝ օրական մինչև 20 ժամ աշխատելով։ Նրա գրառումները հիմնականում վերաբերում էին տեխնոլոգիական նորություններին և սոցիալական մեդիայի զարգացումներին։ Բլոգը արագորեն ձեռք բերեց ընթերցողների լայն շրջանակ՝ ամսական հասնելով միլիոնավոր այցելությունների։ 2009 թվականին Time ամսագիրը Mashable-ը ճանաչեց տարվա լավագույն բլոգներից մեկը։
Mashable-ի հաջողությունը պայմանավորված էր ինչպես ճիշտ ժամանակին շուկա մուտք գործելով՝ սոցիալական մեդիայի բումի ժամանակաշրջանում, այնպես էլ Քեշմորի աշխատասիրությամբ և նորարարական մոտեցմամբ։ Նա ձգտում էր տեխնոլոգիական բարդ թեմաները ներկայացնել հասանելի և հետաքրքիր ձևով՝ գրավելով ոչ միայն տեխնոլոգիաներով հետաքրքրվողներին, այլև լայն հասարակությանը։
Mashable-ի աճը գրավեց խոշոր մեդիա ընկերությունների ուշադրությունը։ 2012 թվականին շրջանառվեցին լուրեր, որ CNN-ը մտադիր է գնել Mashable-ը մոտ $200 միլիոնով, սակայն գործարքը չկայացավ։ 2017 թվականին Mashable-ը վաճառվեց Ziff Davis ընկերությանը մոտ $50 միլիոնով։ Այդ ժամանակ Mashable-ը ֆինանսական դժվարությունների մեջ էր՝ չհասնելով գովազդային եկամուտների նպատակային ցուցանիշներին։
Ziff Davis-ի ձեռքբերումից հետո Mashable-ը վերակազմավորվեց՝ կենտրոնանալով տեխնոլոգիական նորությունների վրա և ընդլայնելով իր ներկայությունը տարբեր երկրներում։
Չնայած որոշ աշխատակիցների կրճատմանը, Mashable-ը պահպանեց իր հիմնական թիմը և շարունակեց զարգանալ։ Mashable-ի պատմությունը վկայում է, որ համառ աշխատանքը, նորարարական մոտեցումը և ճիշտ ժամանակին շուկա մուտք գործելը կարող են բլոգը վերածել գլոբալ մեդիա հսկայի։
Փիթ Քեշմորի օրինակը ցույց է տալիս, որ նույնիսկ առանց ֆորմալ կրթության, հնարավոր է հասնել մեծ հաջողությունների՝ եթե կա նպատակասլացություն և կրքոտություն։
Դիտվել է
1713անգամ
Դիտեք նաև
10 / Մարտ / 2020
Հրապարակվեց Ամերիա ընկերության բացառիկ հետազոտությունը` ՓՄՁ ոլորտի ներկա վիճակի ու զարգացման...
Ամերիա ՓԲ ընկերությունը իրականացրել է Փոքր և միջին ձեռնարկատիրության ոլորտի վերաբերյալ ծավալուն հետազոտություն, որը հնարավորություն է տալիս արդյունավետ գնահատելու ոլորտի ներկա վիճակը, սպասումներն...
02 / Ապրիլ / 2020
Ամերիաբանկը կանգնած է բիզնեսի կողքին` երկարաժամկետ ֆինանսավորման նոր և ճկուն հնարավորություննեով
Ամերիաբանկը 30 միլիոն ԱՄՆ դոլարի երկարաժամկետ ֆինանսական միջոցներ է ներգրավել Ավստրիական զարգացման բանկից (OeEB), որոնք ուղղվելու են փոքր և միջին ձեռնարկությունների (ՓՄՁ), ինչպես նաև Հայաստանում...
02 / Ապրիլ / 2020
Ամերիաբանկը շարունակում է ֆինանսապես սատարել ներմուծող և արտահանող ընկերություններին
Միջազգային ֆինանսական կառույցների և առաջատար բանկերի հետ Ամերիաբանկի ունեցած երկարատև ու արդյունավետ համագործակցության շրջանակներում հնարավոր է դարձել լրացուցիչ ներգրավել մոտ 20 մլն ԱՄՆ դոլարի...
11 / Ապրիլ / 2020
Հայկ Եսայանը և Ucom–ի 576 աշխատակից դիմում են գրել. Եսայան եղբայրների հայտարարությունը
Ucom ընկերության շուրջ իրադարձությունների հետ կապված ընկերության հիմնադիրներ Հայկ և Ալեքսանդր Եսայան եղբայրները տարածել են հայտարարություն, որը ներկայացնում ենք ստորև.
Հայկ Եսայանը հաստատում է...
25 / Ապրիլ / 2020
Ծնեբեկի օգտակարությունը․ մեկնաբանում է մասնագետը
Գյուղատնեսության, ծնեբեկի և մի շարք այլ հարցերի շուրջ զրույց գյուղտնտես Դավիթ Դավթյանի հետ
07 / Մայիս / 2020
Ճգնաժամը կտևի մոտ վեց ամիս․ Վահրամ Միրաքյան
Yelaket.am-ի զրուցակիցն է գործարար, մարկետոլոգ Վահրամ Միրաքյանը։
Կորոնավիրուսը մի քանի շաբաթում փոխեց աշխարհը։ Այնպես փոխեց, որ դրա հետևանքները, թերևս, երկար կկրենք կենցաղում, մարդկային...
17 / Մայիս / 2020
LA Solar Group-ը աննախադեպ շահավետ առաջարկներ ունի Հայաստանի համար. Տեսանյութ
LA Solar Group-ը ԱՄՆ-ում գործում է արդեն մոտ տասը տարի, այս ընթացքում ընկերությունը կարողացել է զարգացման մեծ ուղի անցնել և զգալի հետագիծ թողնել ոլորտում: Ընկերության հիմնադիրը ամերիկահայ գործարար...
10 / Հունիս / 2020
ONEX-ը գործարկեց Հայաստանում առաջին SMART LOCKER-ը
Հայկական ONEX ընկերությունը, որը մատուցում է օնլայն գնումների արագ առաքման ծառայություն, գործարկեց Հայաստանում առաջին SMART LOCKER-ը։
Սեփական արտադրության այս նորարար տեխնոլոգիան կդարձնի օնլայն...