Country Flag
Facebook logo Instagram logo
am
ru en
23 / Հոկտեմբեր / 2025 : 18-32

Բրենդները «ՈՉ»- են ասում արհեստական բանականությանը՝ մարդկանց հետ կապ հաստատելու համար

Մի շարք հայտնի բրենդներ՝ ինչպիսիք են Aerie-ն, Polaroid-ը և Heineken-ը, հրապարակայնորեն հայտարարել են, որ մարքեթինգային արշավներում չեն օգտագործելու ԱԲ-տեխնոլոգիան եւ, ստորադասելով «նույնիսկ մեկը չի փոխարինի իրական մարդու» մոտեցմանը, շեշտում են իսկական, մարդկային կապի արժեքը։

Aerie-ն օգոստոսին Instagram–ում հայտարարեց, որ իր գովազդներում օգտագործելու է միայն իրական մարդկանց՝ ոչ ԱԲ ստեղծված կերպարների։ Արդյունքում այդ հրապարակումը դարձավ ընկերության ամենահայտնի մեկը վերջին ավելի քան տարվա ընթացքում։

Polaroid-ը, իր հերթին, Բիգ Թեք հաբերի մոտ տեղադրված ավտոբուսների կանգառներում քարոզչություն իրականացրեց՝ «ԱԲ չի կարող ստեղծել ո՞րքա՞ն իրական ավազ ոտքերի միջև» տիպային շեշտադրումով։ Յուրաքանչյուր բրենդ ըստ իս որոշել է, որ պարզապես ԱԲ կիրառելն առևտրային միտում չէ բավարար։

Օգտատերերը, հատկապես Gen Z սերունդը, չեն վստահում ԱԲ-գործիքների ստեղծած բովանդակությանը։ Pew Research-ի 2024 թվականի տվյալներով՝ ամերիկացիների կեսից ավելին նշել է, որ ԱԲ-ի տարածումից ավելի շատ վախենում է, քան ոգևորված է։ Մարքեթինգի ոլորտի վերլուծաբանների տվյալներով՝ հետազոտված 21 ԱԲ-մարկետինգային արշավներից պարզվել է, որ այն, եթե անգամ մեծ է իրենով ուշադրություն գրավում, հաճախ յուրաքանչյուր ոգևորություն չի առաջացնում, իսկ վստահության ցուցանիշը կա՛մ ցածր է, կամ նվազում է։

Այդպիսով, այսօր մի կարծիք է ձևավորվում՝ «ԱԲ ≠ իսկական կապ». Բրենդ-կառավարողները հասկանում են, որ ցանկացած տեխնոլոգիա՝ թեկուզ ամենաարդիականը, դեռևս չի կարող իդեալականորեն փոխարինել մարդկային շփումն ու վստահությունը։ Ելնելով սրանից, բրենդները, որոնք ուզում են առանձնանալ շուկայում, նախընտրում են «լուսարձակ Չկա ԱԲ-կրեդո» մոտեցումը։ Նրանք շեշտադրում են՝ իրենց համար մարդկանց՝ իրական մարդկանց, են հիմնական արժեքը։
Դիտվել է 853անգամ
Վերջին լուրեր