Country Flag
Facebook logo Instagram logo
am
ru en
20 / Նոյեմբեր / 2025 : 17-40

Ինչպես է Gen Z-ն աշխատանքային գործուղումները վերածում է փոքր արձակուրդների

Gen Z սերունդը ակտիվորեն միավորում է աշխատանքային ու անձնական ճամփորդությունները՝ օգտվելով աշխատանքային ուղեւորությունների տված հնարավորություններից։ Այդ մոտեցումը հատկապես տարածված է, քանի որ աշխատանքային ճկունությունը մեծացել է, իսկ ճանապարհորդելը դարձել է այս սերնդի համար առաջնահերթություն։

Օրինակ՝ Սառա Լըմուանը Մայամիում և Լոս Անջելեսում անցկացրած աշխատանքի հետ կապված ուղևորություններին ավելացրել է մի քանի օր հանգստի՝ սահմանելով դրանք որպես անվճար փոքր արձակուրդներ։ Նրա խոսքով՝ «պետք չէ տղամարդ, որ քեզ թռցնի հանգստի, պետք է պարզապես աշխատանքի վայր, որը ուղևորությունների հնարավորություն է տալիս»։

Հարցումները ցույց են տալիս, որ Gen Z աշխատողների շուրջ երկու երրորդը գործուղումները միավորում է հանգստի հետ։ Այս սերունդը հաճախ նաև սեփական միջոցներով է բարելավում ճանապարհորդության որակը՝ վճարելով թռիչքների կամ հյուրանոցների մասնակի արդիականացման համար։ Տորոնտոյից Էմիլի Նասսերը պատմում է, որ ընկերության կողմից կազմակերպվող կոնֆերանսներից հետո մնում է ևս մի քանի օր՝ օգտվելով կորպորատիվ սակագնից, ինչը թույլ է տալիս զգալիորեն էժան հանգստանալ շքեղ հանգրվաններում։

Սոցցանցերում ակտիվ ներկայությունը ևս մի գործոն է․ Gen Z-ը ճանապարհորդությունների ընթացքում մի քանի անգամ ավելի շատ է հրապարակումներ անում, հաճախ ընտրելով ավելի բարձրակարգ վայրեր՝ գեղեցիկ կոնտենտ ստեղծելու համար։ Մասնագետները նշում են՝ նման վարքագիծը կարող է երբեմն խնդիրներ ստեղծել ծախսերի հաշվետվությունների հետ կամ տպավորություն թողնել գերադասների վրա, սակայն գործատուների համար ճկունությունը դարձել է երիտասարդների համար կարևոր գրավչություն։

Ընդհանուր առմամբ, Gen Z սերունդը գործուղումները տեսնում է որպես հնարավորությունների համադրություն՝ աշխատանք, փորձառություն, կոնտենտ և փոքրիկ արձակուրդ՝ մեկ փաթեթում։
Դիտվել է 1128անգամ
Վերջին լուրեր