Country Flag
Facebook logo Instagram logo
am
ru en
01 / Սեպտեմբեր / 2022 : 16-13

Ինչպե՞ս վարվել նոր թիմում

Նոր թիմում առաջին օրը միշտ սթրեսային է ցանկացած տարիքում: Անկախ նրանից, թե որքան էլ հայելու առաջ կրկնեք ձեր ողջույնի խոսքը, երբ նոր գործընկերների առաջ լինեք, միեւնույն է կհուզվեք։ Եվ այստեղ խնդիրը նույնիսկ ինքնավստահությունը չէ, քանի որ նույնիսկ խորապես ինքնավստահ մարդը կարող է անհանգստանալ, թե ինչպես ձեզ կընկալեն նոր վայրում։ Խոսքն ավելի շուտ արդեն ձեւավորված թիմում ճանաչում չգտնելու վախի մասին է։



Այն մասին, թե ինչպես վարվել նոր թիմում

Փորձեք սկսել շփումը նոր գործընկերների հետ՝ խոսելով ձեր ուժեղ կողմերի և հոբբիների մասին. դա կօգնի ձեզ ընդհանուր լեզու գտնել: Գրեթե ցանկացած հաջող հաղորդակցության հիմքում ընկած է անհատականության նկատմամբ հետաքրքրությունը, ուստի արժե ձեր գործընկերներին մի փոքր պատմել, թե ինչպիսի մարդ եք դուք: Նույն բանն աշխատում է հակառակ ուղղությամբ՝ հարցեր տվեք, հետաքրքրվեք, ցուցաբերեք նուրբ հետաքրքրասիրություն և ընկերասիրություն:

Ընկերությունները հաճախ ընտրում են թիմ՝ հիմնվելով աշխատողների մարդկային արժեքների, մասնագիտական կարողությունների և հետաքրքասիրությունների վրա: Իսկ սա նշանակում է, որ հաստատ բաներ կան, որ միավորում են ձեզ։ Սկզբում, իհարկե, կարող է թվալ, թե դուք և ձեր նոր գործընկերները ոչ մի ընդհանուր բան չունեք, սակայն պետք չէ շտապել եզրակացություններ անել։ Հասկանալու համար, թե որքան հաջող է հաղորդակցությունը, պետք է անցնի առնվազն մի քանի ամիս։



Դեմ առ դեմ շփման ժամանակ կապերն ավելի արագ են կառուցվում, մինչդեռ առցանց, ընդհակառակը, թույլ չի տալիս լիարժեք հաղորդակցվել։ Նոր գործընկերների հետ մտերմանալու ամենաարդյունավետ միջոցներից մեկը միասին աշխատելն է: Դա կարող է լինել թիմային աշխատանք բարդ առաջադրանքի վրա։ Ինչպես նաև գործընկերների հետ աայցելություն սրճարան, աշխատանքային շաբաթվա ավարտից հետո։

Եթե ​​դուք ինտրովերտ եք, ապա ձեզ համար միակ «բուժումը» կարող է լինել աստիճանական մերձեցումը։ Սովորաբար նույնիսկ ոչ շփվող, փակ մարդկանց հաջողվում է հոգով մոտ գործընկեր գտնել։ Ձեր առջեւ անիրատեսական նպատակներ մի դրեք և փորձեք ակնթարթորեն դառնալ թիմի ոգին: Փորձեք կենտրոնանալ ձեր սեփական համակրանքի վրա՝ փորձեք շփվել նրանց հետ, ովքեր առավել հաճելի են ձեզ համար:

Շատերը կարծում են, որ նոր աշխատանքում ամեն ինչ պետք է տարբերվի, քան նախորդում։ Բայց հաճախ այս ենթադրությունը սխալ է: Դուք դեռ կօգտագործեք այլ թիմերում կուտակված շփման փորձը, և դժվար թե կարողանաք էքստրավերտ դառնալ, եթե երբեք այդպիսին չեք եղել:
«Իսկ եթե ինձ չհավանե՞ն»

Երբ մարդը հայտնվում է նոր միջավայրում, դա լուրջ նրան անհանգստացնում է։Ինչպես մանկության տարիներին, երբ տեղափոխվում էինք նոր դասարան կամ գնում ճամբար, մտավախություն կար, որ ինչ-որ մեկը կամ բոլորը մեզ դուր չեն գա, մեզ չեն ընդունի։ Այնուհետև անհանգստությունը կարող է խեղաթյուրել մեր ընկալումը այլ մարդկանց մասին. անմիջապես թվում է, թե նրանք թշնամաբար են տրամադրված:

Նորմալ է, որ մենք ցանկանում ենք տպավորել նոր գործընկերներին և ցույց տալ մեր լավագույն կողմերը, և նույնքան նորմալ է, որ դա միշտ չէ, որ անմիջապես ստացվում է: Փորձառությունները կարող են կաշկանդել և մեծացնել հեռավորությունը նրանց հետ, ում հետ կցանկանայիք մտերմանալ: Մտածեք անհանգստությունը նվազեցնելու ուղիների մասին, օրինակ՝ բացառեք հնարավոր բացասական սցենարները: Հարցրեք ինքներդ ձեզ. ո՞րն է ամենավատ բանը, որ տեղի կունենա, եթե իմ գործընկերներն ինձ չհավանեն: Ամենայն հավանականությամբ, կործանարար հետեւանքներ չեն լինի։ Ինքներդ ձեզ հարմարվելու ժամանակ տվեք. միգուցե մեկ ամիս անց դուք ձեզ ավելի հանգիստ կզգաք և նույնիսկ կսկսեք կատակել:

Եթե ​​զգում եք, որ գործընկերները թշնամաբար են տրամադրված ձեր հանդեպ, և իրավիճակը չի փոխվում, արժե մտածել, թե որքան արժե այս աշխատանքը։ Եթե ​​պարբերաբար կոնֆլիկտներ են ծագում, ապա ավելի լավ է օգնություն խնդրել երրորդ կողմից։ Օրինակ դիմեք ՝ ղեկավարությանը կամ հոգեբանին, ով կօգնի ձեզ բացահայտել խնդիրը և գտնել դրա լուծման ուղիները:



Ըստո peopletalk-ում հրապարված հոդվածի պատրաստեց Yelaket.am-ը
Դիտվել է 8172անգամ
Վերջին լուրեր