Country Flag
Facebook logo Instagram logo
am
ru en
30 / Հոկտեմբեր / 2025 : 16-42

Ինչպե՞ս դոկտոր Հարփերն օգտվեց մրցակցության առկայությունից և հավաքեց մեկ միլիոն դոլար

Դոկտոր Հարփերը համարվում էր Չիկագոյի համալսարանի ամենահայտնի նախագահներից մեկը։ Երբ նրան պետք էր մեկ միլիոն դոլար նոր մասնաճյուղ կառուցելու համար, նա կազմեց քաղաքի ամենահարուստ մարդկանց ցուցակը և ընտրեց երկուսին՝ երկուսը ֆեյսբուքյան թշնամիներ էին։ Այդ երկուսի մեջ մեկը ղեկավարում էր Chicago Tram ընկերությունը։ Հարփերը որոշեց հենց նրա մոտ դիմել գումարի խնդրանքով։ Բայց գալիս էր գլխավոր դժվարությունը՝ ինչպես հանդիպել այնպիսի մարդու, որը հազվադեպ էր ընդունում անակնկալ հյուրեր։

Սպասելով ճիշտ պահի՝ կեսօրից հետո՝ երբ քարտուղարուհին ընդմիջման էր, Հարփերը ժամանեց ընկերության շենք։ Ժամը 13:20-ին նա մտավ և առանց ծավալվելու անմիջապես շտապեց տնօրենների աշխատասենյակ։ Աշխատակիցները անակնկալի եկան, սակայն Հարփերը կորցնելու ժամանակ չուներ. նա սառը տրամաբանությամբ ներկայացավ․

«Իմ անունն է Հարփեր, ես Չիկագոյի համալսարանի նախագահն եմ։ Ներողություն եմ խնդրում անակնկալ այցի համար, քարտուղարը պարբերաբար չէր հայտնվում ու չէի գտել ուղեկից։ Ես կարևոր մի առաջարկ ունեմ։ Ձեր համակարգը գերազանց է ու մեծ եկամուտներ բերում Ձեզ, սակայն փողը երբեք բավարար չէ։ Ուզում եմ առաջարկել՝ թույլ տվեք, որ Ձեր անունով կոչվի համալսարանի նոր մասնաճյուղը։ Ձեր հարգանվան շնորհիվ Դուք կարող եք հավերժացնել անունը՝ մի քայլ, որ կմնա Ձեր ժառանգությունը։ Ես արդեն փորձում էի համոզել հոգաբարձուներին, բայց նրանցից մեկը կարծում է, որ պատիվը պետք է տրվի Պարոն Մորիսին» (որն, ինչպես հայտնի էր, Ձեր թշնամին է)։

Հարփերը նրբորեն ակնարկել էր մրցակցությունը. նա պարզ ասաց, որ առաջարկը կարող է տրվել այլ մեկին, եթե տնօրենը չընկալի վճռականություն։ Այնուհետև նա գլուխ խոնարհեց և հեռացավ՝ չտալով զրուցակցին նույնիսկ ժամանակ պատասխանելու։ Կայացածի ազդեցությունը աշխատեց. մի քանի ժամ անց տնօրենը զանգահարեց՝ ցանկանում էր հանդիպել։ Հաջորդ օրը երկուստեք հանդիպում կայացավ, և ի վերջո Հարփերի ձեռքում հայտնվեց մեկ միլիոն դոլարի չեքը։

Ի՞նչը բերեց հաջողության. պարզ հաշվարկն ու հմտորեն կիրառված հոգեբանությունը։ Հարփերը ճիշտ գնահատեց իրավիճակը և մրցակցության էմոցիոնալ փաստորը՝ այն սկզբունքը, որ շատ մարդիկ ցանկանում են լինել «առաջին», հատուկ երբ փառքի ու անվան հավերժացման խոսք է։ Նա նաև ուղղակի հարվածեց մարդկային թուլությանը՝ «վերջացուցիչ անվան թողնելը» (հավերժանալը), որը Դեյլ Քարնեգիի նշած արժեքներից է։ Այս խառնուրդն ու արագ, հաշվարկված գործողությունը և պատճառեց նրան փայլուն հաղթանակ։
Դիտվել է 1018անգամ
Վերջին լուրեր