24 / Հուլիս / 2025 : 18-39
Երբ փաթեթավորումը խոսում է բրենդի լեզվով. Tiffany & Co.-ի կախարդանքը

Մի քանի տարում ընկերությունը անցնում է զարդերի աշխարհ, կենտրոնանալով թանկարժեք քարերի, մատանիների և ապարանջանների վրա։ Տիֆանին գիտակցում էր, որ միայն լավագույն վարպետների միջոցով կարող է իր բրենդը վերածել արվեստի խորհրդանիշի։ Հենց այդ վարպետներն են ներմուծում աշխարհին հայտնի 925 պրոբը՝ միաձուլում, որը դարձավ որակի չափանիշ. 92.5% արծաթ և մնացածը՝ պղինձ, ցինկ կամ այլ մետաղներ՝ ամրության համար։
Սակայն այն, ինչ Tiffany & Co.-ն առանձնացրեց մյուսներից, մարքեթինգային պարզ, բայց հանճարեղ քայլն էր։ Բրենդը ընտրեց իր համար երկնագույն երանգը՝ որպես բրենդային գույն, հայտարարելով, որ այն երազանքների գույնն է։ Այս գույնը հետագայում դարձավ գրանցված ապրանքանիշ։ Tiffany Blue-ը դարձել է նույնքան ճանաչելի, որքան ապրանքները, որ կրում են այդ գույնի տուփերը։
Փաթեթավորումն այստեղ արդեն ապրանքից ոչ պակաս կարևոր է։
Հետազոտությունների համաձայն՝ երբ կինը ձեռքին պահում է Tiffany-ի տուփը, սրտի զարկերը արագանում են։ Բրենդը հաստատել է շատ պարզ կանոն. ոչ մի զարդ՝ առանց տուփի, և ոչ մի տուփ՝ առանց զարդի։ Այսինքն՝ դուք երբեք չեք կարող գնել դատարկ Tiffany-ի տուփ։ Շատերն անգամ խնդրում են վաճառել միայն տուփը, բայց մերժվում են. բրենդի մոգությունը չի վաճառվում առանձին։
Տուփի արժեքը այստեղ իրականում զգացմունքն է, որ այն արթնացնում է։ Այդ փոքրիկ կապույտ տուփն այսօր սիմվոլ է՝ սպասման, հուզմունքի, սիրո ու անմոռանալի պահերի։ Tiffany-ն ապացուցեց, որ փաթեթավորումն էլ կարող է դառնալ լեգենդ։
Դիտվել է
1266անգամ
Դիտեք նաև
10 / Մարտ / 2020
Հրապարակվեց Ամերիա ընկերության բացառիկ հետազոտությունը` ՓՄՁ ոլորտի ներկա վիճակի ու զարգացման...
Ամերիա ՓԲ ընկերությունը իրականացրել է Փոքր և միջին ձեռնարկատիրության ոլորտի վերաբերյալ ծավալուն հետազոտություն, որը հնարավորություն է տալիս արդյունավետ գնահատելու ոլորտի ներկա վիճակը, սպասումներն...
02 / Ապրիլ / 2020
Ամերիաբանկը կանգնած է բիզնեսի կողքին` երկարաժամկետ ֆինանսավորման նոր և ճկուն հնարավորություննեով
Ամերիաբանկը 30 միլիոն ԱՄՆ դոլարի երկարաժամկետ ֆինանսական միջոցներ է ներգրավել Ավստրիական զարգացման բանկից (OeEB), որոնք ուղղվելու են փոքր և միջին ձեռնարկությունների (ՓՄՁ), ինչպես նաև Հայաստանում...
02 / Ապրիլ / 2020
Ամերիաբանկը շարունակում է ֆինանսապես սատարել ներմուծող և արտահանող ընկերություններին
Միջազգային ֆինանսական կառույցների և առաջատար բանկերի հետ Ամերիաբանկի ունեցած երկարատև ու արդյունավետ համագործակցության շրջանակներում հնարավոր է դարձել լրացուցիչ ներգրավել մոտ 20 մլն ԱՄՆ դոլարի...
11 / Ապրիլ / 2020
Հայկ Եսայանը և Ucom–ի 576 աշխատակից դիմում են գրել. Եսայան եղբայրների հայտարարությունը
Ucom ընկերության շուրջ իրադարձությունների հետ կապված ընկերության հիմնադիրներ Հայկ և Ալեքսանդր Եսայան եղբայրները տարածել են հայտարարություն, որը ներկայացնում ենք ստորև.
Հայկ Եսայանը հաստատում է...
25 / Ապրիլ / 2020
Ծնեբեկի օգտակարությունը․ մեկնաբանում է մասնագետը
Գյուղատնեսության, ծնեբեկի և մի շարք այլ հարցերի շուրջ զրույց գյուղտնտես Դավիթ Դավթյանի հետ
07 / Մայիս / 2020
Ճգնաժամը կտևի մոտ վեց ամիս․ Վահրամ Միրաքյան
Yelaket.am-ի զրուցակիցն է գործարար, մարկետոլոգ Վահրամ Միրաքյանը։
Կորոնավիրուսը մի քանի շաբաթում փոխեց աշխարհը։ Այնպես փոխեց, որ դրա հետևանքները, թերևս, երկար կկրենք կենցաղում, մարդկային...
17 / Մայիս / 2020
LA Solar Group-ը աննախադեպ շահավետ առաջարկներ ունի Հայաստանի համար. Տեսանյութ
LA Solar Group-ը ԱՄՆ-ում գործում է արդեն մոտ տասը տարի, այս ընթացքում ընկերությունը կարողացել է զարգացման մեծ ուղի անցնել և զգալի հետագիծ թողնել ոլորտում: Ընկերության հիմնադիրը ամերիկահայ գործարար...
10 / Հունիս / 2020
ONEX-ը գործարկեց Հայաստանում առաջին SMART LOCKER-ը
Հայկական ONEX ընկերությունը, որը մատուցում է օնլայն գնումների արագ առաքման ծառայություն, գործարկեց Հայաստանում առաջին SMART LOCKER-ը։
Սեփական արտադրության այս նորարար տեխնոլոգիան կդարձնի օնլայն...