Country Flag
Facebook logo Instagram logo
am
ru en
05 / Հուլիս / 2025 : 16-55

Ի՞նչ է e-mail մարկետինգը իրականում

Չնայած էլեկտրոնային փոստը համացանցի վաղ օրերից ի վեր կիրառվում է, այն մինչ այժմ մնում է ամենաարդյունավետ գործիքներից մեկը՝ վաճառքի, բրենդի առաջխաղացման և հաճախորդների հետ հաղորդակցման համար։ Շատերը e-mail մարկետինգը շփոթում են սպամի հետ, բայց սա էական սխալ է։

Ի տարբերություն սպամի՝ e-mail մարկետինգը հիմնված է հարգանքի, համաձայնության և օգտակարության սկզբունքների վրա։ Դա երկկողմանի հարաբերություն է, որի նպատակը վստահության հիման վրա կայուն կապ ստեղծելն է։

e-mail մարկետինգի 5 հիմնական սկզբունք

1. Թույլտվությամբ տվյալների հավաքում - Հասցեները պետք է հավաքել միայն հաճախորդի համաձայնությամբ։ Անձնական տվյալները չպետք է օգտագործել առանց . տեղեկացնելու՝ սա խաթարում է վստահությունը։

2. Բովանդակության համամասնություն - Նամակի հիմնական բովանդակության 80%-ը պետք է լինի օգտակար ու տեղեկատվական, և միայն 20%-ը՝ գովազդային։ Գովազդային հատվածը կարող է ներկայացվել հղման տեսքով՝ հետաքրքրվածներին ուղարկելով ավելի մանրամասն էջ։

3. Երկարաժամկետ կապ, ոչ կարճաժամկետ վաճառք - E-mail մարկետինգը մշտական կապի կառուցման միջոց է, ոչ միայն մեկանգամյա ակցիաներ տարածելու։

4. Անձնական հաղորդակցություն - Նամակները պետք է գրվեն ինչպես ընկերոջը՝ պարզ, հասկանալի լեզվով։ Ավելի լավ է, եթե ստորագրողը կոնկրետ անձ է, ոչ թե ընկերություն։

5. Հակիրճ ձևակերպում - Նամակները պետք է լինեն կարճ, բաժանված պարբերությունների և ունենան հղումներ՝ լրացուցիչ ընթերցման համար։ Հաշվի առեք, որ շատերը նամակներն ընթերցում են սմարթֆոնով։

Ինչպե՞ս հավաքել էլեկտրոնային հասցեներ


Ամենակարևոր մարտահրավերը ճիշտ լսարանից հասցեներ հավաքելն է։ Դրա լավագույն ձևերն են՝

- Բաժանորդագրություն կայքում՝ հստակ նշելով նպատակները
- Շնորհակալական նամակ գնումից կամ գրանցումից հետո
- Հետաքրքիր հոդվածների հրապարակում թեմատիկ լսարանի համար՝ գրանցման հղումով
- Թիրախային կայքերում պատուհանների տեղադրում գրավիչ նախաբանով՝ օրինակ՝ «Գրանցվիր և ստացիր վաճառքներն ավելացնող հնարքներ»

e-mail մարկետինգը կարող է դառնալ մարկետինգային ռազմավարության հզոր հենասյուն՝ եթե այն կիրառվում է մտածված ու պատասխանատվությամբ։
Դիտվել է 618անգամ
Վերջին լուրեր