Country Flag
Facebook logo Instagram logo
am
ru en
03 / Դեկտեմբեր / 2025 : 14-28

iPhone Air-ի ձախողումը փոխեց սմարթֆոնների շուկայի միտումները

Apple-ի մոդելային շարքին նորություն բերելու փորձը՝ չափազանց բարակ iPhone Air-ը, շուկան չընդունեց։ 5.6 մմ հաստությամբ և $999 մեկնարկային գնով ներկայացված սարքը 2025-ի սեպտեմբերից սկսած վաճառքներում էապես հետ մնաց սպասվող ցուցանիշներից։ Ըստ DigiTimes-ի և MacRumors-ի՝ պահանջարկը 70–80 տոկոսով ցածր էր հաշվարկվածից, ինչի հետևանքով Apple-ը կրճատեց արտադրությունը և նույնիսկ հետաձգեց երկրորդ սերնդի թողարկումը անորոշ ժամկետով։

iPhone Air-ի հիմնական խնդիրներն էին փոքր տարողությամբ 3200 մԱժ մարտկոցը, միայնակ 48 ՄՊ հիմնական տեսախցիկը, սահմանափակ 5G աջակցությունը և մի շարք պրեմիում հնարավորությունների բացակայությունը։ Գերբարակ դիզայնին հասնելը ստիպել էր գնալ տեխնիկական փոխզիջումների, որոնք բարենպաստ չէին օգտատիրոջ փորձի համար։ Մատակարար Foxconn-ը և Luxshare-ը մինչև հոկտեմբեր ամբողջությամբ դադարեցրել էին հավաքման գծերը, իսկ Apple-ը տարվա վերջում մատակարարումները նվազեցրել էր շուրջ 80 տոկոսով։

Վերլուծաբանները նշում են, որ Air-ի տեսախցիկն ու ինքնավարությունը նույնիսկ զիջում էին նախկին սերնդի մոդելներին։ Apple-ի այս ձախողումն ազդեց նաև մրցակիցների վրա։ Չինական խոշոր արտադրողները՝ Xiaomi, Oppo և Vivo, որոնք արդեն պատրաստում էին սեփական գերբարակ մոդելները, սկսել են վերանայել ծրագրերը։ Վերջնական փուլում գտնվող մի շարք սարքեր սառեցվել են, իսկ ռեսուրսները տեղափոխվել են ավելի մեծ մարտկոցով և բարձր հզորություններով մոդելների վրա։ Հատկապես Չինաստանում, որտեղ գերբարակ սմարթֆոնները վերջին տարիներին աճող միտում էին, այս հատվածի վաճառքներն ընկել են շուրջ 60 տոկոսով։

Փորձագետները նշում են, որ գերազանցապես բարակ դիզայնը դարձել է թերություն. այն հանգեցնում է ավելի փոքր մարտկոցի, կրճատված տեսախցիկների և սահմանափակ ջերմատարության։ Շուկայում, որտեղ մրցակիցները նույն գնային կատեգորիայում առաջարկում են մեծ մարտկոց, հզոր տեսախցիկներ և ԱԲ-ի վրա հիմնված հնարավորություններ, «ոճը ֆունկցիոնալության հաշվին» այլևս չի համարվում գրավիչ առաջարկ։
Դիտվել է 1146անգամ
Վերջին լուրեր