Country Flag
Facebook logo Instagram logo
am
ru en
12 / Հունիս / 2025 : 13-09

«The Economist». 21-րդ դարի ամենահաջող կարգախոսներից մեկը

1999 թվականին «The Economist» ամսագրի մի գովազդային կարգախոս՝ «Ես երբեք չեմ կարդում The Economist. 42-ամյա մենեջեր պրակտիկանտ», ճանաչվեց 20-րդ դարի լավագույններից։ Ինչու՞։ Որովհետև այն ուղիղ կերպով մատնանշում է, որ այս ամսագիրը կարդալը նշանակում է մասնագիտական աճ, իսկ չկարդալը՝ տեղում կանգ առնել։ Այս գովազդային արշավը դարձավ իսկական հիթ՝ փոխելով ամսագրի ընկալումը Մեծ Բրիտանիայում։

The Economist-ը սկսեց ասոցացվել խելացիության, վերլուծական մտածողության և կարիերայի առաջընթացի հետ։ 1986-ից սկսած՝ The Economist-ը համագործակցեց Abbott Mead Vickers BBDO գովազդային գործակալության հետ, և ամսագիրը վերապրեց նոր՝ շուկայավարման վերածնունդ։ Գլխավոր քայլերից մեկը կարմիր գույնի ընտրությունն էր՝ որպես ուշադրություն գրավող, հուժկու ու վստահության գույն։

Գովազդային ռազմավարությունն ընկած էր հետևյալ սկզբունքների վրա.

1. Տարվա մեջ երկու անգամ՝ գարնանն ու աշնանը, վարվում էր ինտենսիվ գովազդային արշավ։
2. Կենտրոնացումը դրված էր խորը իմաստ ունեցող, կրեատիվ հաղորդագրությունների վրա։

Հաջողված կարգախոսների օրինակներ

1. «Ignore obstacles – Անտեսեք արգելքները»
Նպատակը՝ ընթերցողին ոգևորել հաղթահարել խոչընդոտները, ինչպես արել է ամսագիրը։
2. «The Economist կարդացողների 100 տոկոսն ունի կարծիք»
Թիրախավորված է անկախ մտածողությամբ մարդկանց վրա, ովքեր որոշում են կայացնում, այլ ոչ թե հետևում։
3. «Կարծիք ունեցողների ընտրությունն»
Այս կարգախոսը շեշտադրում է ընթերցողների բազմակողմանի զարգացվածությունը։
4. Ինքնաթիռում օգտագործվող դիմակների վրա՝ «Մթության մեջ հանկարծ երկար չմնաք»
Virgin Airlines-ի հետ համագործակցությամբ The Economist-ը անգամ թռիչքի ժամանակ գրավեց ուղևորի ուշադրությունը։

Այս նորարարական մոտեցումներն ապահովեցին 25% աճ ընթերցողների թվի մեջ ընդամենը մեկ տասնամյակում։ Դասը պարզ է՝ ճիշտ և ազնիվ հաղորդագրությունը, որն արտացոլում է ապրանքի իրական արժեքը, հանգեցնում է վստահության ու երկարաժամկետ հաջողության։
Դիտվել է 609անգամ
Վերջին լուրեր