12 / Հունիս / 2025 : 13-09
«The Economist». 21-րդ դարի ամենահաջող կարգախոսներից մեկը

The Economist-ը սկսեց ասոցացվել խելացիության, վերլուծական մտածողության և կարիերայի առաջընթացի հետ։
1986-ից սկսած՝ The Economist-ը համագործակցեց Abbott Mead Vickers BBDO գովազդային գործակալության հետ, և ամսագիրը վերապրեց նոր՝ շուկայավարման վերածնունդ։ Գլխավոր քայլերից մեկը կարմիր գույնի ընտրությունն էր՝ որպես ուշադրություն գրավող, հուժկու ու վստահության գույն։
Գովազդային ռազմավարությունն ընկած էր հետևյալ սկզբունքների վրա.
1. Տարվա մեջ երկու անգամ՝ գարնանն ու աշնանը, վարվում էր ինտենսիվ գովազդային արշավ։
2. Կենտրոնացումը դրված էր խորը իմաստ ունեցող, կրեատիվ հաղորդագրությունների վրա։
Նպատակը՝ ընթերցողին ոգևորել հաղթահարել խոչընդոտները, ինչպես արել է ամսագիրը։
Հաջողված կարգախոսների օրինակներ
1. «Ignore obstacles – Անտեսեք արգելքները»Նպատակը՝ ընթերցողին ոգևորել հաղթահարել խոչընդոտները, ինչպես արել է ամսագիրը։
2. «The Economist կարդացողների 100 տոկոսն ունի կարծիք»
Թիրախավորված է անկախ մտածողությամբ մարդկանց վրա, ովքեր որոշում են կայացնում, այլ ոչ թե հետևում։
Թիրախավորված է անկախ մտածողությամբ մարդկանց վրա, ովքեր որոշում են կայացնում, այլ ոչ թե հետևում։
3. «Կարծիք ունեցողների ընտրությունն»
Այս կարգախոսը շեշտադրում է ընթերցողների բազմակողմանի զարգացվածությունը։
Այս կարգախոսը շեշտադրում է ընթերցողների բազմակողմանի զարգացվածությունը։
4. Ինքնաթիռում օգտագործվող դիմակների վրա՝ «Մթության մեջ հանկարծ երկար չմնաք»
Virgin Airlines-ի հետ համագործակցությամբ The Economist-ը անգամ թռիչքի ժամանակ գրավեց ուղևորի ուշադրությունը։
Այս նորարարական մոտեցումներն ապահովեցին 25% աճ ընթերցողների թվի մեջ ընդամենը մեկ տասնամյակում։ Դասը պարզ է՝ ճիշտ և ազնիվ հաղորդագրությունը, որն արտացոլում է ապրանքի իրական արժեքը, հանգեցնում է վստահության ու երկարաժամկետ հաջողության։
Դիտվել է
609անգամ
Դիտեք նաև
21 / Փետրվար / 2020
ՊԵԿ-ը սննկացնում է փոքր հյուրանոցներին
2018թ. հուլիսի մեկից ուժի մեջ մտած և մինչև 2019 թ. դեկտեմբերի 31-ը գործող հարկային օրենսգրքի 258 հոդվածը իսկական պատուհաս է դարձել շրջանառության հարկով աշխատող հյուրանոցների համար, որովհետև ըստ այդ...
22 / Հունվար / 2020
Մեզ համար նպատակային է աշխարհին ներկայանալը հայկական որակյալ ջրի տեսականիով. Վարդան Վահանյան
Բիզնես Ելակետ հաղորդաշարի հյուրը ARARAT GROUP USA գործադիր-տնօրեն Վարդան Վահանյանն է։
2016 թվականին պաշտոնապես բացվեց ARARAT GROUP ջրերի գործարանը՝ Արտաշատ քաղաքում: Մինչ բացումը շուրջ 12 տարի...
21 / Հունվար / 2020
Հարցազրույց Ելակետում հաղորդաշարի հյուրը գյուղատնտես Դավիթ Դավթյանն է
Գյուղատնտեսությունն այսօր աղետալի վիճակում է։ Տասնյակ տարիների անգործության սխալ, սխալ գործունեության արդյունքները, ամեն ինչ թվերով է երևում։ Հողագործության ոլորտում ըստ պաշտոնական թվերի ...
23 / Հունվար / 2020
Ամերիկյան Էլ էյ Սոլար գրուպ ընկերությունն (LA Solar Group) Հայաստանում մասնաճուղ է հիմադրել
Ամերիկյան Էլ էյ Սոլար գրուպ ընկերությունն (LA Solar Group) բանակցություններ է վարում Հայաստանում էլեկտրոմոբիլների՝ մարդատար էլեկտրական մեքենաների շուկան համալրելու և զարգացնելու նպատակով խոշոր...
31 / Հունվար / 2020
Դոլարն ու եվրոն թանկացել են
ԱՄՆ դոլարի փոխարժեքն այսօր՝ հունվարի 30-ին, կազմել է 478.69 դրամ՝ նախորդ օրվա համեմատ աճել է 0.11 դրամով: Այդ մասին տեղեկանում ենք ՀՀ կենտրոնական բանկի պաշտոնական կայքից։ Եվրոյի փոխարժեքը կազմել է...
10 / Մարտ / 2020
Հրապարակվեց Ամերիա ընկերության բացառիկ հետազոտությունը` ՓՄՁ ոլորտի ներկա վիճակի ու զարգացման...
Ամերիա ՓԲ ընկերությունը իրականացրել է Փոքր և միջին ձեռնարկատիրության ոլորտի վերաբերյալ ծավալուն հետազոտություն, որը հնարավորություն է տալիս արդյունավետ գնահատելու ոլորտի ներկա վիճակը, սպասումներն...
30 / Մարտ / 2020
Կառավարության նիստը՝ ուղիղ
Կառավարության նիստը՝ ուղիղ
01 / Ապրիլ / 2020
Գազպրոմ Արմենիան մտադիր է թանկացնել գազը
Գազպրոմ Արմենիա փակ բաժնետիրական ընկերությունը և Տրանսգազ սահմանափակ պատասխանատվությամբ ընկերությունը մտադիր են դիմել Հայաստանի Հանրապետության հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողով`...