Country Flag
Facebook logo Instagram logo
am
ru en
02 / Դեկտեմբեր / 2025 : 16-32

OpenAI–ը պատրաստվում է գովազդներ ցուցադրել ChatGPT–ում

OpenAI–ն, որը մինչ այժմ խուսափում էր ChatGPT–ում գովազդ ցուցադրելուց, սկսել է ակտիվորեն փորձարկել գովազդային հնարավորությունների ներդրումը։ Վերջին օրերին Android-ի բետա տարբերակում հայտնաբերվել են մի քանի ծրագրային հղումներ՝ «ads feature», «search ad» և «ads carousel» անվանումներով, որոնք ցույց են տալիս, որ ընկերությունը պատրաստվում է բացել գովազդային համակարգը ChatGPT-ի համար։ Թեև այս ֆունկցիան դեռ չի հասանելի լայն օգտագործման մեջ, հայտնաբերված կոդային նշումները վկայում են, որ փոփոխությունները մոտ են։

Այս քայլը կարող է լուրջ ազդել ChatGPT-ի վերաբերող հանրային ընկալման վրա։ Օգտատերերի մեծ մասը ChatGPT-ին դիտում է որպես չեզոք և անկախ գործիք, որն իր պատասխաններում չունի որևէ կոմերցիոն նպատակադրություն։ Գովազդների ի հայտ գալը կարող է առաջացնել հարցեր բովանդակության վստահելիության, մղումների թափանցիկության և անձնական տվյալների օգտագործման վերաբերյալ։ Բացի դրանից, ChatGPT–ի կողմից առաջարկվող տեղեկատվությունն ավելի հաճախ է դիտվում որպես անկողմնակալ աղբյուր, ուստի գովազդային տարրերի ավելացումը կարող է փչացնել այդ ընկալումը։

Չնայած դրան՝ OpenAI-ը, ըստ տարբեր աղբյուրների, դեռ չի պատրաստվում անմիջապես ամբողջությամբ գործարկել գովազդային համակարգը։ Ընկերությունը ներկայումս առաջնահերթ է համարում ChatGPT-ի որակը բարելավելը և նոր գործառույթների ներդրումը, իսկ գովազդները դիտվում են որպես երկարաժամկետ մոնետիզացիոն քայլ։ Reuters-ի աղբյուրները նշում են, որ OpenAI-ը մի քանի նախաձեռնություններ, այդ թվում՝ գովազդները, որոշել է ժամանակավորապես հետաձգել՝ կենտրոնանալով մոդելի արտադրողականության և հուսալիության բարձրացման վրա։

Այնուամենայնիվ, գովազդների հայտնվելը, անգամ եթե այժմ միայն ներքին փորձարկման փուլում է, հուշում է OpenAI-ի ռազմավարության փոփոխության մասին։ Ընկերությունը ձգտում է գտնել նոր եկամտային աղբյուրներ՝ դուրս գալով միայն API-ների և վճարովի բաժանորդագրությունների շրջանակից։ Եթե վերջնականապես ներդրվեն, գովազդները, հավանաբար, առաջին հերթին կհայտնվեն ChatGPT-ի անվճար տարբերակում, ինչը թույլ կտա պահպանել ծառայության լայն հասանելիությունը՝ միաժամանակ ապահովելով ֆինանսական հոսքեր։

Չնայած պաշտոնական մեկնաբանությունների բացակայությանը, ChatGPT-ում գովազդների հնարավոր ներդրումը արդեն իսկ դարձել է ակտիվ քննարկման առարկա՝ բարձրացնելով ինչպես էթիկական, այնպես էլ տեխնոլոգիական հարցեր։ Եթե OpenAI-ը վերջնականապես որոշի ավելացնել գովազդներ, ընկերությունը ստիպված կլինի գտնել հավասարակշռություն եկամուտների ստացման և օգտատերերի վստահության պահպանման միջև։
Դիտվել է 1087անգամ
Վերջին լուրեր