Country Flag
Facebook logo Instagram logo
am
ru en
02 / Հոկտեմբեր / 2025 : 16-45

Հնաոճ տաբատներից մինչև ժամանակակից ապրանքանիշներ. Հագուստի ամենահին բրենդները

Դիզայներական աշխարհում կան ապրանքանիշներ, որոնք գոյատեւել են դարեր, պահպանել են իրենց հմայքը եւ դարձել ժամանակի զարկերակները՝ համադրելով արհեստականություն, որակ և ոճ։ Հոդվածը ներկայացնում է հինգ ամենահին հագուստի բրենդներ, նրանց պատմությունը և այն, ինչ նրանց դարձրել է իսկական լեգենդներ։

Brooks Brothers

Brooks Brothers—ը հիմադրված է ԱՄՆ-ում 1818-ին Հենրի Սանդս Բրուքսի կողմից։ Այս ապրանքանիշը լայն ճանաչում է ձեռք բերել եկեղեցական, պետական պաշտոնյաների ու ազդեցիկ մարդկանց հագուստներով։ Ստանդարտի մարմնացում են ֆորմալ կոստյումները և դասական շրթունքավոր վերնաշապիկները։

Burberry

Burberry —ն բրիտանական հարստություն է, հիմնվել է Թոմաս Բերբերիի կողմից 1856-ին։ Հայտնի է իր trench coat-ով (անձրևապաշտպան) և բրենդին բնորոշ հատուկ նմուշներով։ Գործվածքի յուրօրինակության և սեզոնային լինելու շնորհիվ ապրանքանիշը վերածվեց եղանակային հագուստի ինովացիոն օրինակի։

Levi Strauss & Co.

Հիմնադրված 1853-ին, Լիվայ Ստրաուսի կողմից։ Առաջին՝ հաստակայացնող աշխատավոր հագուստից (work pants) ծնվեց jeans մշակույթի գլոբալ երևույթը։ Levi’s-ը պահպանել է իր ուրույն ոճը՝ դիմացկունություն, հարմարավետություն և պարզություն համադրելով ժամանակի պահանջներին։

Hermès

1837-ին Թիերի Էրմեսի կողմից Ֆրանսիայում հիմնված հիասքանչ ապրանքանիշ է, սկզբում կենտրոնացած էր գործվածքների, նստարանների և այլի վրա։ Հետագայում ընդլայնվեց՝ ընդլայնելով հագուստի, պայուսակների և ապրանքների շրջանակը՝ որակի և դասական նրբաճաշակության նշան դառնալով։

Woolrich

Woolrich -ը հիմնավորվել է 1830-ին Ջոն Ռիչի կողմից։ Ամերիկյան հին արտադրողներից է՝ մասնագիտացած արտաքին հագուստի արտադրության մեջ՝ որսորդներին և հարմարավետ կյանք սիրողներին ծառայելով։ Փայլուն օրինակ է, թե ինչպես կարելի է «rugged» ոճն ու պրակտիկ ոճը համատեղել։


Այս հին բրենդները չեն սահմանափակվել միայն իրենց պատմական ժառանգությամբ․ նրանք հաջողությամբ հարմարվել են ժամանակակից իրականությանը։ Թվային դարաշրջանի պայմաններում ընկերությունները ակտիվորեն ներգրավվել են էլեկտրոնային առևտրի հարթակներում, լայնորեն օգտագործում են սոցիալական մեդիան որպես շփման և շուկայավարման միջոց, ինչպես նաև պահպանում են իրենց վստահելիությունը՝ բացելով ֆիզիկական խանութներ և կազմակերպելով ցուցահանդեսներ։

Միաժամանակ նրանք որդեգրել են կայուն զարգացման սկզբունքները․ արտադրության մեջ սկսել են կիրառել էկոլոգիապես մաքուր նյութեր, օրինակ՝ օրգանական բամբակ և վերամշակված գործվածքներ, ուշադրություն են դարձնում աշխատանքի էթիկային և աշխատաշուկայի հիմնարար իրավունքների պահպանմանը։ Բացի այդ, բրենդները ներդնում են ծրագրեր, որոնք հնարավորություն են տալիս երկարացնել արտադրանքի ծառայելիության ժամկետը՝ վերանորոգման և վերօգտագործման միջոցով։

Այս ամենը վկայում է, որ նրանք ոչ միայն պահպանում են իրենց ավանդույթները, այլև զարգանում են՝ համապատասխանելով նոր ժամանակների պահանջներին։
Դիտվել է 1261անգամ
Վերջին լուրեր