Country Flag
Facebook logo Instagram logo
am
ru en
23 / Մայիս / 2025 : 17-46

Apple-ը կրկին առաջատար է. աշխարհի ամենաարժեքավոր բրենդների վարկանիշը 2025 թվականին

Kantar ընկերության կողմից հրապարակված BrandZ զեկույցը՝ նվիրված կազմակերպության 20-րդ տարեդարձին, փաստում է, որ 2025 թվականին աշխարհի ամենաարժեքավոր բրենդների ընդհանուր արժեքը հասել է ռեկորդային՝ 10.7 տրիլիոն դոլարի, ինչը 29%-ով գերազանցում է նախորդ տարվա ցուցանիշը։ Apple-ը չորրորդ տարին անընդմեջ գլխավորում է ցուցակը, արժենալով 1.3 տրիլիոն դոլար, ինչը նշանակում է 28% աճ նախորդ տարվա համեմատ։ Ընկերությունը միակն է, որը ներկայացնում է հարյուրյակի ընդհանուր արժեքի ավելի քան 12%-ը։

Տեխնոլոգիական ընկերություններն այս տարի շարունակում են գերակշռել՝ Apple-ին հաջորդում են Google (2-րդ), Microsoft (3-րդ), Amazon (4-րդ) և Nvidia (5-րդ տեղում)։ Վերջինս, ի դեպ, հայտնվել է ամենաարագ աճող բրենդների շարքում՝ ավելի քան 100% աճով, ինչպես նաև Huawei, VMware, Xiaomi և Instagram։ ChatGPT-ն այս տարվա նոր մուտք գործած բրենդների շարքում գրանցել է ամենաբարձր դիրքը՝ նրան հաջորդում է Stripe-ը։ Spotify-ը վերադարձել է հարյուրյակ՝ մի քանի տարվա բացակայությունից հետո։

Հետհամաճարակային վերականգնման ֆոնին մանրածախ առևտրի ոլորտում գրանցվել է 48% ընդհանուր աճ, իսկ միջազգային ասպարեզում Հնդկաստանի Airtel ընկերությունը ճանաչվել է ամենաարագ զարգացող հեռահաղորդակցման բրենդը։ Միաժամանակ, արգենտինական Mercado Libre-ն այս տարի ևս մնացել է հարյուրյակի միակ լատինամերիկյան ներկայացուցիչը։ Կանադայի RBC բանկը դարձել է ֆինանսական ծառայությունների ոլորտի առաջատարը՝ ապահովելով 43% տարեկան աճ։ Չնայած նորարարական բրենդների աճին՝ ցուցակում շարունակում են մնալ 39 ավանդական ապրանքանիշեր, որոնք ներկա են 2006 թվականից ի վեր, այդ թվում՝ Coca-Cola, Louis Vuitton և Hermès։
Դիտվել է 845անգամ
Վերջին լուրեր