Country Flag
Facebook logo Instagram logo
am
ru en
04 / Դեկտեմբեր / 2025 : 17-30

Ինչու՞ YouTube–ը ձախողվեց, իսկ Spotify-ը շարունակում է փայլել

Այս տարի YouTube-ը ներկայացրեց իր նոր «Recap» ֆունկցիան՝ 2025 թվականի համար՝ նպատակ ունենալով օգտատերերին ցույց տալ իրենց դիտած վիդեոների համառոտ տվյալները՝ նմանեցված Spotify Wrapped ավանդույթին։ Recap-ը բաղկացած էր մինչև 12 քարտից, որոնք պատկերացնում էին տարվա ամենաշատ դիտված ալիքները, օգտատերերի հետաքրքրությունները, ինչպես նաև դիտումների դինամիկան։

Սակայն օգտատերերի արձագանքները ցույց տվեցին, որ YouTube Recap-ը մեծ հաջողությամբ չտպավորվեց։ Reddit-ում բազմաթիվ օգտատերեր բողոքեցին, որ Recap-ը ցույց է տվել սխալ կամ անտեղի տվյալներ․ օրինակ՝ հետաքրքրությունների բաժնում հայտնվել էին «նփնոցների ձեռնարկություններ» (sewing tutorials), որոնց հետ իրենք որևէ առնչություն չունեին։ Բացի այդ, շատերը նշել էին, որ Recap-ում բացակայում էին առանցքային ցուցանիշները՝ ընդհանուր դիտած վիդեոների քանակը և դիտման ընդհանուր ժամանակը։

Ի տարբերություն դրա՝ 2025 թվականի Wrapped-ը Spotify-ի համար կրկին դարձավ հաջողված նախագիծ։ Ավելի վաղ հայտարարված նոր հնարավորությունները՝ “listening age”-ի ցուցիչը, լսողական ակումբները, օգտատերերի կազմած հին փլեյլիստների վերամիավորումը, ինչպես նաև տարվա հիշարժան օրերի արխիվը, լայնորեն ընդունվեցին սոցիալական հարթակներում։ Շատ օգտատերեր ընդգծեցին, որ այս տարվա Wrapped-ը ավելի ինտերակտիվ, անձնական և զվարճալի էր, քան երբևէ։

Ամփոփելով՝ կարելի է ասել, որ YouTube-ի նոր փորձարարական Recap ձևաչափը այս տարի չարդարացրեց օգտատերերի սպասումները, մինչդեռ Spotify-ը շարունակում է հաջողությամբ զարգացնել իր Wrapped ավանդույթը։ Եթե ցանկանաք, կարող եմ գրել նաև պարզ բացատրություն այն մասին, թե ինչպես օգտատերերը կարող են առավել նպատակային դարձնել իրենց Recap կամ Wrapped արդյունքները։
Դիտվել է 989անգամ
Վերջին լուրեր