Country Flag
Facebook logo Instagram logo
am
ru en
25 / Հուլիս / 2025 : 13-09

Netflix-ում առաջին անգամ գեներատիվ ԱԲ-ով ստեղծված տեսարան է ցուցադրվել

Netflix-ը պատմական քայլ է կատարել՝ իր արտադրած սերիալներից մեկում առաջին անգամ օգտագործելով գեներատիվ արհեստական բանականություն (ԱԲ)՝ տեսողական էֆեկտ ստեղծելու համար։

Խոսքը վերաբերում է արգենտինական «The Eternaut» գիտաֆանտաստիկ սերիալին, որտեղ Բուենոս Այրեսում շենքի փլուզման դինամիկ տեսարանը ստեղծվել է հենց ԱԲ տեխնոլոգիայի օգնությամբ։ Netflix-ի համատեղ գործադիր տնօրեն Թեդ Սարանդոսի խոսքով՝ ԱԲ-ի կիրառումը տեսարանը ստեղծելու ընթացքը ոչ միայն արագացրել է, այլ նաև զգալիորեն նվազեցրել ծախսերը՝ հնարավորություն տալով առաջադեմ էֆեկտներ ունենալ նույնիսկ փոքր բյուջեով արտադրություններում։

«Այդ տեսարանը իրականում Netflix-ի պատմության մեջ առաջին ավարտուն կադրն է, որը ամբողջությամբ ստեղծվել է գեներատիվ ԱԲ-ով։ Ստեղծագործական թիմը ոգևորված էր արդյունքից», – նշել է Սարանդոսը։

Սա տեղի է ունեցել մի ժամանակաշրջանում, երբ Netflix-ը հայտնել է 16%-ով եկամտի աճի մասին, հասնելով 11 միլիարդ դոլարի՝ նախորդ տարվա նույն եռամսյակի համեմատ։ Շահույթը նույնպես զգալի է աճել՝ 2.1 միլիարդից մինչև 3.1 միլիարդ դոլար։ Այս հաջողությունը մասամբ պայմանավորված է նաև հարավկորեական «Squid Game»-ի երրորդ սեզոնի հսկայական դիտումներով՝ ավելի քան 122 միլիոն դիտում։

Չնայած ԱԲ-ի կիրառությունը արագացնում է արտադրական գործընթացները, այն մնում է վիճահարույց ոլորտ։ Դեռ 2023-ի Հոլիվուդյան գործադուլի ընթացքում ԱԲ-ի վերահսկման հարցը եղել է բանավեճերի կենտրոնում։ Դերասանների արհմիությունը (SAG-AFTRA) պահանջում էր խիստ կանոնակարգ՝ ԱԲ-ի օգտագործման համար՝ պաշտպանելու ստեղծագործողների և դերասանների աշխատանքը։

Սակայն ինչպես Սարանդոսն է վստահեցնում՝ ԱԲ-ն չի փոխարինում մարդկանց, այլ հանդիսանում է գործիք, որն ուժեղացնում է մարդկային ստեղծագործությունը։

Վերջնական որոշումը՝ ինչ ներկայացնել էկրանին, մնում է մարդու ձեռքում։ Netflix-ի այս փորձը կարող է սկիզբ դնել նոր շրջափուլի, որտեղ բարձրորակ էֆեկտները հասանելի կլինեն ոչ միայն հոլիվուդյան բլոքբաստերներին, այլև անկախ ստեղծագործողներին։
Դիտվել է 1062անգամ
Վերջին լուրեր