Country Flag
Facebook logo Instagram logo
am
ru en
24 / Հունիս / 2025 : 14-15

Ինչպե՞ս ստեղծել հիանալի պրեզենտացիա՝ ըստ Apple-ի մեթոդի

Apple-ի պրեզենտացիաներն աշխարհում ամենավառ օրինակներից են՝ ինչպես տեղեկատվությունը վերածել էմոցիոնալ փորձառության։ Այս հոդվածում, փոխարենը ներկայացնել դասագրքային կանոններ, դիտարկենք Apple-ի պրակտիկան ու իմանանք՝ ինչն է նրանց հաջողության գաղտնիքը։

1. Մեկ սլայդ՝ մեկ միտք
Մի ներկայացրեք բազմաթիվ թվեր կամ գաղափարներ մեկ սլայդում։ Ամեն սլայդ պետք է ամփոփի ընդամենը միարժեք տեղեկատվություն, որը հեշտ է ընկալել և հիշել։

2. Վիզուալ՝ ոչ միայն թվերով
Թիվը տպավորիչ է, բայց տեսողականը՝ ազդեցիկ։ Apple-ը նախընտրում է 50,000,000,000 ձևաչափը, ոչ թե “50 մլրդ”․ այսպես թիվն ավելի «ծանր» է ընկալվում։

3. Թվարկումներից՝ ձեռնպահ
Պարագծված կամ կետերով շարադրանքները ծանրաբեռնված են թվում։ Ավելի լավ է տեղեկատվությունը ներկայացնել պատմողական լեզվով, օրինակների միջոցով։

4. Միայնակ մի ելույթ ունեցեք
Տիմ Կուկը բեմ հրավիրում է գործընկերների՝ դիզայներների, ինժեներների, գործընկեր ընկերությունների ներկայացուցիչների։ Սա բովանդակությունը դարձնում է հետաքրքիր, բազմաշերտ ու ավելի մարդու դեմքով։

5. Հիշեք՝ 10 րոպեից հետո ձանձրույթը մոտ է
Apple-ը պահում է 10 րոպեն որպես ուշադրության սահման․ դրանից հետո՝ տեսանյութ, սփիկերի փոփոխություն կամ ինտերակտիվ մաս։ Սա վերակենդանացնում է լսարանը։

6. Պատրաստվեք լրջորեն
20 րոպեանոց պրեզենտացիայի ետևում կանգնած է մոտ 250 ժամ պատրաստում՝ սցենար, դիզայն, փորձեր։ Այն երբեք չի արվում վերջին պահին։

7. Գնահատեք ձեր թիմին
Կուկը երբեք չի մոռանում շեշտել, որ իր կողքին է աշխարհի ամենատաղանդավոր թիմը։ Ոգևորությունը վարակիչ է, երբ ղեկավարն անկեղծորեն գնահատում է իր մարդկանց։

Պրեզենտացիան միայն տեղեկատվություն փոխանցելու միջոց չէ, այլ հնարավորություն է ներշնչելու, ներկայացնելու ապրանքը՝ որպես ապրում։ Apple-ը դա կարողացել է դարձնել արվեստ։ Իսկ դուք պատրաստ ե՞ք ներկայացնել ձեր պատմությունը՝ նույն ոգով։
Դիտվել է 1012անգամ
Վերջին լուրեր