16 / Հունիս / 2025 : 16-28
Ինչպե՞ս արդյունավետ ներկայացնել բիզնեսը ցուցահանդեսներում և էքսպոներում

Մասնակցության գնահատում՝
1․ Ուսումնասիրել այցելուների սոցիալական շերտը, տարիքը, ոլորտն ու եկամուտները։2․ Գիտակցել, թե ովքեր են մյուս մասնակիցները և նրանց հեղինակությունը։
3․ Ուշադրություն դարձնել պաշտոնական հյուրերի, լրագրողների ներկայությանը։
4․ Վերլուծել կազմակերպիչների նախորդ փորձն ու միջոցառումների հաջողությունը։
էֆեկտիվ մասնակցության գործիքներ՝
1․ Այցեքարտը դարձնել արժեքավոր՝ զեղչ կամ առաջարկով։2․ B2B համար պատրաստել մարկետինգ քիթ՝ ընկերության ուժեղ կողմերով։
3․ Առաջարկել անվճար նմուշներ կամ փորձարկումներ։
4․ Տարածել ֆլայերներ, բուկլետներ, օգտագործել վիդեո և երաժշտություն։
5․ Առաջարկել սահմանափակ ժամանակով զեղչեր, նվեր քարտեր, խաղեր կամ մրցույթներ։
6․ Ունենալ ակտիվ թիմ՝ տաղավարում և տարածքում աշխատող։

Միջանձնային գործոններ՝
1․ Պատրաստել վաճառքի սքրիփթ՝ վստահ և արդյունավետ շփման համար։2․ Խնամել վաճառողների արտաքին տեսքն ու խոսելաոճը։
3․ Ընտրել թիմ անդամներին ըստ թիրախային լսարանի։
Հետագայում կապի պահպանում՝
1․ Հավաքել կոնտակտային տվյալներ հետագա համագործակցության համար։2․ Եթե էքսպոն արդյունավետ է, նշանակել վաճառքի մենեջեր, որը կզբաղվի ցուցահանդեսներով։Ցուցահանդեսը կարող է դառնալ ոչ միայն վաճառքի, այլ նաև մարքեթինգային հարթակ, նոր կապերի ու շուկաների բացման հնարավորություն, եթե պատրաստ եք դրա համար։
Դիտվել է
979անգամ
Դիտեք նաև
10 / Մարտ / 2020
Հրապարակվեց Ամերիա ընկերության բացառիկ հետազոտությունը` ՓՄՁ ոլորտի ներկա վիճակի ու զարգացման...
Ամերիա ՓԲ ընկերությունը իրականացրել է Փոքր և միջին ձեռնարկատիրության ոլորտի վերաբերյալ ծավալուն հետազոտություն, որը հնարավորություն է տալիս արդյունավետ գնահատելու ոլորտի ներկա վիճակը, սպասումներն...
02 / Ապրիլ / 2020
Ամերիաբանկը կանգնած է բիզնեսի կողքին` երկարաժամկետ ֆինանսավորման նոր և ճկուն հնարավորություննեով
Ամերիաբանկը 30 միլիոն ԱՄՆ դոլարի երկարաժամկետ ֆինանսական միջոցներ է ներգրավել Ավստրիական զարգացման բանկից (OeEB), որոնք ուղղվելու են փոքր և միջին ձեռնարկությունների (ՓՄՁ), ինչպես նաև Հայաստանում...
02 / Ապրիլ / 2020
Ամերիաբանկը շարունակում է ֆինանսապես սատարել ներմուծող և արտահանող ընկերություններին
Միջազգային ֆինանսական կառույցների և առաջատար բանկերի հետ Ամերիաբանկի ունեցած երկարատև ու արդյունավետ համագործակցության շրջանակներում հնարավոր է դարձել լրացուցիչ ներգրավել մոտ 20 մլն ԱՄՆ դոլարի...
11 / Ապրիլ / 2020
Հայկ Եսայանը և Ucom–ի 576 աշխատակից դիմում են գրել. Եսայան եղբայրների հայտարարությունը
Ucom ընկերության շուրջ իրադարձությունների հետ կապված ընկերության հիմնադիրներ Հայկ և Ալեքսանդր Եսայան եղբայրները տարածել են հայտարարություն, որը ներկայացնում ենք ստորև.
Հայկ Եսայանը հաստատում է...
25 / Ապրիլ / 2020
Ծնեբեկի օգտակարությունը․ մեկնաբանում է մասնագետը
Գյուղատնեսության, ծնեբեկի և մի շարք այլ հարցերի շուրջ զրույց գյուղտնտես Դավիթ Դավթյանի հետ
07 / Մայիս / 2020
Ճգնաժամը կտևի մոտ վեց ամիս․ Վահրամ Միրաքյան
Yelaket.am-ի զրուցակիցն է գործարար, մարկետոլոգ Վահրամ Միրաքյանը։
Կորոնավիրուսը մի քանի շաբաթում փոխեց աշխարհը։ Այնպես փոխեց, որ դրա հետևանքները, թերևս, երկար կկրենք կենցաղում, մարդկային...
17 / Մայիս / 2020
LA Solar Group-ը աննախադեպ շահավետ առաջարկներ ունի Հայաստանի համար. Տեսանյութ
LA Solar Group-ը ԱՄՆ-ում գործում է արդեն մոտ տասը տարի, այս ընթացքում ընկերությունը կարողացել է զարգացման մեծ ուղի անցնել և զգալի հետագիծ թողնել ոլորտում: Ընկերության հիմնադիրը ամերիկահայ գործարար...
10 / Հունիս / 2020
ONEX-ը գործարկեց Հայաստանում առաջին SMART LOCKER-ը
Հայկական ONEX ընկերությունը, որը մատուցում է օնլայն գնումների արագ առաքման ծառայություն, գործարկեց Հայաստանում առաջին SMART LOCKER-ը։
Սեփական արտադրության այս նորարար տեխնոլոգիան կդարձնի օնլայն...