Country Flag
Facebook logo Instagram logo
am
ru en
26 / Հունիս / 2025 : 14-04

Dropbox-ի ծնունդը. ինչպե՞ս մի մոռացված հիշողության սարէ դարձավ միլիարդավոր դոլարների բիզնես

Dropbox-ը՝ այսօր հայտնի ամպային պահեստավորման հարթակը, ստեղծվել է 2007 թվականին ԱՄՆ-ում՝ Դրյու Հյուսթոնի և Արաշ Ֆիրդոուսիի կողմից։ Գաղափարի ծագումը կապված է մի առօրյա իրավիճակի հետ՝ Դրյուն ուսանող էր Մասաչուսեթսի Տեխնոլոգիական Ինստիտուտում և մեկ անգամ ճանապարհվելով Բոստոնից Նյու Յորք՝ մոռացել էր իր հիշողության չիպը։ Նա ցանկացավ ստեղծել մի հարթակ, որտեղ հնարավոր կլիներ տվյալները պահել առցանց՝ անկախ սարքից կամ գտնվելու վայրից։

Dropbox-ի հիմնական գաղափարը պարզ էր․ ամեն անձ պետք է ունենա իր առցանց պահոցը, որը հասանելի կլինի ցանկացած պահի։ Ծրագիրը սկզբում թույլ էր տալիս անվճար պահել մինչև 2 գիգաբայթ տեղեկատվություն, իսկ ավելին՝ վճարովի պայմաններով։ Ծրագրի ստեղծման առաջին շրջանում Հյուսթոնն աշխատում էր օրական մինչև 20 ժամ։ Նախագիծն առաջին անգամ ներկայացվեց Y Combinator-ին, սակայն ընդունվեց միայն այն պայմանով, որ Հյուսթոնը համահիմնադիր ունենա։ Այդպես Դրյուն սկսեց համագործակցել իրանցի ծագումով Արաշ Ֆիրդոուսիի հետ, ով համաձայնեց թողնել համալսարանը և միանալ ծրագրին։ Սկսնակ թիմը ստացավ մոտ 15,000 դոլարի նախնական ֆինանսավորում։

Dropbox-ի առաջին ներդրումային հաջողությունը եղավ Sequoia Capital-ից, երբ վերջինիս ներկայացուցիչները տեսան երիտասարդ ստեղծագործողներին՝ հոգնած, բայց նվիրված։ Նրանց տրամադրվեց 1.2 միլիոն դոլար, և թիմն սկսեց լայնածավալ աշխատանք։ Առաջին շրջանում Dropbox-ը փորձեց օգտատերերի ներգրավման համար օգտագործել գովազդային հարթակներ, օրինակ՝ Google AdWords, սակայն դա իրեն չէր արդարացնում ֆինանսապես։

Դրանից հետո գործարկվեց հայտնի ուղղորդման համակարգը՝ ընկերներին հրավիրելու դիմաց անվճար հավելյալ տարածքի տրամադրում, որը նպաստեց օգտագործողների զգալի աճին։ 2009 թվականին Դրյու Հյուսթոնը հանդիպեց Սթիվ Ջոբսին, ով հետաքրքրված էր նախագիծով։ Ջոբսը առաջարկեց գնել Dropbox-ը՝ 100 միլիոն դոլարով, սակայն Հյուսթոնը մերժեց՝ ցանկանալով պահել հարթակի անկախությունը։

Հետագայում Apple-ը ներկայացրեց իր սեփական iCloud-ը, որը դարձավ Dropbox-ի հիմնական մրցակիցներից։ Չնայած մրցակցությանը, Dropbox-ը շարունակում է զարգանալ՝ ավելացնելով նոր գործառույթներ և թիմ։ Այսօր այն ունի հարյուրավոր միլիոնավոր օգտատերեր ամբողջ աշխարհում, իսկ ստեղծողները դարձած են տեխնոլոգիական աշխարհի հաջողակ գործարարներ։

Dropbox-ի ստեղծման պատմությունը համարվում է հաջողության օրինակ, թե ինչպես մի պարզ, առօրյա խնդիր կարող է վերածվել գլոբալ լուծման և ձևավորել նոր ստանդարտներ տվյալների պահպանման ոլորտում։
Դիտվել է 831անգամ
Վերջին լուրեր