Country Flag
Facebook logo Instagram logo
am
ru en
03 / Նոյեմբեր / 2025 : 18-48

4 հաջողակ ձեռնարկատերերի պատմություններ, որոնցից կարելի է ոգեշնչվել

Ձեռնարկատիրությունը ռիսկային, բայց նաև մեծ հնարավորություններ ունեցող ճանապարհ է։ Entrepreneurship Essentials կուրսի տվյալներով՝ սկսված ստարտափների մոտ կեսը գոյատևում է առաջին հինգ տարիներին, իսկ ընդամենը քառորդը՝ 15 տարի անց։

1. Ադի Դասլեր և Adidas

Ադին սկսել է Գերմանիայի Բավարիայի փոքրիկ քաղաքում՝ ընտանիքի լվացքատան մի անկյունում։ Նա նախագծում էր մարզական կոշիկներ՝ մշտապես լսելով մարզիկների կարծիքները և շեշտը դնելով որակի վրա։ Նրա յուրահատուկ մոտեցումը և հաճախորդի ձայնին լսելու ունակությունը դարձան հաջողության բանալին։

2. Վիթնի Վոլֆ Հերդ և Bumble

Վիթնին փոխեց հարաբերությունների հավելվածների աշխարհը՝ ստեղծելով հարթակ, որտեղ առաջին քայլը կատարում են կանայք։ Այս գաղափարը արագ տարածվեց, հատկապես ուսանողական միջավայրերում։ Նրա հաջողությունը հիմնված էր հստակ արժեքների վրա՝ սեռային հավասարություն, հարգանք և դրական հաղորդակցություն։

3. Մելանի Փերքինս և Canva

Մելանին որոշեց դիզայնը դարձնել պարզ և հասանելի բոլորի համար։ Չնայած բազմաթիվ մերժումներին և դժվարություններին, նա շարունակեց պայքարել իր գաղափարի համար։ Canva-ն այսօր ունի միլիոնավոր օգտատերեր ամբողջ աշխարհում՝ դառնալով ամենահաջող դիզայնային հարթակներից մեկը։

4. Warby Parker և հիմնադիրները՝ Նեյլ Բլյումենթալ, Դեյվ Գիլբոա, Անդի Հանթ և Ջեֆ Ռեյդեր

Հիմնադիրներն արձանագրեցին, որ ակնոցների շուկան չափազանց թանկ և պահպանողական է։ Նրանք ստեղծեցին մատչելի և նորարարական մոդել՝ հնարավորություն տալով հաճախորդներին փորձել ակնոցները տանը՝ մինչև գնում կատարելը։ Արդյունքում առաջին երեք շաբաթում նրանք հասան այն վաճառքի, որը նախատեսված էր ամբողջ տարվա համար։

Ի՞նչ կարելի է սովորել նրանցից

- Ուշադրություն դարձրեք հաճախորդի իրական կարիքներին։
- Մի վախեցեք ռիսկի դիմել։
- Ձեր գաղափարը ներկայացրեք այնպես, որ լսարանը հասկանա՝ սկսեք խնդրից։
- Եթե գաղափարը սկզբում չի ստացվում, եղեք պատրաստ ուղղություն փոխելու։
- Ստեղծեք հուսալի թիմ և մի մնացեք մենակ։

Ձեռնարկատիրությունն իր մեջ ներառում է անորոշություն և փոփոխություն, սակայն հենց դրա մեջ է հաջողության հնարավորությունը։ Հաջող ձեռնարկատերերի փորձը ցույց է տալիս, որ ամենակարևորը շարունակականությունը, մարդկանց հետ ճիշտ հաղորդակցությունը և հստակ նպատակ ունենալն են։
Դիտվել է 1123անգամ
Վերջին լուրեր