Country Flag
Facebook logo Instagram logo
am
ru en
29 / Մարտ / 2025 : 12-43

Այժմ հնարավոր կլինի միմիայն արհեստական բանականության միջոցով ստեղծել իրական թվացող գովազդային հոլովակներ

Meta-ն ներկայացրել է նոր արհեստական բանականությամբ (ԱԲ) գործիքներ՝ նպատակ ունենալով բարելավել Մեծ Բրիտանիայի բիզնեսների գովազդային ռազմավարությունները և բարձրացնել մարքեթինգային արշավների արդյունավետությունը ։ Այս նորարարությունները ներառում են՝

Facebook ծանուցումներում նոր գովազդային տեղադրումներ. Meta-ն փորձարկում է նոր գովազդային տեղադրումներ Facebook-ի ծանուցումներում, ինչը գովազդատուներին հնարավորություն է տալիս վերաաշխուժացնել հաճախորդների հետաքրքրությունը և խթանել ապրանքների նկատմամբ ուշադրությունը։

Ապրանքային կատալոգի օպտիմալացման բարելավում. Advantage+ կատալոգի գովազդները այժմ թույլ են տալիս բիզնեսներին խթանել նախընտրելի ապրանքները՝ միաժամանակ համակարգին հնարավորություն տալով ցուցադրել օգտատերերին հետաքրքրող այլ համապատասխան ապրանքներ։ Նախնական փորձարկումներում գովազդատուները նկատել են 14% աճ ROAS ցուցանիշում այս օպտիմալացման կիրառմամբ։

Էլ. փոստի հավաքագրում ակցիաների գովազդներում. Այս գարնանից սկսած, գովազդատուները կկարողանան հավաքագրել օգտատերերի էլ. փոստի հասցեները՝ նախքան ակցիայի կոդերի տրամադրումը, ինչը կօգնի բիզնեսներին ստեղծել ավելի խորը հաճախորդների հարաբերություններ։

Կայքի հղումներ Instagram-ի գովազդներում. Facebook-ում հաջողությամբ կիրառվելուց հետո, կայքի հղումները շուտով հասանելի կլինեն նաև Instagram-ի գովազդներում, թույլ տալով բիզնեսներին ընդգծել մի քանի վայրէջքային էջեր մեկ գովազդում։ Այս գործառույթի կիրառմամբ բրենդները նկատել են 4.5% նվազում ձեռքբերման արժեքում (CPA) և 3% աճ սեղմումների ցուցանիշում։

Այս նորարարությունները ներկայացվել են Լոնդոնում կայացած Meta Marketing Summit-ի ընթացքում, որտեղ ավելի քան 200 բրենդներ և գործակալություններ քննարկել են ԱԲ-ի ազդեցությունը գովազդային ոլորտում և ինչպես Meta-ի ԱԲ-ով աշխատող գործիքները վերափոխում են ստեղծագործական ռազմավարությունները, արշավների արդյունավետությունը և բիզնեսի արդյունքները։
Դիտվել է 1383անգամ
Վերջին լուրեր