Պատրաստեց՝ ՄԱՐԻԱ ՄԱՐԿՈՍՅԱՆ
80/20 Սկզբունքի համաձայն, եթե հաճախորդը նույնքան եկամուտ է բերում, որքան անհրաժեշտ է նրան սպասարկման համար ուրեմն հարկ է հրաժարվել նրանից։ Թե, որ հաճախորդներին է անհրաժեշտ հատկացնել առավելագույն ժամանակ, հաջողակ բիզնեսմենների շնորհն է. նրանք գիտեն ընտրել հաճախորդների, որոնք բերում են բարձր եկամուտ եւ նվազ սպասարկման ծախս ու պահանջ՝ կենտրոնանալ եկամտի վրա սկզբունքով։
Լրագրող, հոդվածագիր։ Սովորել է ԵՊՀ եւ Հյուսիսային Համալսարանի լրագրության բաժնում։ Աշխատակցել է Հանրային Ռադիոյի Մանկապատանեկան եւ Մշակութային հաղորդումների խմբագրություններում, «Առավոտ» օրաթերթում, «Երկիր Մեդիա» հ/ը լրատվական բաժնում։ 2010թ.-ին սովորել է Աթենքի Ազգային եւ «Կապոդիստրիակոն» Համալսարանի ժամանակակից հունարեն լեզվի բաժնում (օտարների համար), թղթակցում է «Ազատ Օր» օրաթերթին (Հունաստան)՝ հեղինակային հոդվածներ, հարցազրույցներ, մշակութային, տեղեկատվական լուրեր։ «Համազգային» Հայ Կրթական եւ Մշակութային Միության երկար տարիների վարչական անդամ է։


